Dat ik het hier nog mee eens zou zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Kan het weer gewoon over de pozza ananas van @:HappyCharly gaan?
Dank u.
Jammiequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik vind dat het over treintjes moet gaan.
quote:
Nu heb ik een liedje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En het is niet aan een christen om mensen te bekeren. Sterker nog ik vind het in strijd met de Bijbel.
In de Romeinen staat o.a. dat de eersten de laatsten zullen zijn en de laatsten de eersten. Dat inhoudt dat er voor iedereen een plekje is in de hemel en dat het zelfs zo is dat de ware gelovige niet dichterbij God is dan de ongelovige.
Daarnaast staat in hetzelfde boek iets over dat God je vanzelf vindt als je de deur van je hart een stukje open zet.
Daarnaast is het pure geloof in Jezus de redder een raar iets. Klaar
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Smile, it's free therapy.
En "Amen" als in 'slotwoord'quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef DerRabbit het volgende:
Alle mensen, vrouwen, mannen, homo's, lesbo's LGTBQH+ en alle andere geaarde. Wij zijn hier vandaag en alle dagen om de bolk te beleiden in de naam van Bolke en Bolke en wij discrimineren niet in wie of wat wij bolken zolang wij maar alles en iedereen bolken. Amen!
klopt en zo is het wss 95% christelijk die er zo over denken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef ieniminimuis het volgende:
En het is niet aan een christen om mensen te bekeren. Sterker nog ik vind het in strijd met de Bijbel.
In de Romeinen staat o.a. dat de eersten de laatsten zullen zijn en de laatsten de eersten. Dat inhoudt dat er voor iedereen een plekje is in de hemel en dat het zelfs zo is dat de ware gelovige niet dichterbij God is dan de ongelovige.
Daarnaast staat in hetzelfde boek iets over dat God je vanzelf vindt als je de deur van je hart een stukje open zet.
Daarnaast is het pure geloof in Jezus de redder een raar iets. Klaar
het is de FLIRTquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ik het hier nog mee eens zou zijn![]()
![]()
Misschien had ik Bolk als slotwoord moeten kiezenquote:
Huhquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
mak geen pizza met ananas om dat de anna te vochtig is
En gewoon viesquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
Afdrogen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:51 schreef mario390 het volgende:
Ga nou niet de homohaat op een andere geloof en cultuur gooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:50 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en zo is het wss 95% christelijk die er zo over denken.
Die hele homo haat komt meer uit islam als uit christelijk op het moment.
Nee want goor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:49 schreef maily het volgende:
Kan het weer gewoon over de pozza ananas van @:HappyCharly gaan?
Dank u.
Volgens mij is dat zo ongeveer eigen aan bijna elk geloofquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga nou niet de homohaat op een andere geloof en cultuur gooien![]()
Homohaat zit ook gewoon in het christendom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |