Zoals ik al eerder zei ligt het bij de religie en niet bij de pure essentie van het geloof.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat het het christendom of islam is. Het is de gelovige die de bijbel of koran leest en daar zijn eigen interpretatie aan geeft.
vertel wat snap je hier niet aan? want zie dit al weer zo verkeerd begrepen worden?quote:
Ken nog wel een paar parkeergarages die ze goed hadden kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:59 schreef greysbones het volgende:
Tis echt hopeloos
De ene plaat beton is nog dikker dan de ander
Ik ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Half uurtje
Ik wacht in spanning af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
vertel wat snap je hier niet aan? want zie dit al weer zo verkeerd begrepen worden?
Ik denk niet dat het zo moet zijn,Wat is niet natuurlijk??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als we nog even helemaal van geloof afwijken denk.
Maar ik zeg ik heb er geen moeite mee, denk niet dat het de manier is.
Dat is toch heel anders als afkeuren of haatdragend om nog maar verder te gaan, wat snappen jullie nou niet aan wat en hoe ik zo denk?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
heb je het over de zware tak wss. die al niet zo groot meer is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Sorry aan de eventuele bevindelijk gereformeerden maar zij keuren het af.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ookNee maar wat is t antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♡♡♡♡
Ik denk dat er maar zelden mensen zijn die snappen wat jij denkt kree.quote:wat snappen jullie nou niet aan wat en hoe ik zo denk?
En dit iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei ligt het bij de religie en niet bij de pure essentie van het geloof.
Geloof en religie zijn niet hetzelfde.
Vannacht hier als het goed is.quote:
Morgen.quote:
Wat ik op mijn weerapp zie morgen pasquote:
En ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:01 schreef HappyCharly het volgende:
Nou als iedereen nou even lief en verdraagzaam doet naar elkaar, op Fok! en erbuiten. Dan zijn we klaar
denk maar aan evolutie. en daarmee kom ik weer in een vaag ding wat echt. van kerk is enzo/quote:
Zo ver weg woon je dus van mij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat ik op mijn weerapp zie morgen pas
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar aan evolutie. en daarmee kom ik weer in een vaag ding wat echt. van kerk is enzo/
Heb daar ook allerlei andere ideeën over.
maar dan is het normaal meestal iig dat je mannetje en vrouwtje nodig hebt.
En ja want voor je erover begint zijn uitzonderingen. maar die duurde 4 mil jaar ofzo. en voor die tijd is de zon al ontploft, dus ga maar uit van het meer normale systeem.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Er is maar 1 diersoort op aarde die zo raar doet over soortgenoten die niet hetero zijn:
De mens
Bij alle andere is het geaccepteerd en normaal. Dus wie is er niet natuurlijk? Juist al die haat van de mensen die wat tegen niet-hetero's hebben.
Wat ik op mijn weerapp zie morgen pasquote:
waar is dat normaal dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:06 schreef kree het volgende:
[..]
denk maar aan evolutie. en daarmee kom ik weer in een vaag ding wat echt. van kerk is enzo/
Heb daar ook allerlei andere ideeën over.
maar dan is het normaal meestal iig dat je mannetje en vrouwtje nodig hebt.
En ja want voor je erover begint zijn uitzonderingen. maar die duurde 4 mil jaar ofzo. en voor die tijd is de zon al ontploft, dus ga maar uit van het meer normale systeem.
Nu welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben 7 keer tante of wisten jullie dat al?
Nemoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens genoeg organismen die aan eenzijdige voortplanting doen
Maak het nu niet te ingewikkeld hèquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat stond altijd in je sigquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben 7 keer tante of wisten jullie dat al?
Hahaha ja. Trotse tante.quote:
Dat is nog een verrassing?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
Kijken of er nog ijs in de vriezer ligt
klopt en wist dat dat zou komenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Spelling checken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 21:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
@:maily wat doet een spellchecker eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |