SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.
quote:18:00 meerkamp #4
hoogspringen met Rik Taam en Sven Roosen
18:10 heats 5.000m
met Sifan Hassan en Maureen Koster – eerste acht per serie naar finale
18:55 kwalificaties discuswerpen
met Jorinde van Klinken en Alida van Daalen – beste 12 naar finale
19:10 heats 4x400m
gemengde estafette met TeamNL
20:50 meerkamp #5
400m met Rik Taam en Sven Roosen
Hep nochtans in het topic gestaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:02 schreef heywoodu het volgende:
Shericka Jackson's afzegging gemist, daar gaat m'n Atstat @:wimderon
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
HBO dat streams pauzeert als ze niet op de voorgrond zijn is ook wel echt afschuwelijk irritant
Openen in een nieuw venster, niet in een nieuw tabblad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel irritant. Maar vooral dat ze dan gewoon weer afspelen als je naar die stream gaat, waardoor je eerst niet door hebt dat je niet live kijkt
Ik beschuldig de Atstatmeneer van niet tijdig updaten van de lijst.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hep nochtans in het topic gestaan
Nu al stormachtig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Bij de Belgen is al ruzie voor het toernooi begonnen is
https://www.hln.be/olympi(...)400m-trouw~a071744d/
shitquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
https://www.telegraaf.nl/(...)-liemarvin-bonevacia
Wie gaat hem vervangen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:36 schreef kilon het volgende:
[..]
shit![]()
Voor hem persoonlijk als eerste natuurlijk verschrikkelijk. Maar ook voor de estafette een forse tegenslag.
Neeeequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
35 is gewoon te oud.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
Neeequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
Godverquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
Dat terwijl die eindelijk weer wat op zijn oude niveau leek te komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
Je beschrijft hiermee eerder jezelf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Topatleet staat er haha. Natuurlijk gewoon middelmaat
HBOquote:
Je mag er maar eentje wisselen, dus dan mis je de ander in de finale.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thans geen Bol en Klaver opstellen. Gewoon Peeters/De Witte opstellen
Denk dat hij bedoelt dat je zonder Bonevacia toch al kansloos bent, dan maar een B-teamquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mag er maar eentje wisselen, dus dan mis je de ander in de finale.
Johquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je mag er maar eentje wisselen, dus dan mis je de ander in de finale.
Liever sparen voor estafette. Hoewel Peeters opstellen dan ook tricky is want die kan ook zomaar finale 400h halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelt dat je zonder Bonevacia toch al kansloos bent, dan maar een B-team
Zijn allang begonnenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
HBO begint atletiek pas om 18.05 met uitzenden... klopt dat of kan je die 5 minuten ergens terugvinden?
[ afbeelding ]
Ik snap het ook niet zo goed neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:59 schreef Marcoss het volgende:
Belgen sparen Doom (en missen al Bolingo), NL spaart Bol.. het zijn wel risico’s
Vanwege een vierde plek met een bronzen randjequote:
Wat sneuquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
We zijn kansloos zonder Liemarvin voor de medailles, dus maakt allemaal toch niet meer uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo goed nee
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 17:34 schreef Starflyer het volgende:
Liemarvin Bonevacia
Ze begonnen al voor 18:00, met medaille-uitreikingen van het snelwandelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:05 schreef Mikeytt het volgende:
HBO begint atletiek pas om 18.05 met uitzenden... klopt dat of kan je die 5 minuten ergens terugvinden?
[ afbeelding ]
quote:
Dat ging in 2021 best goed zonder Bonevaciaquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
We zijn kansloos zonder Liemarvin voor de medailles, dus maakt allemaal toch niet meer uit.
Dat was met Lie in de finale.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat ging in 2021 best goed zonder Bonevacia
Als Angela toen net zo had ingedeeld als een paar dagen later..
Gill?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:10 schreef wimderon het volgende:
Wel benieuwd naar het nieuwe Britse fenomeen op de 800 meter.
kleinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:10 schreef Mikeytt het volgende:
zie wel betere tijden. wat is de kans dat Hassan goud pakt?
ik weet nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:10 schreef Mikeytt het volgende:
zie wel betere tijden. wat is de kans dat Hassan goud pakt?
Ikkink?quote:
waarschijnlijk op het eindstuk.quote:
Probleem is voorlopig weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Roosen heeft een beginnend probleem
Met haar weet je het nooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hassan achteraan, dit is over
Demarrage, de rest moet nu kop over kop om haar terug te pakken.quote:
Dit doet ze altijd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Met haar weet je het nooit.
Die wint gewoon een marathon he...
[ ] doodquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Demarrage, de rest moet nu kop over kop om haar terug te pakken.
ze staat altijd achteraan. Zal aan het eind inhalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hassan achteraan, dit is over
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze staat altijd achteraan. Zal aan het eind inhalen
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
wij doen niet aan grapjes bij atletiekquote:
tenzij het een roadrunner blijkt te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de Japanse haas act
Weinig frontaal oppervlak, dus erg aerodynamisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Japanse heeft wel eng dunne armpjes.
aerodynamische armenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elke keer weer he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de Japanse haas act
Kwalificatie is toch niet echt interessant?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef kilon het volgende:
Voor de discus straks zet ik wel een streampje aan hoor. Ik ben benieuwd naar met name Van Klinken
hoop dat van Daalen wel even herpakt, want gaat nu niet heel goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef kilon het volgende:
Voor de discus straks zet ik wel een streampje aan hoor. Ik ben benieuwd naar met name Van Klinken
Inb4 Klosterhalfen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee, maar rond 7 uur heb ik wel een gaatje ervoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwalificatie is toch niet echt interessant?
Die weet toch wel dat dit niet de marathon isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Vooral rustiger, minder gedoequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
vraag voor iemand met verstand: is het voordelig om achteraan te staan bij het rennen qua wind tegen? Net als bij wielrennen?
Vrij weinig verschil bij deze snelheden, zal wel iets helpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
vraag voor iemand met verstand: is het voordelig om achteraan te staan bij het rennen qua wind tegen? Net als bij wielrennen?
ze doet dit omdat er dan meer ruimte is om te lopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Het scheelt vooral met dringen en de kans op valpartijen als het achteraan loopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Welke hoogte heeft hij gehaald?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roosen klaar, hoog is wel echt zijn achilleshiel
Oh, ik keek naar de series en daar deed hij niet mee, maar toen mocht je blijkbaar 2x wisselen richting finalequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was met Lie in de finale.
1.87 meterquote:
1.87quote:
Wel weer boven de forecastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
187, net boven zijn forecastecht niet goed in hoogspringen
Wij zijn het Volendam van de tienkamp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel laag, dat doen meerdere vrouwen nog beter.
Moeilijk fan van te zijn ja, ook met Salazar als ex-coach.quote:
Vergeten.quote:
U zei?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef kilon het volgende:
Mist ze snelheid, dat zou niet gek zijn.
Gewoon tweedes.quote:
Salazar roeleert zwaar.quote:
Ik weet het niet, ik weet het niet.quote:
Hebben ze nog dat matige tennis? Dat gaat wel om een PLAK!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
NOS benoemt de hele dag dat Sifan om 10 over 6 moet en schakelt niet eens even over.
Jammer dat ze geen rondje voorsprong pakte ja.quote:
1x zou ik al mooi vinden.quote:
30 seconden op olympisch recordquote:
De NOS vindt een tennismatch leuker ook al duurt die urenquote:
Sinds gister ben ik officieel uitgeschreven. Net voor mijn 31e verjaardag eindelijk klaar met mijn schoolloopbaan. Genot.quote:
Goh.quote:
Nee, want dat spreken we niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:31 schreef Szura het volgende:
Zou ze in het Ethiopisch wel verstaanbaar zijn?
We kijken naar een SPANNENDE pot voor bronsquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
NOS benoemt de hele dag dat Sifan om 10 over 6 moet en schakelt niet eens even over.
Wel afgemaakt dan of gewoon uitgeschreven?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds gister ben ik officieel uitgeschreven. Net voor mijn 31e verjaardag eindelijk klaar met mijn schoolloopbaan. Genot.
Ja wtf schakel dan in ieder geval het laatste rondje even over als je het er de hele fucking dag al over hebt!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze nog dat matige tennis? Dat gaat wel om een PLAK!
Ik denk dat ik ook dat niet zou verstaan, al is het maar omdat ik geen Ethiopisch spreek.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:31 schreef Szura het volgende:
Ook een enorme kutstem.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Haar Engels is ook lastig te verstaan
ARD ookquote:
Die nog een half uur duurt als het niet meer isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We kijken naar een SPANNENDE pot voor brons
“Ik heb een baan” is geen excuus om karaokenight over te slaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sinds gister ben ik officieel uitgeschreven. Net voor mijn 31e verjaardag eindelijk klaar met mijn schoolloopbaan. Genot.
Ja, hbo afgerondquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel afgemaakt dan of gewoon uitgeschreven?
አላውቅምquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:31 schreef Szura het volgende:
Of een schermpje onderin de hoek voor het laatste rondje inderdaad.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja wtf schakel dan in ieder geval het laatste rondje even over als je het er de hele fucking dag al over hebt!
Geen excuses van mij meer hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
“Ik heb een baan” is geen excuus om karaokenight over te slaan
Tijdens de 5k van Koster.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS gaat straks gewoon 5km helemaal semi live uitzenden. Service he
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want dat spreken we niet.
Vanavond wordt sowieso helemaal kut qua schakelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ze al steeds geroepen hebben hoe laat Hassan moest ben je wel heel dom als je daar nog in traptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk zenden ze ook nog even een herhaling van de judofinale uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan niet wachten. Mijn droom is om ooit pallets te sorteren op een Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed bezig. Nu lekker pallets sorteren.
Ja we hebben vier schermen nodig. Dat wordt lastigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanavond wordt sowieso helemaal kut qua schakelen
Als ze zwanger isquote:
Ik zou voor het wegwielrennen kiezen, dan zie je mooi meteen wat van de omgeving.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Stel dat jij in Vanuatu of zo zou wonen en je mocht als exoot meedoen aan de Spelen aan een onderdeel naar keuze. Wat zou je dan doen?
Bobslee, wiiiieeeeeeehhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Stel dat jij in Vanuatu of zo zou wonen en je mocht als exoot meedoen aan de Spelen aan een onderdeel naar keuze. Wat zou je dan doen?
Judo. Je weet maar nooit of je tegen een Nederlander moet en dus niet binnen twintig seconden al op je rug bent gegooid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
marathon, lekker manquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
marathon. Lekker lang genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dit ja. En kans om in de ontsnapping te zittenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou voor het wegwielrennen kiezen, dan zie je mooi meteen wat van de omgeving.
In de atletiek? Marathon ja. Makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Tequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij zondagmiddag 12:35 voor het eerst bij de series 400 meter horden.
Tenzij we toch de finale van de 4x4 mixed halen straks. Dan is het zaterdag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij zondagmiddag 12:35 voor het eerst bij de series 400 meter horden.
Laten we hopen van niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:42 schreef kilon het volgende:
[..]
Te
[..]
Tenzij we toch de finale van de 4x4 mixed halen straks. Dan is het zaterdag.
Nu je het zegt, ze is langer dan degenen die voor haar lopen en heeft dus mogelijk niet de ruimte om de pas goed af te maken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vind de pas van Koster hier onnatuurlijk kort
Misschien is de beller ziekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:45 schreef Nober het volgende:
Heb helemaal geen bel gehoord voor de laatste ronde.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:44 schreef 3rr0r het volgende:
19.10 Gemengd – 4 x 400m estafette, series
19.22 serie 2 Nederland
Wie rennen hier, weet iemand dat?
Feestcafe gaat nog niet dichtquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:45 schreef Nober het volgende:
Heb helemaal geen bel gehoord voor de laatste ronde.
Lieke "gespierde vrouwen zijn ook sexy" Klaverquote:
Daarom laat men altijd ook andere onderdelen tussendoor zienquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
5km is mokersaai
There, I said it
Maar dit is 5000m, niet 5km.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
5km is mokersaai
There, I said it
Ja leuk want op de baan en niet op de wegquote:
Stelling: Hardlopen is typisch zo'n sport in de categorie dat moet je zelf doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
5km is mokersaai
There, I said it
10000m is saaier. Gelukkig zijn de mannen vanavond midden in de druktequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk want op de baan en niet op de weg
Maar je snapt wat ik bedoel
Sorry.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk want op de baan en niet op de weg
Maar je snapt wat ik bedoel
Maar de 10000 heeft geen series, maar gewoon meteen een finale en daarom veel beter.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:50 schreef kilon het volgende:
[..]
10000m is saaier. Gelukkig zijn de mannen vanavond midden in de drukte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |