Tijdens de 5k van Koster.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS gaat straks gewoon 5km helemaal semi live uitzenden. Service he
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, want dat spreken we niet.
Vanavond wordt sowieso helemaal kut qua schakelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu ze al steeds geroepen hebben hoe laat Hassan moest ben je wel heel dom als je daar nog in traptquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk zenden ze ook nog even een herhaling van de judofinale uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan niet wachten. Mijn droom is om ooit pallets te sorteren op een Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed bezig. Nu lekker pallets sorteren.
Ja we hebben vier schermen nodig. Dat wordt lastigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vanavond wordt sowieso helemaal kut qua schakelen
Als ze zwanger isquote:
Ik zou voor het wegwielrennen kiezen, dan zie je mooi meteen wat van de omgeving.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Stel dat jij in Vanuatu of zo zou wonen en je mocht als exoot meedoen aan de Spelen aan een onderdeel naar keuze. Wat zou je dan doen?
Bobslee, wiiiieeeeeeehhhhquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Stel dat jij in Vanuatu of zo zou wonen en je mocht als exoot meedoen aan de Spelen aan een onderdeel naar keuze. Wat zou je dan doen?
Judo. Je weet maar nooit of je tegen een Nederlander moet en dus niet binnen twintig seconden al op je rug bent gegooid.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
marathon, lekker manquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
marathon. Lekker lang genietenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Dit ja. En kans om in de ontsnapping te zittenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zou voor het wegwielrennen kiezen, dan zie je mooi meteen wat van de omgeving.
In de atletiek? Marathon ja. Makkelijke keuze.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
Tequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij zondagmiddag 12:35 voor het eerst bij de series 400 meter horden.
Tenzij we toch de finale van de 4x4 mixed halen straks. Dan is het zaterdag.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij zondagmiddag 12:35 voor het eerst bij de series 400 meter horden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |