SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.
Echt al jįįren de grotendeels zelfde lijst van om en nabij 200 landen, zo moeilijk kan het nou ook weer niet zijn toch.quote:
Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
O verrek, mijn adoptieland gemist
Gelukkig is ze door en kan ik straks alsnog juichen.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee hoe jullie dit kunnen volgen.quote:
Volgens mij waren ze iemand kwijt, hij staat nu in de tussenstand wel weer vierde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:56 schreef Starflyer het volgende:
Roosen ineens derde. Wie is er tussenuit?
Door de stream aan te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee hoe jullie dit kunnen volgen.
De MOEDER der sportenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zo, net terug van sporten. Tijd om de mooiste sport van allemaal te gaan kijken.
Filteren bij olympics.com op NOC helpt veel:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee hoe jullie dit kunnen volgen.
Zelfs met dat kost het moeitequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Filteren bij olympics.com op NOC helpt veel:
https://olympics.com/en/p(...)atemala?day=1-august
(Voorbeeld voor Guatemala, bovenaan kun je op een ander NOC filteren).
Zit niet bij een av, loop welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
De MOEDER der sporten![]()
Ik heb bijna 10 jaar op atletiek gezeten. Anderen hier?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Van mijn 6e tot mijn 19e. Daarna was ik er even klaar mee. Nu kijk ik vooral.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Sporten waarbij je kracht nodig hebt of moet rennen zijn niet voor mij weggelegdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
* Nattekat zet streep door alle sporten en raadt schaken aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sporten waarbij je kracht nodig hebt of moet rennen zijn niet voor mij weggelegdMaar ik kijk er wel graag naar.
Dank, daar zit bij Warner dus nog aardig wat ruimte in de forecast bij het verspringen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had gemist dat Eitel vervangen is door Steinforth
[ afbeelding ]
Bij de meesten redelijk boenk erop met forecast. Sommige wel flinke afwijkers. Rooth verbetert, net als Roosen. De favorieten doen het zoals verwacht.
Verspringen dan maar
[ afbeelding ]
Mehquote:
Meh.quote:
Dat gaan er zeker geen 12 halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:08 schreef chufi het volgende:
Best wel een hoge hoogspringlimiet bij de dames van 1.97m
Ik zet in op een top 8.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ben benieuwd naar Laros. Ik ben bang dat deze Spelen net één jaar te vroeg voor hem komen.
Ik ook. Heb nog wel eens 'tegen' hem gelopen. Als in: dezelfde wedstrijd gelopen. Ik denk niet dat hij mij zal herinnerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ben benieuwd naar Laros. Ik ben bang dat deze Spelen net één jaar te vroeg voor hem komen.
Gewoon geldigquote:
Bij de naam Kerr moet ik altijd denken aan Steve Kerr die zijn zoon Nick noemde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kerr is zoveel beter dan de rest zou Leon Haan zeggen.
Steve Kan Kerr toch niet Nick noemen. Jeetje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij de naam Kerr moet ik altijd denken aan Steve Kerr die zijn zoon Nick noemde.
GOATquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Hamilton is wel geplaatst zo, lijkt me.
Wist niet dat ie Canadees was tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Hamilton is wel geplaatst zo, lijkt me.
3 streams en fok open, 'stressss'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kijkt iedereen collectief hetzelfde
Ik kijk decatlon verspringen ook niet specifiek live hoor. Voor nu alleen de 'algemene' stream.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kijkt iedereen collectief hetzelfde
En dan ben jij een uniek geval dat alleen maar atletiek volgt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
3 streams en fok open, 'stressss'
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ben jij een uniek geval dat alleen maar atletiek volgt.
Jasje trekken staat ook open, weet alleen niet helemaal waarom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ben jij een uniek geval dat alleen maar atletiek volgt.
quote:
Iets teveel naar Hassan gekeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste wiel, moet ie toch aardig wat meters goedmaken.
Ik heb de NOS, stickvariant van balletjemep, zwemmeren, de hoofdstream atletiek en de verspringstream waar het snelst weer een Nederlander te zien is. En dan moet ik straks ook nog het kogelslingeren en roeien ergens tussen proppen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Jasje trekken staat ook open, weet alleen niet helemaal waarom.
Spanje ook als ik het zo snel zag.quote:
NOS gaat roeien wel uitzenden lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de NOS, stickvariant van balletjemep, zwemmeren, de hoofdstream atletiek en de verspringstream waar het snelst weer een Nederlander te zien is. En dan moet ik straks ook nog het kogelslingeren en roeien ergens tussen proppen.
@Strani verklaar dat eens, wat is er met spanje aan de hand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje ook als ik het zo snel zag.
Die valt sowieso best vaak, al is het ook geen doen met zoveel atleten in de baanquote:
Hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
NOS gaat roeien wel uitzenden lijkt me
Het goede antwoord is 11:42quote:
Wel als je zoals Laros gemiddeld in baan 2 of 3 loopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is die afstand nu ook al Olympisch?
Hopelijk sparen en geen blessurequote:
Er is ook een herkansingsronde toch op de 1500m? Wie doen daar dan mee?quote:
Naar de herkansingen.quote:
Ooit komt er een toernooi waarbij het allemaal geweldig werkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
HBO dat streams pauzeert als ze niet op de voorgrond zijn is ook wel echt afschuwelijk irritant
Tot de 800m toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is ook een herkansingsronde toch op de 1500m? Wie doen daar dan mee?
Schijnbaar een europop liedje uitgebracht met zijn broers, lol.quote:
Op de site van de 1500m staat ook een herkansingsrondequote:
Heel irritant. Maar vooral dat ze dan gewoon weer afspelen als je naar die stream gaat, waardoor je eerst niet door hebt dat je niet live kijktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
HBO dat streams pauzeert als ze niet op de voorgrond zijn is ook wel echt afschuwelijk irritant
Dat klopt en is tevens correct.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de site van de 1500m staat ook een herkansingsronde
Hij valt dadelijk ook nog?quote:
Kijk eens aan, netjes.quote:
Ja, duurde even voor ik dat door hadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel irritant. Maar vooral dat ze dan gewoon weer afspelen als je naar die stream gaat, waardoor je eerst niet door hebt dat je niet live kijkt
Dan klopte het artikel dat ik vanmorgen las niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de site van de 1500m staat ook een herkansingsronde
Vanmorgen is echt teveel tegelijkertijd.quote:
Ze kan de finale volgens mij nog halen als Imke Onnen niet over 1.95 meter gaat.quote:
Was hij al nietquote:
Ivo en Michel hebben het ook eindelijk door.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Topic die door gaat is wel echt mooi.
Ja, wij blijven postenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Topic die door gaat is wel echt mooi.
Even icen, cortisonenspuit erin, en gaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:58 schreef Szura het volgende:
Topic mooi maar in de finale gaat dit niks worden
Die kan beter zo'n vaporfly kopen waarmee je 20 cm hoger uit komt of zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:58 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Even icen, cortisonenspuit erin, en gaan
Voor de forecast moet je even terugscrollen @Frozen-assassin heeft iets moois in elkaar gezet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:02 schreef Faraday01 het volgende:
Waar is de tussenstand tienkamp te vinden? En is er weer zo'n mooie forecast?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:02 schreef Faraday01 het volgende:
Waar is de tussenstand tienkamp te vinden? En is er weer zo'n mooie forecast?
Ziedendquote:
Terecht ook wel, flikker maar eens op met honderdmiljoen keer dezelfde vragen over dat ze Tokyo gemist had door een jointje om om te kunnen gaan met het overlijden van haar moeder.quote:
Ok, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Interviewer bracht het verleden op (gezeik met wiet) en toen reageerde ze een beetje kortaf.
terecht danquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Interviewer bracht het verleden op (gezeik met wiet) en toen reageerde ze een beetje kortaf.
Maar HET VERHAALquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Terecht ook wel, flikker maar eens op met honderdmiljoen keer dezelfde vragen over dat ze Tokyo gemist had door een jointje om om te kunnen gaan met het overlijden van haar moeder.
Ninja-edit was dus niet ninja genoeg.quote:
Er staat nog steeds dat een kruisje matig is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ninja-edit was dus niet ninja genoeg.
Daar zie ik atletiekquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:10 schreef golfer het volgende:
Fijn dat de Belgen het wel live uitzenden.
Deze slinger was weliswaar ongeldig, maar had ook geen goede afstand gehaald uberhaupt, vandaar de matig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er staat nog steeds dat een kruisje matig is.
Dit is ook het atletiektopic.quote:
Het is een zware ochtendquote:
Da Luniz GODENquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:05 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Taam eerste.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kogel toch maar ff via livescore volgen, toch nooit zo interessant om te zien ivm weinig kans op foutpogingen
Wel diep respect om dat toch te kunnen springen en nota bene de finale te halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
Topic in tranen met het interview en hoorde iets knappen. Dat wordt niks meer.
Ik vind goor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd wel leuk, die tattoo's passen dan weer totaal niet.
Typische Poolse kopquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 12:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Swoboda is een knappe meid zonder haar plakplaatjes
Nu Vloon nog falen en we hebben een mooie rubriekquote:
Comenentia komt metertje tekort voor finale hamergooien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb ik nog wat gemist in alle chaos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |