SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bron foto)
De nederlandse estafettemannen 4x400m pakten brons op de WK indoor eerder dit jaar.
Op de vorige olympische spelen verrasten zij vriend en vijand door het zilver te veroveren.
Echt al jááren de grotendeels zelfde lijst van om en nabij 200 landen, zo moeilijk kan het nou ook weer niet zijn toch.quote:
Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:56 schreef Nattekat het volgende:
O verrek, mijn adoptieland gemist
Gelukkig is ze door en kan ik straks alsnog juichen.
Ik heb echt werkelijk waar geen idee hoe jullie dit kunnen volgen.quote:
Volgens mij waren ze iemand kwijt, hij staat nu in de tussenstand wel weer vierde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:56 schreef Starflyer het volgende:
Roosen ineens derde. Wie is er tussenuit?
Door de stream aan te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee hoe jullie dit kunnen volgen.
De MOEDER der sportenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef ijs_beer het volgende:
Zo, net terug van sporten. Tijd om de mooiste sport van allemaal te gaan kijken.
Filteren bij olympics.com op NOC helpt veel:quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk waar geen idee hoe jullie dit kunnen volgen.
Zelfs met dat kost het moeitequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Filteren bij olympics.com op NOC helpt veel:
https://olympics.com/en/p(...)atemala?day=1-august
(Voorbeeld voor Guatemala, bovenaan kun je op een ander NOC filteren).
Zit niet bij een av, loop welquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
De MOEDER der sporten![]()
Ik heb bijna 10 jaar op atletiek gezeten. Anderen hier?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Van mijn 6e tot mijn 19e. Daarna was ik er even klaar mee. Nu kijk ik vooral.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Sporten waarbij je kracht nodig hebt of moet rennen zijn niet voor mij weggelegdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:59 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
* Nattekat zet streep door alle sporten en raadt schaken aanquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:02 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Sporten waarbij je kracht nodig hebt of moet rennen zijn niet voor mij weggelegdMaar ik kijk er wel graag naar.
Dank, daar zit bij Warner dus nog aardig wat ruimte in de forecast bij het verspringen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik had gemist dat Eitel vervangen is door Steinforth
[ afbeelding ]
Bij de meesten redelijk boenk erop met forecast. Sommige wel flinke afwijkers. Rooth verbetert, net als Roosen. De favorieten doen het zoals verwacht.
Verspringen dan maar
[ afbeelding ]
Mehquote:
Meh.quote:
Dat gaan er zeker geen 12 halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:08 schreef chufi het volgende:
Best wel een hoge hoogspringlimiet bij de dames van 1.97m
Ik zet in op een top 8.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ben benieuwd naar Laros. Ik ben bang dat deze Spelen net één jaar te vroeg voor hem komen.
Ik ook. Heb nog wel eens 'tegen' hem gelopen. Als in: dezelfde wedstrijd gelopen. Ik denk niet dat hij mij zal herinnerenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ben benieuwd naar Laros. Ik ben bang dat deze Spelen net één jaar te vroeg voor hem komen.
Gewoon geldigquote:
Bij de naam Kerr moet ik altijd denken aan Steve Kerr die zijn zoon Nick noemde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Kerr is zoveel beter dan de rest zou Leon Haan zeggen.
Steve Kan Kerr toch niet Nick noemen. Jeetje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bij de naam Kerr moet ik altijd denken aan Steve Kerr die zijn zoon Nick noemde.
GOATquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Hamilton is wel geplaatst zo, lijkt me.
Wist niet dat ie Canadees was tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:18 schreef ijs_beer het volgende:
Hamilton is wel geplaatst zo, lijkt me.
3 streams en fok open, 'stressss'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kijkt iedereen collectief hetzelfde
Ik kijk decatlon verspringen ook niet specifiek live hoor. Voor nu alleen de 'algemene' stream.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef Nattekat het volgende:
Hoe kijkt iedereen collectief hetzelfde
En dan ben jij een uniek geval dat alleen maar atletiek volgt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
3 streams en fok open, 'stressss'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |