quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ben jij een uniek geval dat alleen maar atletiek volgt.
Jasje trekken staat ook open, weet alleen niet helemaal waarom.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan ben jij een uniek geval dat alleen maar atletiek volgt.
quote:
Iets teveel naar Hassan gekeken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste wiel, moet ie toch aardig wat meters goedmaken.
Ik heb de NOS, stickvariant van balletjemep, zwemmeren, de hoofdstream atletiek en de verspringstream waar het snelst weer een Nederlander te zien is. En dan moet ik straks ook nog het kogelslingeren en roeien ergens tussen proppen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[..]
Jasje trekken staat ook open, weet alleen niet helemaal waarom.
Spanje ook als ik het zo snel zag.quote:
NOS gaat roeien wel uitzenden lijkt mequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de NOS, stickvariant van balletjemep, zwemmeren, de hoofdstream atletiek en de verspringstream waar het snelst weer een Nederlander te zien is. En dan moet ik straks ook nog het kogelslingeren en roeien ergens tussen proppen.
@Strani verklaar dat eens, wat is er met spanje aan de hand.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spanje ook als ik het zo snel zag.
Die valt sowieso best vaak, al is het ook geen doen met zoveel atleten in de baanquote:
Hoe laat is dat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:26 schreef FvanS het volgende:
[..]
NOS gaat roeien wel uitzenden lijkt me
Het goede antwoord is 11:42quote:
Wel als je zoals Laros gemiddeld in baan 2 of 3 loopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is die afstand nu ook al Olympisch?
Hopelijk sparen en geen blessurequote:
Er is ook een herkansingsronde toch op de 1500m? Wie doen daar dan mee?quote:
Naar de herkansingen.quote:
Ooit komt er een toernooi waarbij het allemaal geweldig werkt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
HBO dat streams pauzeert als ze niet op de voorgrond zijn is ook wel echt afschuwelijk irritant
Tot de 800m toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is ook een herkansingsronde toch op de 1500m? Wie doen daar dan mee?
Schijnbaar een europop liedje uitgebracht met zijn broers, lol.quote:
Op de site van de 1500m staat ook een herkansingsrondequote:
Heel irritant. Maar vooral dat ze dan gewoon weer afspelen als je naar die stream gaat, waardoor je eerst niet door hebt dat je niet live kijktquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:31 schreef Nattekat het volgende:
HBO dat streams pauzeert als ze niet op de voorgrond zijn is ook wel echt afschuwelijk irritant
Dat klopt en is tevens correct.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de site van de 1500m staat ook een herkansingsronde
Hij valt dadelijk ook nog?quote:
Kijk eens aan, netjes.quote:
Ja, duurde even voor ik dat door hadquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heel irritant. Maar vooral dat ze dan gewoon weer afspelen als je naar die stream gaat, waardoor je eerst niet door hebt dat je niet live kijkt
Dan klopte het artikel dat ik vanmorgen las niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 11:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op de site van de 1500m staat ook een herkansingsronde
Vanmorgen is echt teveel tegelijkertijd.quote:
Ze kan de finale volgens mij nog halen als Imke Onnen niet over 1.95 meter gaat.quote:
Was hij al nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |