ze staat altijd achteraan. Zal aan het eind inhalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hassan achteraan, dit is over
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze staat altijd achteraan. Zal aan het eind inhalen
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Met haar weet je het nooit.
Die wint gewoon een marathon he...
wij doen niet aan grapjes bij atletiekquote:
tenzij het een roadrunner blijkt te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de Japanse haas act
Weinig frontaal oppervlak, dus erg aerodynamisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Japanse heeft wel eng dunne armpjes.
aerodynamische armenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elke keer weer he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de Japanse haas act
Kwalificatie is toch niet echt interessant?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef kilon het volgende:
Voor de discus straks zet ik wel een streampje aan hoor. Ik ben benieuwd naar met name Van Klinken
hoop dat van Daalen wel even herpakt, want gaat nu niet heel goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef kilon het volgende:
Voor de discus straks zet ik wel een streampje aan hoor. Ik ben benieuwd naar met name Van Klinken
Inb4 Klosterhalfen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee, maar rond 7 uur heb ik wel een gaatje ervoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwalificatie is toch niet echt interessant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |