ze staat altijd achteraan. Zal aan het eind inhalenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hassan achteraan, dit is over
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ze staat altijd achteraan. Zal aan het eind inhalen
Het was een grapje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Met haar weet je het nooit.
Die wint gewoon een marathon he...
wij doen niet aan grapjes bij atletiekquote:
tenzij het een roadrunner blijkt te zijnquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de Japanse haas act
Weinig frontaal oppervlak, dus erg aerodynamisch.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Japanse heeft wel eng dunne armpjes.
aerodynamische armenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Elke keer weer he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met de Japanse haas act
Kwalificatie is toch niet echt interessant?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef kilon het volgende:
Voor de discus straks zet ik wel een streampje aan hoor. Ik ben benieuwd naar met name Van Klinken
hoop dat van Daalen wel even herpakt, want gaat nu niet heel goedquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef kilon het volgende:
Voor de discus straks zet ik wel een streampje aan hoor. Ik ben benieuwd naar met name Van Klinken
Inb4 Klosterhalfen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nee, maar rond 7 uur heb ik wel een gaatje ervoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kwalificatie is toch niet echt interessant?
Die weet toch wel dat dit niet de marathon isquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Met haar weet je het nooit.
Die wint gewoon een marathon he...
Vooral rustiger, minder gedoequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
vraag voor iemand met verstand: is het voordelig om achteraan te staan bij het rennen qua wind tegen? Net als bij wielrennen?
Vrij weinig verschil bij deze snelheden, zal wel iets helpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
vraag voor iemand met verstand: is het voordelig om achteraan te staan bij het rennen qua wind tegen? Net als bij wielrennen?
ze doet dit omdat er dan meer ruimte is om te lopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Het scheelt vooral met dringen en de kans op valpartijen als het achteraan loopt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:23 schreef Mikeytt het volgende:
Welke hoogte heeft hij gehaald?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roosen klaar, hoog is wel echt zijn achilleshiel
Oh, ik keek naar de series en daar deed hij niet mee, maar toen mocht je blijkbaar 2x wisselen richting finalequote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat was met Lie in de finale.
1.87 meterquote:
1.87quote:
Wel weer boven de forecastquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
187, net boven zijn forecastecht niet goed in hoogspringen
Wij zijn het Volendam van de tienkamp.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is wel echt heel laag, dat doen meerdere vrouwen nog beter.
Moeilijk fan van te zijn ja, ook met Salazar als ex-coach.quote:
Vergeten.quote:
U zei?quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:26 schreef kilon het volgende:
Mist ze snelheid, dat zou niet gek zijn.
Gewoon tweedes.quote:
Salazar roeleert zwaar.quote:
Ik weet het niet, ik weet het niet.quote:
Hebben ze nog dat matige tennis? Dat gaat wel om een PLAK!quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 18:28 schreef Em31 het volgende:
NOS benoemt de hele dag dat Sifan om 10 over 6 moet en schakelt niet eens even over.
Jammer dat ze geen rondje voorsprong pakte ja.quote:
1x zou ik al mooi vinden.quote:
30 seconden op olympisch recordquote:
De NOS vindt een tennismatch leuker ook al duurt die urenquote:
Sinds gister ben ik officieel uitgeschreven. Net voor mijn 31e verjaardag eindelijk klaar met mijn schoolloopbaan. Genot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |