Locatie:quote:https://www.knzb.nl/nieuw(...)gebaan-in-amersfoort
Zeker van Parijs...
De KNZB mag voor elke individuele afstand maximaal twee sporters bij NOC*NSF voordragen voor uitzending naar de Olympische Spelen van Parijs. De volgende sporters zijn sinds de EQM in april zeker van Parijs, op voorwaarde dat hun voordracht door NOC*NSF wordt gehonoreerd
Vrouwen:
- 50 vrij: Marrit Steenbergen en Valerie van Roon.
- 100 vrij: Marrit Steenbergen.
- 200 vrij: Marrit Steenbergen.
- 100 rug: Maaike de Waard en Kira Toussaint.
- 100 school: Tes Schouten.
- 200 school: Tes Schouten.
- 100 vlinder: Tessa Giele.
- 200 wissel: Marrit Steenbergen.
Mannen:
- 50 vrij: Kenzo Simons en Renzo Tjon A Joe.
- 100 vrij: Sean Niewold
- 200 rug: Kai van Westering.
- 100 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 200 school: Caspar Corbeau en Arno Kamminga.
- 100 vlinder: Nyls Korstanje.
Estafettes:
- 4 x 100 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Kim Busch, Sam van Nunen en Tessa Giele.
- 4 x 200 vrij vrouwen: Marrit Steenbergen, Janna van Kooten, Imani de Jong en Silke Holkenborg.
- 4 x 100 wisselslag vrouwen: Maaike de Waard, Tes Schouten, Tessa Giele, Marrit Steenbergen.
- 4 x 100 wisselslag mannen: Kai van Westering, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Stan Pijnenburg.
- 4 x 100 wisselslag mixed: Maaike de Waard, Arno Kamminga, Nyls Korstanje en Marrit Steenbergen.
Voor alle 'open' individuele plaatsen (1 of 2 per afstand) kunnen sporters zich nog kwalificeren tot en met 23 juni. Zij moeten dan op een vooraf daarvoor aangemelde wedstrijd aan een of meerdere limieten voldoen. Na 23 juni worden ook de eventuele extra reserves voor de estafettenummers voorgedragen.
Blowers aangezet?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
De laatste dagen toch veel snelle tijden. Ze zullen het badwater wel hebben verdund.
Warm water?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is dat met die vreselijk rode hoofden na een race? Dat heb ik volgens mij voor deze Spelen nooit gezien.
Dat WR is wel hét ultieme superpakkenrecord inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat dat de 2e tijd ooit is geeft aan hoe debiel dat WR is
Aftakking van de Seine.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:37 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is dat met die vreselijk rode hoofden na een race? Dat heb ik volgens mij voor deze Spelen nooit gezien.
En de deuren staan open.quote:
Dat ga je dan wel vermoeden ja.quote:
20.46 Mannen – 50m vrije slag, halve finale potentieelquote:
Niet de 1.42.00?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat WR is wel hét ultieme superpakkenrecord inderdaad.
200 school doet Schouten meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
20.46 Mannen – 50m vrije slag, halve finale potentieel
21.11 Vrouwen – 200m schoolslag, finale
21.19 Vrouwen – 200m rugslag, halve finale
21.47 Mannen – 200m wisselslag, halve finale
22.03 Vrouwen – 4 x 200m vrije slag estafette, finale potentieel
En bij de overige twee doet geen Nederlander meer mee.quote:
Dit hoort het te zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
20.46 Mannen – 50m vrije slag, halve finale
21.11 Vrouwen – 200m schoolslag, finale Tes Schouten
21.19 Vrouwen – 200m rugslag, halve finale
21.47 Mannen – 200m wisselslag, halve finale
22.03 Vrouwen – 4 x 200m vrije slag estafette, finale
Maar wel Kos als winnaar.quote:
Deze nog meer denk ik, als je ziet hoe bizar McIntosh's tijd is terwijl het nog meer dan een seconde boven het WR is...quote:
Maar hij zit nu wel op de stream.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
Jeroen is opgewekt dat hij niet op de stream zit
ZDFquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd doe dit dan als ze medailleuitreikingen hebben ipv gewoon zwemmen NOS
Ja maar ik wil ook BMX live kijken op ES2. Dan maar streamquote:
Sporza laat nu mensen zie die elkaar slaan, ben dus maar naar ZDF gegaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd doe dit dan als ze medailleuitreikingen hebben ipv gewoon zwemmen NOS
Altijd tegen hem.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar hij zit nu wel op de stream.
Die gaat straks bij de ceremonie met dingen gooien.quote:
Jij moet echt minder willen kijken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ik wil ook BMX live kijken op ES2. Dan maar stream
Pan lacht hier om.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
De nummer 13 en 16 van de series nu 2 en 3.
8equote:
In Parijs zeggen ze dan je suis proudquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedeeld eerste, ik ben proud.
Zenuwachtig jaaaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
Zitten we al klaar voor de PLAK van Schouten?
Jawel, maar hoop dat ze het zelf ook isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
Zal zo ff wegschakelen bij het surfen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
Krijgt plek 5 ook al een plak?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
We gaan het meemaken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Normaal" wordt Tes hier derdes. Kan me niet voorstellen dat ze weer 2.19 kan
3e teken ik voor hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat misschien wel maar ik vrees dat Douglass en Smith nog harder kunnenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou het wonder van de OS zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:05 schreef franklop het volgende:
Niet echt hoor, die plak van Corbeau is een grotere verrassing.quote:
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar ik vrees dat Douglass en Smith nog harder kunnen
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zit klaar met Tess - Stupid
Die was gisteren toch viesslecht?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Als King maar niet derde wordt. Dan ga ik met dingen gooien
Kijk je uit voor Pino en het kuiken?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:12 schreef DeLuna het volgende:
Als King maar niet derde wordt. Dan ga ik met dingen gooien
Soms heeft ze een uitschieter op de 200quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die was gisteren toch viesslecht?
Misschien moet Pino het kuiken even wegleggen zodat DeLuna daar in ieder geval niet mee gooit?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk je uit voor Pino en het kuiken?
Het kuiken ligt in bedjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Kijk je uit voor Pino en het kuiken?
TIET voor een plak @Zipportalquote:
Met het verschil dat in de roeiboot de favoriet het deze keer niet waarmaakte, maar nu wel de niet-favoriet GB nipt versloegquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef kilon het volgende:
Gisteren en vandaag waren ook echt identiek qua medailles
Ja vrij duidelijk derde, prima race maar meer leek op geen moment erin te zitten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
Commentator bij de NOS doet alsof het spannend was of ze zilver zou kunnen bemachtigen terwijl het al duidelijk was
In de laatste baan was het al duidelijk dat er niet meer in zat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
Commentator bij de NOS doet alsof het spannend was of ze zilver zou kunnen bemachtigen terwijl het al duidelijk was
Geen schijn van kans op zilverquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
quote:
Dat is nou echt iets wat je stagiaires laat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alle plaatjes al klaar hebben just in case lol
Brons met een brons randje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen schijn van kans op zilver
maar wel een degelijke brons.
En deze medaille een bevestiging was van tot de top drie horen, waar gisteren het toch nog wel een verrassing was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met het verschil dat in de roeiboot de favoriet het deze keer niet waarmaakte, maar nu wel de niet-favoriet GB nipt versloeg
Ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
We doen gewoon elke dag een goud, zilver, brons vanaf nu?
Op mijn zolderkamer staan 3 schermen. Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we gaan weer kinderfietsen wanneer er gewoon gezwommen wordt.
Morgen wordt dit al helemaal kut met schakelen
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we gaan weer kinderfietsen wanneer er gewoon gezwommen wordt.
Morgen wordt dit al helemaal kut met schakelen
Heb je ook een kelder?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op mijn zolderkamer staan 3 schermen. Dat gaat helemaal goedkomen
Wel voor het eerst sinds 2012 twee verschillende medaille winnaars bij Nederlandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
Hebben hun dat nog wel gehad?quote:
Dat is er toch nauwelijks meer?quote:
Sedoc is in Parijs, hopelijk betekent dat weinig studio (ook niet in het stadion zelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.
Maar Sedoc is in Parijsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb wel een kruipruimte, maar die wordt niet gebruikt.
Dan schuift die waarschijnlijk aan bij Dione, wat prima is. En eventueel om items te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sedoc is in Parijs, hopelijk betekent dat weinig studio (ook niet in het stadion zelf)
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.quote:
1985quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Geen idee wanneer het afgeschaft is
Ik ben 30 en heb het nog wel gehad, heb ook geen idee wanneer dat precies is afgeschaftquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Dit vind ik dan wel heel bijzonder.quote:
Het begrip ironie is jou onbekend?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
quote:Sinds 1985 is het schoolzwemmen afgeschaft, sindsdien mogen de scholen en gemeenten zelf bepalen of zij nog schoolzwemmen aanbieden. Hierdoor zie je ook dat het aanbieden van schoolzwemmen enorm gedaald is.
Akkoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel heel bijzonder.
Wel twee verschillende personen dus beter in de breedtequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
quote:
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.
En ben blij dat ik het heb meegemaakt, veel lol mee gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar dus door school/gemeente georganiseerd.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaat
Morgen bij roeienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.
Hier ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ben blij dat ik het heb meegemaakt, veel lol mee gehad.
Het VOC ligt al weer klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2016 was niks in het zwembad, dus over 4 jaar wordt het 2x goud!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.
Dat hoop ik wel met meer reacties hierboven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.
Snap vooral niet dat de werkgever dat toelaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Snap niet dat Bert Maalderink zich alleen heeft beperkt tot schaatsen.
Of hebben ze ‘m beperkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Ja dat bedoel ik, of vrouwen wielrennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.
Die zou 's Vollering moeten interviewen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Over 25 jaar gaan we ons dus kapot ergeren aan Sukiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Tevens is er dus nu een nieuwe NOS-collega. Zo werkt dat met de familie Stekelenburg.
Jeroen Koster kan dan naar het roeien. Dan interviewt die de mannen dubbelvier, terwijl de vrouwen race bezig is en geeft die aan die jongens wel door hoe het ervoor staat bij de vrouwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, of vrouwen wielrennen.
Zeker.quote:
Dat betekent dat die als mens goed is (uiteindelijk nog belangrijker), maar als presentator natuurlijk niet minder erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:34 schreef Em31 het volgende:
Ik kan Jeroen wel iets beter waarderen na de verhalen over de complete shitshow achter de schermen bij de NOS, waaruit bleek dat hij wel zich normaal kon gedragen.
Marit Bouwmeester vindt dit leuk.quote:
Speed(o)quote:
Zeker weten!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Marit Bouwmeester vind dit leuk.
Fixedquote:
Nu al zin in Tiago Fonseca Gomesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2016 was niks in het zwembad, dus over 4 jaar wordt het 2x goud!
Gaat die voor Nederland zwemmen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |