quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaat
Morgen bij roeienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.
Hier ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ben blij dat ik het heb meegemaakt, veel lol mee gehad.
Het VOC ligt al weer klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2016 was niks in het zwembad, dus over 4 jaar wordt het 2x goud!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.
Dat hoop ik wel met meer reacties hierboven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.
Snap vooral niet dat de werkgever dat toelaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Snap niet dat Bert Maalderink zich alleen heeft beperkt tot schaatsen.
Of hebben ze ‘m beperkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Ja dat bedoel ik, of vrouwen wielrennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.
Die zou 's Vollering moeten interviewen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Over 25 jaar gaan we ons dus kapot ergeren aan Sukiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Tevens is er dus nu een nieuwe NOS-collega. Zo werkt dat met de familie Stekelenburg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |