Het begrip ironie is jou onbekend?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Geen idee wanneer het afgeschaft is
quote:Sinds 1985 is het schoolzwemmen afgeschaft, sindsdien mogen de scholen en gemeenten zelf bepalen of zij nog schoolzwemmen aanbieden. Hierdoor zie je ook dat het aanbieden van schoolzwemmen enorm gedaald is.
Akkoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel heel bijzonder.
Wel twee verschillende personen dus beter in de breedtequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
quote:
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.
En ben blij dat ik het heb meegemaakt, veel lol mee gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar dus door school/gemeente georganiseerd.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaat
Morgen bij roeienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.
Hier ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ben blij dat ik het heb meegemaakt, veel lol mee gehad.
Het VOC ligt al weer klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaat
2016 was niks in het zwembad, dus over 4 jaar wordt het 2x goud!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.
Dat hoop ik wel met meer reacties hierboven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.
Snap vooral niet dat de werkgever dat toelaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Snap niet dat Bert Maalderink zich alleen heeft beperkt tot schaatsen.
Of hebben ze ‘m beperkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Ja dat bedoel ik, of vrouwen wielrennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |