quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaat
Morgen bij roeienquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.
Hier ook.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En ben blij dat ik het heb meegemaakt, veel lol mee gehad.
Het VOC ligt al weer klaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer weer Nederlanders in het water?
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2016 was niks in het zwembad, dus over 4 jaar wordt het 2x goud!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als die dan zoals het hoort thuisblijft bij zijn kind.
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Spelen zijn eens in de 4 jaar, kind kan je altijd krijgen als man zijnde.
Dat hoop ik wel met meer reacties hierboven.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoop van harte dat Jeroen jouw reactie negeert.
Snap vooral niet dat de werkgever dat toelaat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Snap niet dat Bert Maalderink zich alleen heeft beperkt tot schaatsen.
Of hebben ze ‘m beperkt?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Ja dat bedoel ik, of vrouwen wielrennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voortaan naar het judo sturen, dat wordt dan nog wel leuk.
Die zou 's Vollering moeten interviewen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:29 schreef Remco het volgende:
Ik hoop het niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Over 25 jaar gaan we ons dus kapot ergeren aan Sukiquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Tevens is er dus nu een nieuwe NOS-collega. Zo werkt dat met de familie Stekelenburg.
Jeroen Koster kan dan naar het roeien. Dan interviewt die de mannen dubbelvier, terwijl de vrouwen race bezig is en geeft die aan die jongens wel door hoe het ervoor staat bij de vrouwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, of vrouwen wielrennen.
Zeker.quote:
Dat betekent dat die als mens goed is (uiteindelijk nog belangrijker), maar als presentator natuurlijk niet minder erg.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:34 schreef Em31 het volgende:
Ik kan Jeroen wel iets beter waarderen na de verhalen over de complete shitshow achter de schermen bij de NOS, waaruit bleek dat hij wel zich normaal kon gedragen.
Marit Bouwmeester vindt dit leuk.quote:
Speed(o)quote:
Zeker weten!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Marit Bouwmeester vind dit leuk.
Fixedquote:
Nu al zin in Tiago Fonseca Gomesquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2016 was niks in het zwembad, dus over 4 jaar wordt het 2x goud!
Gaat die voor Nederland zwemmen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |