Wel voor het eerst sinds 2012 twee verschillende medaille winnaars bij Nederlandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
Hebben hun dat nog wel gehad?quote:
Dat is er toch nauwelijks meer?quote:
Sedoc is in Parijs, hopelijk betekent dat weinig studio (ook niet in het stadion zelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.
Maar Sedoc is in Parijsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb wel een kruipruimte, maar die wordt niet gebruikt.
Dan schuift die waarschijnlijk aan bij Dione, wat prima is. En eventueel om items te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sedoc is in Parijs, hopelijk betekent dat weinig studio (ook niet in het stadion zelf)
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.quote:
1985quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Geen idee wanneer het afgeschaft is
Ik ben 30 en heb het nog wel gehad, heb ook geen idee wanneer dat precies is afgeschaftquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Dit vind ik dan wel heel bijzonder.quote:
Het begrip ironie is jou onbekend?quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
quote:Sinds 1985 is het schoolzwemmen afgeschaft, sindsdien mogen de scholen en gemeenten zelf bepalen of zij nog schoolzwemmen aanbieden. Hierdoor zie je ook dat het aanbieden van schoolzwemmen enorm gedaald is.
Akkoord.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel heel bijzonder.
Wel twee verschillende personen dus beter in de breedtequote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
quote:
Die is net vader geworden, benieuwd of hij überhaupt gaatquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.
En ben blij dat ik het heb meegemaakt, veel lol mee gehad.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar dus door school/gemeente georganiseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |