quote:
Dat is nou echt iets wat je stagiaires laat doen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Alle plaatjes al klaar hebben just in case lol
Brons met een brons randje.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen schijn van kans op zilver
maar wel een degelijke brons.
En deze medaille een bevestiging was van tot de top drie horen, waar gisteren het toch nog wel een verrassing was.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met het verschil dat in de roeiboot de favoriet het deze keer niet waarmaakte, maar nu wel de niet-favoriet GB nipt versloeg
Ik zou er voor tekenenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:18 schreef PippenScottie het volgende:
We doen gewoon elke dag een goud, zilver, brons vanaf nu?
Op mijn zolderkamer staan 3 schermen. Dat gaat helemaal goedkomenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we gaan weer kinderfietsen wanneer er gewoon gezwommen wordt.
Morgen wordt dit al helemaal kut met schakelen
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah we gaan weer kinderfietsen wanneer er gewoon gezwommen wordt.
Morgen wordt dit al helemaal kut met schakelen
Heb je ook een kelder?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op mijn zolderkamer staan 3 schermen. Dat gaat helemaal goedkomen
Wel voor het eerst sinds 2012 twee verschillende medaille winnaars bij Nederlandquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:19 schreef kilon het volgende:
Vorige keer 2x zilver. Nu 2x brons. Het gaat hard achteruit
maar we zijn nog niet klaar
Hebben hun dat nog wel gehad?quote:
Dat is er toch nauwelijks meer?quote:
Sedoc is in Parijs, hopelijk betekent dat weinig studio (ook niet in het stadion zelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.
Maar Sedoc is in Parijsquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, en ik vrees nog dat ze dan wel gewoon naar de studio gaan met Sedoc. Terwijl het juist zoveel scheelt dat ze deze keer geen studio analyses hebben.
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb wel een kruipruimte, maar die wordt niet gebruikt.
Dan schuift die waarschijnlijk aan bij Dione, wat prima is. En eventueel om items te maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Sedoc is in Parijs, hopelijk betekent dat weinig studio (ook niet in het stadion zelf)
Dan kan alleen de onvermijdelijke Stekelenburg nog roet in het eten gooien. Die hebben we nog niet gezien en die moet natuurlijk minstens nog 8 uur in beeld komen.quote:
1985quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Geen idee wanneer het afgeschaft is
Ik ben 30 en heb het nog wel gehad, heb ook geen idee wanneer dat precies is afgeschaftquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag![]()
Geen idee wanneer het afgeschaft is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |