SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij op harvard geleerd wat uncerrainty is?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb toch wel vertrouwen in Priske
Hij komt toch wel met een bepaalde intelligentie over
maar hij moet beseffen dat hij moet gaan winnen....
@Flitsbezorger heeft zich aangemeld om de OP te updaten maar dat is een Marokkaan dus die werkt niet zo hard.quote:
Note gezet.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
@:flitsbezorger heeft zich aangemeld om de OP te updaten maar dat is een Marokkaan dus die werkt niet zo hard.
@:flitsbezorger GEINTJE HE!!!!
Valt voor beide wat te zeggen enerzijds zijn passanten natuurlijk. Feyenoord hanteert nou ook niet perse in steen gebeitelde voetbalfilosofie. Dat scheelt al.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij normaal dat de elftallen die tegen het eerste aanzitten min of meer dezelfde spelprincipes hanteren. Daar had Priske verder niks mee te maken, verandering is al aangebracht onder Slot en co.
ja dat heb ikquote:Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij op harvard geleerd wat uncerrainty is?
Maar hoe kan je van onzekerheden zekerheden maken als zekerheden niet bestaan?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat heb ik
zekerheden bestaan niet
onzekerheden bestaan wel
het verschil is wel dat je van onzekerheden door aanpassingen zekerheden kan maken door allerlei factoren uit te schakelen waardoor onzekerheden meer zekerheden kunnen gaan worden
je kan onzekerheden benvloeden tot wat meer zekerheid.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar hoe kan je van onzekerheden zekerheden maken als zekerheden niet bestaan?
Je gaat dood en betaald belasting.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je kan onzekerheden benvloeden tot wat meer zekerheid.
100% zekerheid bestaat niet in life
er is altijd wel iets wat de zekerheid kan benvloeden
maar misschien kan jij mij een voorbeeld geven van 100% zekerheid?
misschien zit ik er naast (lijkt mij sterk)
Bijvoorbeeld dat iedere post van @Wotte onzin bevat.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:14 schreef klaasweetalles het volgende:
maar misschien kan jij mij een voorbeeld geven van 100% zekerheid?
Gestrekt been even.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat iedere post van @:wotte onzin bevat.
Priske vergelijken met Jaap Stamquote:Op maandag 29 juli 2024 16:40 schreef yvette1982 het volgende:
Het is maar 1 wedstrijd maar ik krijg een Jaap Stam dja vu. Die wilde ook maar zijn stempel drukken en op een bepaalde manier voetballen, alleen op een manier waarvoor hij de spelers niet had en dus veel te riskant was. Hij verklaarde zijn systeem heilig terwijl hij er niet de spelers voor had.
Het voetbal wat gisteren op de mat werd gebracht leek anders wel op het voetbal uit dat tijdperk.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:42 schreef alopio het volgende:
[..]
Priske vergelijken met Jaap Stam
Echt doe normaal hoor.
Teringjaap was in al zijn interviews ziedend en het lag aan iedereen behalve hem. En hij ging hoog druk zetten met Scharie en Botteghinquote:Op maandag 29 juli 2024 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het voetbal wat gisteren op de mat werd gebracht leek anders wel op het voetbal uit dat tijdperk.
Maar we moeten Priske gewoon de tijd geven. Niemand zegt dat hij nu al een Jaap Stam is.
Een oefenduel en je bent alweer over je toeren. Even kalm, makker.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Het voetbal wat gisteren op de mat werd gebracht leek anders wel op het voetbal uit dat tijdperk.
Maar we moeten Priske gewoon de tijd geven. Niemand zegt dat hij nu al een Jaap Stam is.
quote:Op maandag 29 juli 2024 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat iedere post van @:wotte onzin bevat.
Toch lekker om een beetje te micro analyseren wat er allemaal mis gaat makker. Alle vertrouwen in dat er tegen september een prima ploeg staat maar na gisteren is er genoeg voer voor discussie.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een oefenduel en je bent alweer over je toeren. Even kalm, makker.
Mijn punt gaat niet om wat iemand roept maar om zijn denkwijze/speelwijze. Je kon inderdaad niet met scharie en botthegin hoog druk zetten, maar hij deed het omdat hij zijn spelwijze heilig verklaarde en daar ging het gruwelijk mis.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Teringjaap was in al zijn interviews ziedend en het lag aan iedereen behalve hem. En hij ging hoog druk zetten met Scharie en Botteghinsowieso geen vergelijking
Maar Priske doet mij in interviews weer denken aan een Kuyt of Tadicveel te positief en nietszeggend allemaal. Hopelijk legt hij intern wel de vinger op de zere plek, het prettige aan Slot was wel dat hij ieder zwak punt direct benoemde. Maar misschien moet ik ook gewoon accepteren dat geen enkele trainer zo open is als Oh Arne.
Dat zeg ik ook niet. Een Jaap Stam-hyperbool vind ik wel een belediging.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch lekker om een beetje te micro analyseren wat er allemaal mis gaat makker. Alle vertrouwen in dat er tegen september een prima ploeg staat maar na gisteren is er genoeg voer voor discussie.
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier bijzonder slecht op.
Nee hoor, helemaal niet. Ik vond het gisteren alleen zwaar tegenvallen, dat kan toch wel? Verder nog veel te vroeg om allerlei conclusies te gaan trekken.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een oefenduel en je bent alweer over je toeren. Even kalm, makker.
Die 7 defensieve spelers gaan niet allemaal in de basis staan he straksquote:Op maandag 29 juli 2024 16:54 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Mijn punt gaat niet om wat iemand roept maar om zijn denkwijze/speelwijze. Je kon inderdaad niet met scharie en botthegin hoog druk zetten, maar hij deed het omdat hij zijn spelwijze heilig verklaarde en daar ging het gruwelijk mis.
Priske wil nu ook per se 3-4-3 spelen terwijl er al veel vastigheid stond, zeker achter kan hij met 3 van de 4 verdedigers gewoon verder. Maar nee, hij wil een spelwijze waarin wingbacks belangrijk zijn terwijl Feyenoord op dit moment juist matige backs heeft. Vorig jaar was er al weinig creativiteit en nu speelt hij met 7 spelers die niet creatief zijn...
Heeft ook de hele voorbereiding niks anders geprobeerd en altijd vastgehouden aan twee verdedigers op de backs en twee verdedigende middenveldersquote:Op maandag 29 juli 2024 17:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Die 7 defensieve spelers gaan niet allemaal in de basis staan he straks
Dit was een oefenwedstrijd
Dan test je dingen en spelers uit. Priske staat erom bekend juist niet vast te houden aan 1 bepaalde speelstijl
Typfoutje. 2 letters zitten naast elkaar en telefoon toetsenborden zijn irritantquote:Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb jij op harvard geleerd wat uncerrainty is?
Uiteraard gaat hij nu hier aan vasthouden. Maar dat wil niet zeggen dat hij incidenteel de formatie aanpast of later verandert. Buiten dat is dit met kleine aanpassingen zo weer een 4/3/3quote:Op maandag 29 juli 2024 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft ook de hele voorbereiding niks anders geprobeerd en altijd vastgehouden aan twee verdedigers op de backs en twee verdedigende middenvelders
Dat zegt meestal wel wat
Gewoon een boekhouder betalen om uit te rekenen hoeveel uur je moet werken om de meeste toeslagen te krijgen.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM heeft daar ook een hekel aan ja, belasting betalen
Erg onzorgvuldig.quote:Op maandag 29 juli 2024 17:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over zulke spelfouten als Amerikadeskundige?
En blijkbaar spelen ze er hockeyquote:Op maandag 29 juli 2024 18:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk. De Segunda is geen gemakkelijke competitie.
quote:Op maandag 29 juli 2024 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
@:flitsbezorger heeft zich aangemeld om de OP te updaten maar dat is een Marokkaan dus die werkt niet zo hard.
@:flitsbezorger GEINTJE HE!!!!
Ik bied me wel aan als je me de PSD geeft. Maak er wel wat moois vanquote:Op maandag 29 juli 2024 19:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]![]()
Zoals gezegd heb ik mijzelf idd hiervoor aangeboden maar heb het IRL effies druk. Maar als iemand anders het eerder/sneller kan doen; voel je vrij om het te doen hoor! Is niet in beton gegoten.
Anders wordt het even geduld hebben tot ik weer tijd heb (lees: geen leven meer heb waardoor ik weer de hele dag op de foks zit).
@ThePlaneteer gaf aan dat hij de .psd-bestanden niet meer heeft. Zat in zijn oude werklaptop.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik bied me wel aan als je me de PSD geeft. Maak er wel wat moois van
Jammerquote:Op maandag 29 juli 2024 19:59 schreef Flitsbezorger het volgende:
Verder lijkt het mij verstandiger als een medesupporter een taak als deze oppakt.
Niet om je skills te dissen hoor, Wotte.
Ik kan deze week wel weer eens wat in elkaar flansenquote:Op maandag 29 juli 2024 19:54 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]![]()
Zoals gezegd heb ik mijzelf idd hiervoor aangeboden maar heb het IRL effies druk. Maar als iemand anders het eerder/sneller kan doen; voel je vrij om het te doen hoor! Is niet in beton gegoten.
Anders wordt het even geduld hebben tot ik weer tijd heb (lees: geen leven meer heb waardoor ik weer de hele dag op de foks zit).
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik kan deze week wel weer eens wat in elkaar flansen
Ik stel voor dat Ueda een prominente rol krijgt.quote:Op maandag 29 juli 2024 20:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De trainert.quote:Op maandag 29 juli 2024 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie heeft dit gemaakt? (Wie moet ik hiervoor uitlachen)?
quote:Op maandag 29 juli 2024 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat Ueda een prominente rol krijgt.
Gernotquote:Op maandag 29 juli 2024 20:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Held. Ik en Onlo jr. staan ook op vak Z dit jaarquote:Op maandag 29 juli 2024 20:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dit is al een keer besproken (door Wottequote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Die vent doet me aan Gert van Samson en Gert denken.
[ afbeelding ]
(rechts)
Heb je wel kans dat je volgende maand een nieuwe moet maken.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Geert, Santi, trainer en Gernot doen ofzo?
Ik maar denken dat we vrienden zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is al een keer besproken (door Wotte)
Tijd om Eef HoosGod in te schakelen.quote:'Feyenoord in juridisch gevecht verwikkeld met Boavista'
Feyenoord heeft nog altijd geen geld ontvangen van Boavista. De Rotterdammers jagen volgens De Telegraaf al twee jaar op de transfersom die de Portugese club is verschuldigd voor het definitief aantrekken van Rbert Boenk.
Boavista staat er volgens de krant momenteel internationaal heel slecht op. Het verzuimt momenteel om meerdere verplichtingen na te komen. Na Feyenoord zijn er nog dertig clubs die nog geld moeten ontvangen van de Portugezen.
Voor Feyenoord gaat het om een bedrag van een miljoen euro. Nu Bozenik op het punt staat om een transfer te maken naar Hellas Verona, eist de stadionclub het geld op. Het is echter de vraag of het ook gaat lukken. De Rotterdammers hopen met hulp van de FIFA op een positieve uitkomst.
Mwah, ik denk dat Priske nog wel iets langer mag aanblijven.quote:Op maandag 29 juli 2024 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat je volgende maand een nieuwe moet maken.
Wanneer dwaasgebouw maat?quote:Op maandag 29 juli 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Priske nog wel iets langer mag aanblijven.
Gisteren had Gertje wel een beetje een plobreem!quote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(rechts)
WTFquote:
Komt goed die van der Looy is binnen 2 maanden ontslagen joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[ x ]
Zoals gister al besproken.
Zonde, had 'm een betere trainer gegund.
Mwah, die is wel erg bevriend met Hoogma na hun KNVB tijd. Maar we gaan het zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Komt goed die van der Looy is binnen 2 maanden ontslagen joh.
jij heb zeker geen aflevering gemist van Samson he?quote:Op maandag 29 juli 2024 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(rechts)
Daar is een apart topic voor.quote:
Je hebt het optimisme wel weer helemaal te pakken hequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:15 schreef fetX het volgende:
Vanavond maar even in de Kuip loeren of het wat is. Als het weer 0-3 of zo wordt kunnen we lachen (of janken).
Daarbij komt Monaco vanavond vooral in een ongekende PRETopstelling.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan vanavond natuurlijk gewoon winnen.
We hadden natuurlijk een beetje pech afgelopen zondag met de eerste 4 schoten die binnenvielen (waarvan 2, misschien wel 3) echt ongelukkig.
En dan helpt een ongekende PRET opstelling ook niet mee.
Ben eigenlijk vooral benieuwd. Kan zomaar anders uitpakken vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het optimisme wel weer helemaal te pakken he
Mooi nieuws.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij komt Monaco vanavond vooral in een ongekende PRETopstelling.
Vroeg in de voorbereiding, internationals nog vakantie, de rest op de OS. Dit gaat een walk-over worden.quote:
5-0 dus.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg in de voorbereiding, internationals nog vakantie, de rest op de OS. Dit gaat een walk-over worden.
Vervolgens tegen PSV gewoon kontje naar achteren en lange ballen naar voren smijten en dan komt dat ook wel goed.quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg in de voorbereiding, internationals nog vakantie, de rest op de OS. Dit gaat een walk-over worden.
Brainquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
5-0 dus.
Dit heeft Brain even nodig.
Wel een beetje de standaard paniekaankoop omdat PSV last minute Veerman kaapte. Die best een aardige speler is geblekenquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Walemark dus weg waarschijnlijk.
Wat een fantastisch trackrecord heeft Arnesen toch.
Nou ja, kapen, Feyenoord heeft gewoon de onderhandelingen compleet verpest. Veerman wilde zelf het liefst naar Feyenoord (lol)quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een beetje de standaard paniekaankoop omdat PSV last minute Veerman kaapte. Die best een aardige speler is gebleken
Naja, uiteindelijk wel de belangrijkste transfer van allemaal gedaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Walemark dus weg waarschijnlijk.
Wat een fantastisch trackrecord heeft Arnesen toch.
De duurste aankopen van afgelopen jaar zijn inderdaad tot nu toe niet bepaald gunstig uitgepakt voor DtK.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je alle plusjes en minnetjes optelt is bij Dennis ook niet alles overwegend positief, met name bij de duurdere transfers. Maar sommigen moet je nog een jaartje de tijd geven.
Zerrouki ook wel steeds minder. Prima speler alleen wel heel nzijdig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 15:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De duurste aankopen van afgelopen jaar zijn inderdaad tot nu toe niet bepaald gunstig uitgepakt voor DtK.
Ueda, Ivanusec en Zerrouki zijn alle 3 nog allerminst overtuigend of hun forse transfersom waard gebleken.
Maar bij Ivanusec en Zerrouki heb ik wel het idee dat zij het nog kunnen laten zien met nog wat tijd en vertrouwen. Maar ik ben er ook weer niet van overtuigd ofzo.
quote:Opstelling Feyenoord tegen AS Monaco
Feyenoord speelt woensdagavond de laatste oefenwedstrijd ter voorbereiding op de officile start van het seizoen. Aanstaande zondag wacht de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV, zes dagen later volgt de eerste competitiewedstrijd in eigen huis tegen Willem II.
De volgende elf spelers starten vanavond in de basis tegen AS Monaco:
1. Bijlow
4. Geertruida (aanvoerder)
9. Ueda
17. Ivanuec
24 Zechil
26. Read
27. Milambo
32. Lingr
38. Pedersen
41. Tsoungui
45. Plug
De volgende spelers beginnen op de bank:
Van Sas, Berger, Giersthove, Candelaria, Arnaud, Netten, Zekovic, Sliti, Bullaude, Rudisill en Sauer.
In de wedstrijdselectie ontbreekt een aantal selectiespelers om verschillende redenen. Zo is op een deel van de spelers, dat afgelopen zondag nog in actie kwam tegen SL Benfica, maatwerk van toepassing in aanloop naar de eerste officile wedstrijd van zondag in Eindhoven. Zij hebben woensdagochtend een training afgewerkt op 1908. Een aantal andere spelers is nog herstellende van blessures en komt om die reden ook nog niet in actie. Alle ontbrekende spelers zijn wel als toeschouwer aanwezig in het stadion.
Ezequiel Bullaude speelgerechtigd
Ezequiel Bullaude keert vandaag terug in de wedstrijdselectie. De 23-jarige Argentijn is speelgerechtigd nadat de autoriteiten eerder deze week zijn gecombineerde vergunning voor verblijf en arbeid hebben afgegeven.
Feyenoord – AS Monaco begint om 19:30 uur in De Kuip. De wedstrijd, waarvoor seizoenkaarthouders een gratis ticket konden claimen, is live te zien via Feyenoord ONE. De voorbeschouwing begint om 19:00 uur.
Vast een idee van onze medische staf.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
We zitten aan het eind van de voorbereiding en ik ben al voorzichtig Priske-moe
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Wellenreuther krijgt maatwerk.
Het moet niet gekker worden.
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid.
De uitslag van deze wedstrijd nemen we bij deze alvast NIET serieus.
Slot werkte in ieder geval wel naar een soort vastigheid in de voorbereiding. Priske schiet vooralsnog alle kanten op zo lijkt het.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Zoals verwacht medelijden met welke opvolger van Slot dan ook, hij kan niets goed genoeg doen.
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.
Onze voorbereiding begint aanstaande zondag pas echt.
Tenzij Priske van plan is om serieus de competitie in te gaan met dergelijke fantasie opstellingen.
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Al dit gekanker heb ik stiekem ook wel gemist in die jaren met SlotGod.
Dan ga ik kankeren op supporters die kankeren op supporters die lopen te kankeren op de trainert. Oh ja, en bestuur tegen de muur, want daar is het nu al tijd voorquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.
Je moet toch wat.
Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.
Alsof dat alleen maar kan in nikszeggende oefenpotjes, lol.
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.
Het is geen show, het is gewoon de voorbereiding. Een oefenwedstrijd is een veredelde luxe training. Ik zit toch echt niet te wachten op straks blessures door overbelasting. Er is gewoon een programma met de medische staf en die kijken precies wat waar in past. Zelfs Zondag is een soort luxe testwedstrijd.
Die figuren die nu al Priske moe zijn voordat er maar 1 wedstrijd is gespeeld
Oja das waar ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.
Die medische staf is nauwelijks anders dan onder Slot hoor. Het valt nu wellicht meer op, ook mede door de toernooien dat bepaalde spelers later instroomde. Maar bv een Gimenez heeft dus wel veel last gehad gedurende het seizoen van zijn te weinig rust in de zomerquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, “maatwerk” terwijl ze net 2 a 3 weken bezig zijn…. Kom op zeg.
Kan ik me in voorgaande jaren ook niet herinneren hoor. Kan me ook niet herinneren dat we voorgaande jaren omvielen door de hoeveelheid blessures of overbelasting ofzo.
Dat “maatwerk” in de voorbereiding is iets nieuws.
Klinkt mij overdreven in de oren. Maar goed, zij zijn de professionals.
Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes…quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.
Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes…quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt toch ook vrij normaal dat je richting het einde van je voorbereiding ook wil gaan oefenen met je beoogde basis.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Slot werkte in ieder geval wel naar een soort vastigheid in de voorbereiding. Priske schiet vooralsnog alle kanten op zo lijkt het.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:34 schreef Zipportal het volgende:
Dit wordt de YouTube link. Misschien een VPN nodig.
AGAINST FEYENOORD ONE.
Sommige zijn er inderdaad net 2 weken, om die dan meteen 2 wedstrijden te laten spelen in 4 dagen is misschien weer wat van het gekke!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, “maatwerk” terwijl ze net 2 a 3 weken bezig zijn…. Kom op zeg.
Kan ik me in voorgaande jaren ook niet herinneren hoor. Kan me ook niet herinneren dat we voorgaande jaren omvielen door de hoeveelheid blessures of overbelasting ofzo.
Dat “maatwerk” in de voorbereiding is iets nieuws.
Klinkt mij overdreven in de oren. Maar goed, zij zijn de professionals.
WedstrijdritmeGenot.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes…
Ja ja, en ze dan maar 1 oefenpot laten spelen.quote:
Flikker opquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
https://one.feyenoord.nl/live/268396
Een groot geitenkaas al de hele voorbereiding @Taradoquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijna weer met n pass er helemaal doorheen. We zijn net 5 minuten bezig…
Kort muurtje tegenwoordig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ga ik kankeren op supporters die kankeren op supporters die lopen te kankeren op de trainert. Oh ja, en bestuur tegen de muur, want daar is het nu al tijd voor
Schijnbaar wordt deze pot ook in Amerika uitgezonden. Ik heb hier CBS Golazo opstaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Die Franse VPN hier happert als de ziekte. Dan maar een omweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank
https://one.feyenoord.nl/live/268396quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ik dit niet fatsoenlijk kan kijken.
Maar dat kan dus niet omdat Minteh en Wieffer zijn vertrokken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen wieffer en minteh is vertrokken
hoe komen we eigenlijk tot deze opstelling
je zou verwachen dezelfde 10 van vorig seizoen
Steun je lokale Turk door IPTV aan te schaffenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mist er tot nu toe niets aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
9 andere spelers in de basisquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet omdat Minteh en Wieffer zijn vertrokken.
Deel je inloggegevens even in dm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
https://one.feyenoord.nl/live/268396
Heel chanant.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben echt heel erg blij dat ik mijn Amerikaanse vrienden niet heb geDM'd dat ze CBS Sports moeten opzetten om mijn Feyenoord te checken.
Chanant.
Na die voorzet 2-3 jaar geleden bij PSV nooit meer zijn potentie behaald.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Die voorzetten van Pedersen zijn gewoon TRIEST.
Toch is Pedersen op dit moment nog altijd de beste optie op links.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Na die voorzet 2-3 jaar geleden bij PSV nooit meer zijn potentie behaald.
Rennend paard met balverlies.
Maar het seizoen is nog helemaal niet begonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske heeft alleen getekend voor de ontslagvergoeding.
Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch is Pedersen op dit moment nog altijd de beste optie op links.
@:Dennis
Op deze manier gaat het seizoen ook helemaal niet beginnen voor ons.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar het seizoen is nog helemaal niet begonnen.
In september zijn we vast ingespeeld.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het seizoen ook helemaal niet beginnen voor ons.
Gelukkig is 1 september ook pas de eerste serieuze wedstrijd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In september zijn we vast ingespeeld.
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Balen dat we niet meer uit de Champions League naar de Europa League kunnen overwinteren.
Op deze manier gaan we KO-fase van de CL sowieso nooit halen.
Op 1999 en 2002 na ben ik met een slecht Feyenoord opgegroeid, denk dat mijn jeugdtrauma weer naar boven komt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?
Ouwe paniekzaaier.
Ligt niet alln aan de opstelling hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?
Ouwe paniekzaaier.
En de onderbuik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt niet alln aan de opstelling hoor.
En de jeugdtrauma's.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de onderbuik.
Ik weet het.
Nee, ook aan het feit dat spelers nog overweg moeten leren gaan met een nieuw systeem en tevens de kwetsbaarheden van dat nieuwe systeem.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de onderbuik.
Ik weet het.
Wat een geluk dat we daar nog even voor hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ook aan het feit dat spelers nog overweg moeten leren gaan met een nieuw systeem en tevens de kwetsbaarheden van dat nieuwe systeem.
Gelukkig is Priske net als Arend Martijn een vakidioot!quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef Caland het volgende:
Priske wilde de eerste weken van de voorbereiding vooral gebruiken om het defensief op orde te krijgen, was toen het excuus
Nou, dat gaat best lekker
Nog anderhalve week inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat we daar nog even voor hebben.
Geert - Beelen - Trauner - Hancko - AANKOOP (Pedersen)quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog anderhalve week inderdaad.
Verwacht niet dat het dan ineens wel loopt eerlijk gezegd.
Weet je wie ook lief was?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Softie geen idee, wel een lieve meneer.
Stuk voor stuk uitstekende spelers inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geert - Beelen - Trauner - Hancko - AANKOOP (Pedersen)
Uitstekend.
Maar we moeten nu niet een defensie en hun valkuilen met 2/3 jeugdspelers als leidraad (wat wij dus elke wedstrijd zo'n beetje gezien hebben) gaan nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stuk voor stuk uitstekende spelers inderdaad.
Maar daar neem je niet de kwetsbaarheden van deze nieuwe speelwijze mee weg. Zoals continu n op n komen te staan, en het gevaar dat ze er met n goede steekpass meteen doorheen zijn.
Met Plug, Tsoungui en Read spelen tegen Balogun en Minamino.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar we moeten nu niet een defensie en hun valkuilen met 2/3 jeugdspelers als leidraad (wat wij dus elke wedstrijd zo'n beetje gezien hebben) gaan nemen.
Met alle respect, maar Plug en Tsoungui hebben geen idee wat hun overkomt hier. (en dat is gewoon kwaliteit)
En de VALKUILEN worden zo duidelijk bloot gelegd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met Plug, Tsoungui en Read spelen tegen Balogun en Minamino.
Of met Hancko, Beelen, Trauner en Geertruida spelen tegen de spits van pak ´m beet RKC.
Groter kan het verschil bijna niet. Prima ervaring en leerschool van die jongens.
Gewoon een tik in zijn gezicht, vals alarm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Einde tijdperk Zechiel.
Zonde zeg.
Eindelijk geen Amerikanen meer. Ik schakel METEEN om.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow, IPTV heeft ook ONE zie ik nu, hendig.
Eerst kut, daarna beter.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef Ali_boo het volgende:
Ffs de hele eerste helft gemist
Hoe spelen we tot nu toe?
Die had ik ooit een grote toekomst toegedichtquote:
Kort maar krachtigquote:
Neem hierin wel mee dat user Flitbezorger in het begin zich heel erg aan het opwinden was over zijn stream.quote:
Uitstekende aanname, maakt het zichzelf te moeilijk in de afronding.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ECHT DIE JAPPANNER
IK MAAK HEM KAPOET
En iedereen wordt straks weer witheet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Je speelt nu met een verdediging bestaande uit Pedersen, Giersthove, Tsoungui, Read en Plug.
Als Feyenoord dit niet verliest is Priske een WERELDTRAINER.
Begrijpelijk heb ik ook best wel vaak hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem hierin wel mee dat user Flitbezorger in het begin zich heel erg aan het opwinden was over zijn stream.
Het had al 1-5 kunnen staan, maar ok.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Je speelt nu met een verdediging bestaande uit Pedersen, Giersthove, Tsoungui, Read en Plug.
Als Feyenoord dit niet verliest is Priske een WERELDTRAINER.
Een Amsterdammer obvquote:
Like uitgedeeld voor de goede FM-tip.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Daarom altijd de voorbereiding afsluiten tegen je eigen u19 team voor een confidence boost #FM-tips
Dat is evidentquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen is Lopez op ALLE fronten voorbij.
Deze spelopvatting is zo goed dat zelfs ons jeugdteam het een CL-ploeg moeilijk kan maken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef Pistolero het volgende:
Monaco weet het niet meer en gaat meer overtredingen maken.
Ik wil even zeggen dat Jan Plug een uitstekende wedstrijd speelt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze spelopvatting is zo goed dat zelfs ons jeugdteam het een CL-ploeg moeilijk kan maken.
Monaco had nog geen pot in de voorbereiding gewonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze spelopvatting is zo goed dat zelfs ons jeugdteam het een CL-ploeg moeilijk kan maken.
Welk spul gebruik jij? Moet wel erg goed zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik probeer er eens wat positivisme erin te brengen hiero ipv het eindeloze gejank.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welk spul gebruik jij? Moet wel erg goed zijn.
Dat klopt ook wel, is de eerste die teruggaat naar de onder 21quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat Jan Plug een uitstekende wedstrijd speelt.
Volgens sommige users is die er alleen maar bij omdat we niemand anders hebben (lol)
Zonde inderdaad, had wel gehoopt/verwacht dat hij meer in de plannen zou voorkomen.quote:
En nou winnen ze van een Feyenoord waarin 2 spelers stonden die in de beste 11 zullen thuishoren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Monaco had nog geen pot in de voorbereiding gewonnen.
Ik zie weer genoeg uitstekende dingen vandaag, net als de rest van de voorbereiding. Uitslagen zijn echt volledig irrelevant in een voorbereiding.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:02 schreef Haringkop het volgende:
1-3, ondertussen mag je wel concluderen dat deze voorbereiding helemaal nergens over gaat…
Ja, stel je voor dat hij daar met Plug, Tsoungui en Read zal gaan spelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:04 schreef H.FR het volgende:
Blij dat ik hier niet voor naar Rotterdam ben gereden zeg. Het jaar 1e jaar van Slot begon al beter, terwijl we nu eindeloos veel beter materiaal hebben. Hopelijk ondernemen ze wel snel actie als Priske in de competitie niet presteert.
Ach, hou op met deze act.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie weer genoeg uitstekende dingen vandaag, net als de rest van de voorbereiding. Uitslagen zijn echt volledig irrelevant in een voorbereiding.
Deze voorbereiding maakt wel duidelijk dat 99% van alle Feyenoordsupporters er echt he-le-maal geen ene touwtyfus van snappen. Maar dat is geen nieuws natuurlijk.
Tegen Atletico toen waar je meteen al het idee zagquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:04 schreef H.FR het volgende:
Blij dat ik hier niet voor naar Rotterdam ben gereden zeg. Het jaar 1e jaar van Slot begon al beter, terwijl we nu eindeloos veel beter materiaal hebben. Hopelijk ondernemen ze wel snel actie als Priske in de competitie niet presteert.
je zou toch denken dat hij ze wedstrijdritme moet geven en ze wel zou opstellen in deze wedstrijdquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Straks zet Priske Gimenez, Zerrouki, Paixao, Hancko en consorten echt allemaal op de tribune voor het hele seizoen.
Eens.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Atletico toen waar je meteen al het idee zag
Wat een genotspot was dat, met minstens zulke matige spelers als vandaag
Afgelopen zondag deden ze wel mee en dat was ook weinig succesvol.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je zou toch denken dat hij ze wedstrijdritme moet geven en ze wel zou opstellen in deze wedstrijd
ben benieuwd zondag als het om het echie gaat
Waarom wedstrijdritme geven aan spelers die je toch niet zal gebruiken?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je zou toch denken dat hij ze wedstrijdritme moet geven en ze wel zou opstellen in deze wedstrijd
ben benieuwd zondag als het om het echie gaat
De laatste oefenwedstrijd is zondag pas.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:12 schreef Caland het volgende:
Ook nog nooit meegemaakt dat je in de laatste oefenwedstrijd met een volledig jeugdteam speelt
Wat?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Atletico toen waar je meteen al het idee zag
Wat een genotspot was dat, met minstens zulke matige spelers als vandaag
Ja maar Bannis scoorde toevallig de winnende en Hendriks hobbelde op rechtsback.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat?
Toen speelde we met
Bijlow, Pedersen, Trauner, Senesi, Malacia, Toornstra, Kokcu, Jahanbahks, Til, Sinistera en Linssen. Is iets anders dan vandaag.
Echt hoor die paniek om een trainingspot
Niet omdat hij verloren gaat, maar omdat het tot nu toe zowel aanvallend als verdedigend de hele voorbereiding matig is. Momenten uitgezonderd. En er zit geen stijgende lijn in.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:12 schreef Pistolero het volgende:
Op dit moment staan van Sas, Candalaria, Plug, Tsoungui, Giersthove, Arnaud, Bullaude, Milambo, Ivanusec, Zekovic en Sliti op het veld.
Mensen die nu boos worden of in paniek raken omdat deze wedstrijd verloren gaat zijn wel definitief af hoor. Eindelijk eens een trainer die oefenwedstrijden ook daadwerkelijk gebruikt waar ze voor bedoelt zijn.
Ja maar dat was gewoon “pech” natuurlijk, en aanstaande zondag zal ongetwijfeld het excuus zijn dat dat ook een veredelde oefenwedstrijd is, en na een paar wedstrijden in de competitie moeten we het gewoon nog even tijd geven en realistisch zijn, en voordat je het weet is het heel logisch dat de 3e plaats het hoogst haalbare wordt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:11 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Afgelopen zondag deden ze wel mee en dat was ook weinig succesvol.
Wellicht omdat de opstelling ook niet stijgend is qua niveau.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet omdat hij verloren gaat, maar omdat het tot nu toe zowel aanvallend als verdedigend de hele voorbereiding matig is. Momenten uitgezonderd. En er zit geen stijgende lijn in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |