Op deze manier gaat het seizoen ook helemaal niet beginnen voor ons.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar het seizoen is nog helemaal niet begonnen.
In september zijn we vast ingespeeld.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het seizoen ook helemaal niet beginnen voor ons.
Gelukkig is 1 september ook pas de eerste serieuze wedstrijd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In september zijn we vast ingespeeld.
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Balen dat we niet meer uit de Champions League naar de Europa League kunnen overwinteren.
Op deze manier gaan we KO-fase van de CL sowieso nooit halen.
Op 1999 en 2002 na ben ik met een slecht Feyenoord opgegroeid, denk dat mijn jeugdtrauma weer naar boven komt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?
Ouwe paniekzaaier.
Ligt niet alléén aan de opstelling hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?
Ouwe paniekzaaier.
En de onderbuik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt niet alléén aan de opstelling hoor.
En de jeugdtrauma's.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de onderbuik.
Ik weet het.
Nee, ook aan het feit dat spelers nog overweg moeten leren gaan met een nieuw systeem en tevens de kwetsbaarheden van dat nieuwe systeem.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de onderbuik.
Ik weet het.
Wat een geluk dat we daar nog even voor hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ook aan het feit dat spelers nog overweg moeten leren gaan met een nieuw systeem en tevens de kwetsbaarheden van dat nieuwe systeem.
Gelukkig is Priske net als Arend Martijn een vakidioot!quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef Caland het volgende:
Priske wilde de eerste weken van de voorbereiding vooral gebruiken om het defensief op orde te krijgen, was toen het excuus
Nou, dat gaat best lekker
Nog anderhalve week inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat we daar nog even voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |