Vast een idee van onze medische staf.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
We zitten aan het eind van de voorbereiding en ik ben al voorzichtig Priske-moe
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Wellenreuther krijgt maatwerk.
Het moet niet gekker worden.
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid.
De uitslag van deze wedstrijd nemen we bij deze alvast NIET serieus.
Slot werkte in ieder geval wel naar een soort vastigheid in de voorbereiding. Priske schiet vooralsnog alle kanten op zo lijkt het.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Zoals verwacht medelijden met welke opvolger van Slot dan ook, hij kan niets goed genoeg doen.
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.
Onze voorbereiding begint aanstaande zondag pas echt.
Tenzij Priske van plan is om serieus de competitie in te gaan met dergelijke fantasie opstellingen.
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Al dit gekanker heb ik stiekem ook wel gemist in die jaren met SlotGod.
Dan ga ik kankeren op supporters die kankeren op supporters die lopen te kankeren op de trainert. Oh ja, en bestuur tegen de muur, want daar is het nu al tijd voorquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.
Je moet toch wat.
Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.
Alsof dat alleen maar kan in nikszeggende oefenpotjes, lol.
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.
Het is geen show, het is gewoon de voorbereiding. Een oefenwedstrijd is een veredelde luxe training. Ik zit toch echt niet te wachten op straks blessures door overbelasting. Er is gewoon een programma met de medische staf en die kijken precies wat waar in past. Zelfs Zondag is een soort luxe testwedstrijd.
Die figuren die nu al Priske moe zijn voordat er maar 1 wedstrijd is gespeeld
Oja das waar ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.
Die medische staf is nauwelijks anders dan onder Slot hoor. Het valt nu wellicht meer op, ook mede door de toernooien dat bepaalde spelers later instroomde. Maar bv een Gimenez heeft dus wel veel last gehad gedurende het seizoen van zijn te weinig rust in de zomerquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, “maatwerk” terwijl ze net 2 a 3 weken bezig zijn…. Kom op zeg.
Kan ik me in voorgaande jaren ook niet herinneren hoor. Kan me ook niet herinneren dat we voorgaande jaren omvielen door de hoeveelheid blessures of overbelasting ofzo.
Dat “maatwerk” in de voorbereiding is iets nieuws.
Klinkt mij overdreven in de oren. Maar goed, zij zijn de professionals.
Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes…quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.
Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes…quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt toch ook vrij normaal dat je richting het einde van je voorbereiding ook wil gaan oefenen met je beoogde basis.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Slot werkte in ieder geval wel naar een soort vastigheid in de voorbereiding. Priske schiet vooralsnog alle kanten op zo lijkt het.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:34 schreef Zipportal het volgende:
Dit wordt de YouTube link. Misschien een VPN nodig.
AGAINST FEYENOORD ONE.
Sommige zijn er inderdaad net 2 weken, om die dan meteen 2 wedstrijden te laten spelen in 4 dagen is misschien weer wat van het gekke!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, “maatwerk” terwijl ze net 2 a 3 weken bezig zijn…. Kom op zeg.
Kan ik me in voorgaande jaren ook niet herinneren hoor. Kan me ook niet herinneren dat we voorgaande jaren omvielen door de hoeveelheid blessures of overbelasting ofzo.
Dat “maatwerk” in de voorbereiding is iets nieuws.
Klinkt mij overdreven in de oren. Maar goed, zij zijn de professionals.
WedstrijdritmeGenot.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes…
Ja ja, en ze dan maar 1 oefenpot laten spelen.quote:
Flikker opquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
https://one.feyenoord.nl/live/268396
Een groot geitenkaas al de hele voorbereiding @Taradoquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Bijna weer met één pass er helemaal doorheen. We zijn net 5 minuten bezig…
Kort muurtje tegenwoordig.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan ga ik kankeren op supporters die kankeren op supporters die lopen te kankeren op de trainert. Oh ja, en bestuur tegen de muur, want daar is het nu al tijd voor
Schijnbaar wordt deze pot ook in Amerika uitgezonden. Ik heb hier CBS Golazo opstaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Die Franse VPN hier happert als de ziekte. Dan maar een omweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank
https://one.feyenoord.nl/live/268396quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ik dit niet fatsoenlijk kan kijken.
Maar dat kan dus niet omdat Minteh en Wieffer zijn vertrokken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen wieffer en minteh is vertrokken
hoe komen we eigenlijk tot deze opstelling
je zou verwachen dezelfde 10 van vorig seizoen
Steun je lokale Turk door IPTV aan te schaffenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mist er tot nu toe niets aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
9 andere spelers in de basisquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet omdat Minteh en Wieffer zijn vertrokken.
Deel je inloggegevens even in dm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
https://one.feyenoord.nl/live/268396
Heel chanant.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben echt heel erg blij dat ik mijn Amerikaanse vrienden niet heb geDM'd dat ze CBS Sports moeten opzetten om mijn Feyenoord te checken.
Chanant.
Na die voorzet 2-3 jaar geleden bij PSV nooit meer zijn potentie behaald.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Die voorzetten van Pedersen zijn gewoon TRIEST.
Toch is Pedersen op dit moment nog altijd de beste optie op links.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Na die voorzet 2-3 jaar geleden bij PSV nooit meer zijn potentie behaald.
Rennend paard met balverlies.
Maar het seizoen is nog helemaal niet begonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske heeft alleen getekend voor de ontslagvergoeding.
Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch is Pedersen op dit moment nog altijd de beste optie op links.
@:Dennis
Op deze manier gaat het seizoen ook helemaal niet beginnen voor ons.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar het seizoen is nog helemaal niet begonnen.
In september zijn we vast ingespeeld.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het seizoen ook helemaal niet beginnen voor ons.
Gelukkig is 1 september ook pas de eerste serieuze wedstrijd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In september zijn we vast ingespeeld.
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:57 schreef Flitsbezorger het volgende:
Balen dat we niet meer uit de Champions League naar de Europa League kunnen overwinteren.
Op deze manier gaan we KO-fase van de CL sowieso nooit halen.
Op 1999 en 2002 na ben ik met een slecht Feyenoord opgegroeid, denk dat mijn jeugdtrauma weer naar boven komt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?
Ouwe paniekzaaier.
Ligt niet alléén aan de opstelling hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hoeveel spelers van deze 11 zullen in de basis staan in de CL denk je?
Ouwe paniekzaaier.
En de onderbuik.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt niet alléén aan de opstelling hoor.
En de jeugdtrauma's.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de onderbuik.
Ik weet het.
Nee, ook aan het feit dat spelers nog overweg moeten leren gaan met een nieuw systeem en tevens de kwetsbaarheden van dat nieuwe systeem.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En de onderbuik.
Ik weet het.
Wat een geluk dat we daar nog even voor hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, ook aan het feit dat spelers nog overweg moeten leren gaan met een nieuw systeem en tevens de kwetsbaarheden van dat nieuwe systeem.
Gelukkig is Priske net als Arend Martijn een vakidioot!quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef Caland het volgende:
Priske wilde de eerste weken van de voorbereiding vooral gebruiken om het defensief op orde te krijgen, was toen het excuus
Nou, dat gaat best lekker
Nog anderhalve week inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat we daar nog even voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |