Vast een idee van onze medische staf.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
We zitten aan het eind van de voorbereiding en ik ben al voorzichtig Priske-moe
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Wellenreuther krijgt maatwerk.
Het moet niet gekker worden.
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid.
De uitslag van deze wedstrijd nemen we bij deze alvast NIET serieus.
Slot werkte in ieder geval wel naar een soort vastigheid in de voorbereiding. Priske schiet vooralsnog alle kanten op zo lijkt het.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Zoals verwacht medelijden met welke opvolger van Slot dan ook, hij kan niets goed genoeg doen.
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.
Onze voorbereiding begint aanstaande zondag pas echt.
Tenzij Priske van plan is om serieus de competitie in te gaan met dergelijke fantasie opstellingen.
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Al dit gekanker heb ik stiekem ook wel gemist in die jaren met SlotGod.
Dan ga ik kankeren op supporters die kankeren op supporters die lopen te kankeren op de trainert. Oh ja, en bestuur tegen de muur, want daar is het nu al tijd voorquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.
Je moet toch wat.
Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.
Alsof dat alleen maar kan in nikszeggende oefenpotjes, lol.
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.
Het is geen show, het is gewoon de voorbereiding. Een oefenwedstrijd is een veredelde luxe training. Ik zit toch echt niet te wachten op straks blessures door overbelasting. Er is gewoon een programma met de medische staf en die kijken precies wat waar in past. Zelfs Zondag is een soort luxe testwedstrijd.
Die figuren die nu al Priske moe zijn voordat er maar 1 wedstrijd is gespeeld
Oja das waar ookquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.
Die medische staf is nauwelijks anders dan onder Slot hoor. Het valt nu wellicht meer op, ook mede door de toernooien dat bepaalde spelers later instroomde. Maar bv een Gimenez heeft dus wel veel last gehad gedurende het seizoen van zijn te weinig rust in de zomerquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, “maatwerk” terwijl ze net 2 a 3 weken bezig zijn…. Kom op zeg.
Kan ik me in voorgaande jaren ook niet herinneren hoor. Kan me ook niet herinneren dat we voorgaande jaren omvielen door de hoeveelheid blessures of overbelasting ofzo.
Dat “maatwerk” in de voorbereiding is iets nieuws.
Klinkt mij overdreven in de oren. Maar goed, zij zijn de professionals.
Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes…quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.
Alsof dat alleen maar kan in nikszeggende oefenpotjes, lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |