abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214494631
Misschien slaan we door met ons maatwerk. :)
  woensdag 31 juli 2024 @ 18:22:10 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214494667
De zoveelste fantasie-opstelling
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214494679
Ik vind het een vreemde keuze. Hancko, Beelen, Zerrouki en Gimenez zitten bijvoorbeeld niet eens op de bank.

Lijkt me toch ook handig om de beoogde basis elf op elkaar ingespeeld te krijgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214494683
Zelfs Wellenreuther krijgt maatwerk.

Het moet niet gekker worden. :)
  woensdag 31 juli 2024 @ 18:26:06 #105
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_214494719
We zitten aan het eind van de voorbereiding en ik ben al voorzichtig Priske-moe
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_214494731
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:26 schreef Caland het volgende:
We zitten aan het eind van de voorbereiding en ik ben al voorzichtig Priske-moe
Vast een idee van onze medische staf.
pi_214494742
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs Wellenreuther krijgt maatwerk.

Het moet niet gekker worden. :)
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid. :)

De uitslag van deze wedstrijd nemen we bij deze alvast NIET serieus.
  woensdag 31 juli 2024 @ 18:28:00 #108
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_214494745
Schmidt vibes.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 31 juli 2024 @ 18:31:10 #109
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_214494777
Zoals verwacht medelijden met welke opvolger van Slot dan ook, hij kan niets goed genoeg doen.
pi_214494788
Het zou natuurlijk ook volslagen debiel zijn om vandaag al met de beoogde basiself voor zondag te spelen. Die moet je nu juist wat rust geven.
pi_214494796
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:27 schreef Pistolero het volgende:

[..]
We zijn een professionele club, LeighGod heeft het allemaal perfect in de gaten qua fitheid. :)

De uitslag van deze wedstrijd nemen we bij deze alvast NIET serieus.
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.

Onze voorbereiding begint aanstaande zondag pas echt.

Tenzij Priske van plan is om serieus de competitie in te gaan met dergelijke fantasie opstellingen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_214494811
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:31 schreef Scrummie het volgende:
Zoals verwacht medelijden met welke opvolger van Slot dan ook, hij kan niets goed genoeg doen.
Slot werkte in ieder geval wel naar een soort vastigheid in de voorbereiding. Priske schiet vooralsnog alle kanten op zo lijkt het.
pi_214494816

Dit wordt de YouTube link. Misschien een VPN nodig.

AGAINST FEYENOORD ONE.
pi_214494836
Al dit gekanker heb ik stiekem ook wel gemist in die jaren met SlotGod.
pi_214494845
Priske heeft alles gewoon nog onder controle.

Elke speler kent zijn PIEK op aankomende zondag. 0-6
pi_214494859
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:32 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wat hebben we dan aan heel die voorbereiding? Als je bijna alle wedstrijden met een veredeld onder 21 elftal speelt en de beoogde basisspelers niet of nauwelijks in actie komen, laat staan samen hebben gespeeld in de nieuwe tactiek.

Onze voorbereiding begint aanstaande zondag pas echt.

Tenzij Priske van plan is om serieus de competitie in te gaan met dergelijke fantasie opstellingen.
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.

Alsof dat alleen maar kan in nikszeggende oefenpotjes, lol.
pi_214494879
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Al dit gekanker heb ik stiekem ook wel gemist in die jaren met SlotGod.
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.

Je moet toch wat.
pi_214494922
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:39 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dit seizoen maar ga kankeren op de supporters die lopen te kankeren op de trainer.

Je moet toch wat.
Dan ga ik kankeren op supporters die kankeren op supporters die lopen te kankeren op de trainert. Oh ja, en bestuur tegen de muur, want daar is het nu al tijd voor
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_214495098
Dit topic kan ook wel wat maatwerk gebruiken
pi_214495174
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je hebt ook nog trainingen heh Hans. Dat is waar je hoort te werken aan tactiek en vastigheid.

Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.
Het is geen show, het is gewoon de voorbereiding. Een oefenwedstrijd is een veredelde luxe training. Ik zit toch echt niet te wachten op straks blessures door overbelasting. Er is gewoon een programma met de medische staf en die kijken precies wat waar in past. Zelfs Zondag is een soort luxe testwedstrijd.

Die figuren die nu al Priske moe zijn voordat er maar 1 wedstrijd is gespeeld
pi_214495257
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:58 schreef alopio het volgende:

[..]
Dit. Al die mensen ook op 1908.nl die viesmad zijn. Want je “jE bETAalD 40 EuRo”. Net alsof je dan recht heb op “de beste 11”.
Het is geen show, het is gewoon de voorbereiding. Een oefenwedstrijd is een veredelde luxe training. Ik zit toch echt niet te wachten op straks blessures door overbelasting. Er is gewoon een programma met de medische staf en die kijken precies wat waar in past. Zelfs Zondag is een soort luxe testwedstrijd.

Die figuren die nu al Priske moe zijn voordat er maar 1 wedstrijd is gespeeld
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.
pi_214495279
Ja, “maatwerk” terwijl ze net 2 a 3 weken bezig zijn…. Kom op zeg.

Kan ik me in voorgaande jaren ook niet herinneren hoor. Kan me ook niet herinneren dat we voorgaande jaren omvielen door de hoeveelheid blessures of overbelasting ofzo.

Dat “maatwerk” in de voorbereiding is iets nieuws.

Klinkt mij overdreven in de oren. Maar goed, zij zijn de professionals. :P
pi_214495299
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:04 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Deze wedstrijd is gratis te bezoeken als je een seizoenskaart hebt, dus dat is wel een geinige manier om te zien wie van die doorgesnoven schreeuwers op 1908.nl een ´ekte´ is.
Oja das waar ook _O-
pi_214495324
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja, “maatwerk” terwijl ze net 2 a 3 weken bezig zijn…. Kom op zeg.

Kan ik me in voorgaande jaren ook niet herinneren hoor. Kan me ook niet herinneren dat we voorgaande jaren omvielen door de hoeveelheid blessures of overbelasting ofzo.

Dat “maatwerk” in de voorbereiding is iets nieuws.

Klinkt mij overdreven in de oren. Maar goed, zij zijn de professionals. :P
Die medische staf is nauwelijks anders dan onder Slot hoor. Het valt nu wellicht meer op, ook mede door de toernooien dat bepaalde spelers later instroomde. Maar bv een Gimenez heeft dus wel veel last gehad gedurende het seizoen van zijn te weinig rust in de zomer
pi_214495491
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:37 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Je vraagt je bijna af waarom spelen ze oefenpotjes… 8)7
#12 is not for sale!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')