SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen dank
https://one.feyenoord.nl/live/268396quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ik dit niet fatsoenlijk kan kijken.
Maar dat kan dus niet omdat Minteh en Wieffer zijn vertrokken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen wieffer en minteh is vertrokken
hoe komen we eigenlijk tot deze opstelling
je zou verwachen dezelfde 10 van vorig seizoen
Steun je lokale Turk door IPTV aan te schaffenquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je mist er tot nu toe niets aan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
9 andere spelers in de basisquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dat kan dus niet omdat Minteh en Wieffer zijn vertrokken.
Deel je inloggegevens even in dm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
https://one.feyenoord.nl/live/268396
Heel chanant.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:49 schreef Flitsbezorger het volgende:
Ben echt heel erg blij dat ik mijn Amerikaanse vrienden niet heb geDM'd dat ze CBS Sports moeten opzetten om mijn Feyenoord te checken.
Chanant.
Na die voorzet 2-3 jaar geleden bij PSV nooit meer zijn potentie behaald.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Zipportal het volgende:
Die voorzetten van Pedersen zijn gewoon TRIEST.
Toch is Pedersen op dit moment nog altijd de beste optie op links.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:51 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Na die voorzet 2-3 jaar geleden bij PSV nooit meer zijn potentie behaald.
Rennend paard met balverlies.
Maar het seizoen is nog helemaal niet begonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef TweedeKlum het volgende:
Priske heeft alleen getekend voor de ontslagvergoeding.
Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch is Pedersen op dit moment nog altijd de beste optie op links.
@:Dennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |