Een Amsterdammer obvquote:
Like uitgedeeld voor de goede FM-tip.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:51 schreef Evangelion het volgende:
Daarom altijd de voorbereiding afsluiten tegen je eigen u19 team voor een confidence boost #FM-tips
Dat is evidentquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pedersen is Lopez op ALLE fronten voorbij.
Deze spelopvatting is zo goed dat zelfs ons jeugdteam het een CL-ploeg moeilijk kan maken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef Pistolero het volgende:
Monaco weet het niet meer en gaat meer overtredingen maken.
Ik wil even zeggen dat Jan Plug een uitstekende wedstrijd speelt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze spelopvatting is zo goed dat zelfs ons jeugdteam het een CL-ploeg moeilijk kan maken.
Monaco had nog geen pot in de voorbereiding gewonnen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze spelopvatting is zo goed dat zelfs ons jeugdteam het een CL-ploeg moeilijk kan maken.
Welk spul gebruik jij? Moet wel erg goed zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik probeer er eens wat positivisme erin te brengen hiero ipv het eindeloze gejank.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Welk spul gebruik jij? Moet wel erg goed zijn.
Dat klopt ook wel, is de eerste die teruggaat naar de onder 21quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik wil even zeggen dat Jan Plug een uitstekende wedstrijd speelt.
Volgens sommige users is die er alleen maar bij omdat we niemand anders hebben (lol)
Zonde inderdaad, had wel gehoopt/verwacht dat hij meer in de plannen zou voorkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |