Gewoon een tik in zijn gezicht, vals alarm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Einde tijdperk Zechiel.
Zonde zeg.
Eindelijk geen Amerikanen meer. Ik schakel METEEN om.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow, IPTV heeft ook ONE zie ik nu, hendig.
Eerst kut, daarna beter.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef Ali_boo het volgende:
Ffs de hele eerste helft gemist
Hoe spelen we tot nu toe?
Die had ik ooit een grote toekomst toegedichtquote:
Kort maar krachtigquote:
Neem hierin wel mee dat user Flitbezorger in het begin zich heel erg aan het opwinden was over zijn stream.quote:
Uitstekende aanname, maakt het zichzelf te moeilijk in de afronding.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ECHT DIE JAPPANNER
IK MAAK HEM KAPOET
En iedereen wordt straks weer witheet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Je speelt nu met een verdediging bestaande uit Pedersen, Giersthove, Tsoungui, Read en Plug.
Als Feyenoord dit niet verliest is Priske een WERELDTRAINER.
Begrijpelijk heb ik ook best wel vaak hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem hierin wel mee dat user Flitbezorger in het begin zich heel erg aan het opwinden was over zijn stream.
Het had al 1-5 kunnen staan, maar oké.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Je speelt nu met een verdediging bestaande uit Pedersen, Giersthove, Tsoungui, Read en Plug.
Als Feyenoord dit niet verliest is Priske een WERELDTRAINER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |