Geert - Beelen - Trauner - Hancko - AANKOOP (Pedersen)quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog anderhalve week inderdaad.
Verwacht niet dat het dan ineens wel loopt eerlijk gezegd.
Weet je wie ook lief was?quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:08 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Softie geen idee, wel een lieve meneer.
Stuk voor stuk uitstekende spelers inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geert - Beelen - Trauner - Hancko - AANKOOP (Pedersen)
Uitstekend.
Maar we moeten nu niet een defensie en hun valkuilen met 2/3 jeugdspelers als leidraad (wat wij dus elke wedstrijd zo'n beetje gezien hebben) gaan nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Stuk voor stuk uitstekende spelers inderdaad.
Maar daar neem je niet de kwetsbaarheden van deze nieuwe speelwijze mee weg. Zoals continu één op één komen te staan, en het gevaar dat ze er met één goede steekpass meteen doorheen zijn.
Met Plug, Tsoungui en Read spelen tegen Balogun en Minamino.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar we moeten nu niet een defensie en hun valkuilen met 2/3 jeugdspelers als leidraad (wat wij dus elke wedstrijd zo'n beetje gezien hebben) gaan nemen.
Met alle respect, maar Plug en Tsoungui hebben geen idee wat hun overkomt hier. (en dat is gewoon kwaliteit)
En de VALKUILEN worden zo duidelijk bloot gelegd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Met Plug, Tsoungui en Read spelen tegen Balogun en Minamino.
Of met Hancko, Beelen, Trauner en Geertruida spelen tegen de spits van pak ´m beet RKC.
Groter kan het verschil bijna niet. Prima ervaring en leerschool van die jongens.
Gewoon een tik in zijn gezicht, vals alarm.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Einde tijdperk Zechiel.
Zonde zeg.
Eindelijk geen Amerikanen meer. Ik schakel METEEN om.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow, IPTV heeft ook ONE zie ik nu, hendig.
Eerst kut, daarna beter.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:38 schreef Ali_boo het volgende:
Ffs de hele eerste helft gemist
Hoe spelen we tot nu toe?
Die had ik ooit een grote toekomst toegedichtquote:
Kort maar krachtigquote:
Neem hierin wel mee dat user Flitbezorger in het begin zich heel erg aan het opwinden was over zijn stream.quote:
Uitstekende aanname, maakt het zichzelf te moeilijk in de afronding.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ECHT DIE JAPPANNER
IK MAAK HEM KAPOET
En iedereen wordt straks weer witheet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Je speelt nu met een verdediging bestaande uit Pedersen, Giersthove, Tsoungui, Read en Plug.
Als Feyenoord dit niet verliest is Priske een WERELDTRAINER.
Begrijpelijk heb ik ook best wel vaak hoorquote:Op woensdag 31 juli 2024 20:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Neem hierin wel mee dat user Flitbezorger in het begin zich heel erg aan het opwinden was over zijn stream.
Het had al 1-5 kunnen staan, maar oké.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:45 schreef Pistolero het volgende:
Je speelt nu met een verdediging bestaande uit Pedersen, Giersthove, Tsoungui, Read en Plug.
Als Feyenoord dit niet verliest is Priske een WERELDTRAINER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |