Heeft die jongen straks eindelijk een werkvergunning, komt er een landgenoot binnen die 5 klassen beter is.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
De problemen lossen zich vanzelf al op.
En die tweede ster dan?!quote:
Een voorzet geven is ook wel belangrijkquote:Op maandag 29 juli 2024 13:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou me niet zo druk maken over die backs. In principe is de voornaamste kwaliteit van de wingback in dit systeem heel veel kunnen lopen.
Die werkvergunning geldt ook bij FC Groningen.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft die jongen straks eindelijk een werkvergunning, komt er een landgenoot binnen die 5 klassen beter is.
en allebei de zoons van trainers….quote:Op maandag 29 juli 2024 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou die gast van twente halen.....Steijn
van bommel van az zou ook een optie kunnen zijn
dat zijn duidelijk spelers met ideeën op het veld en ze zijn jong...
Ik vond de structuur vorig jaar al ongezond. Het blijft vreemd dat er na het vertrek van Arnesen geen ervaren TD is aangesteld. Het dreef voornamelijk op de kunde van Slot om spelers beter te maken. Krijg vooral het idee dat Te Kloese het zelf allemaal heel leuk vindt om ook nog TD te kunnen spelen. Wat dat betreft ziet het er bij PSV met Brands en Stewart een stuk beter uit.quote:Op maandag 29 juli 2024 13:20 schreef alopio het volgende:
[..]
God naast de trainer is nu ook Te Kloese al helemaal kut. Jij bent zo’n manisch iemand die na 1 verloren oefenpotje al met een doodskist voor het maasgebouw staat
Hallo Martin, wederom aan de zuip vandaag?quote:Op maandag 29 juli 2024 14:41 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik zou die gast van twente halen.....Steijn
van bommel van az zou ook een optie kunnen zijn
dat zijn duidelijk spelers met ideeën op het veld en ze zijn jong...
Volgens @ZKA gaat het juist allemaal beter worden nu Arend Martijn Slot, ook wel de as van al het kwaad genoemd door hem, niet meer aan de knoppen draait aangaande het transferbeleidquote:Op maandag 29 juli 2024 14:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik vond de structuur vorig jaar al ongezond. Het blijft vreemd dat er na het vertrek van Arnesen geen ervaren TD is aangesteld. Het dreef voornamelijk op de kunde van Slot om spelers beter te maken. Krijg vooral het idee dat Te Kloese het zelf allemaal heel leuk vindt om ook nog TD te kunnen spelen. Wat dat betreft ziet het er bij PSV met Brands en Stewart een stuk beter uit.
Nou ja, dat ben ik wel een beetje met hem eens. Vooral Zerrouki maar ook Ueda, Smal en Moussa zijn enigszins gehaald om Arne te pleasen.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens @:zka gaat het juist allemaal beter worden nu Arend Martijn Slot, ook wel de as van al het kwaad genoemd door hem, niet meer aan de knoppen draait aangaande het transferbeleid
Is Priske een nietszeggende demagoog?quote:Op maandag 29 juli 2024 15:22 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga hier bijzonder slecht op.
Onder 19 en onder 21 spelen ook zijn tactiek dus wat dat betreft wil hij wel de grote leider zijn.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is Priske een nietszeggende demagoog?
Het lijkt me vrij normaal dat de elftallen die tegen het eerste aanzitten min of meer dezelfde spelprincipes hanteren. Daar had Priske verder niks mee te maken, verandering is al aangebracht onder Slot en co.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Onder 19 en onder 21 spelen ook zijn tactiek dus wat dat betreft wil hij wel de grote leider zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |