Douchen is voor plejbersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gezamenlijk douchen op de camping, altijd prijs
Dit waren mijn trainingskilometers per maand in de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:50 schreef Pinuts het volgende:
Even een vraag voor de ervaren 4daagse loper. Ik deed dit jaar voor het eerst mee (als militair) en vond de 4 daagse week echt super maar de trainingen niet. Vooral omdat het voor ons iedere week weer trainen was. Vandaar de vraag, zou het voldoende zijn als ik bijvoorbeeld gewoon 1x per maand rond de 30 km loop? Of moet je echt meer km's maken?
Verschilt per persoon. Als vuistregel wordt wel gezegd dat je de afstand 2x gelopen moet hebben in training, wat bij de 40 dus neerkomt op 320 km training. Ik kom meestal net aan 1,5x tussen april en juli en dat werkt voor mij prima. Maar ik ken ook wel mensen die het (bijna) ongetraind doen, dat hoef ik echt niet te proberen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:50 schreef Pinuts het volgende:
Even een vraag voor de ervaren 4daagse loper. Ik deed dit jaar voor het eerst mee (als militair) en vond de 4 daagse week echt super maar de trainingen niet. Vooral omdat het voor ons iedere week weer trainen was. Vandaar de vraag, zou het voldoende zijn als ik bijvoorbeeld gewoon 1x per maand rond de 30 km loop? Of moet je echt meer km's maken?
Oh goed om te weten. Ik heb net even gekeken en ons trainingsschema was 570 km totaal (ben denk ik zo'n 75% aanwezig geweest dus zo'n 430 km gelopen) tussen eind maart en juli. Na de 4 daagse ook niks meer gedaan (qua 'lang' wandelen). Vorig weekend weer even een rondje van 35 km gemaakt als onderhoud voor de vakantie en dat ging eigenlijk zonder problemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Als vuistregel wordt wel gezegd dat je de afstand 2x gelopen moet hebben in training, wat bij de 40 dus neerkomt op 320 km training. Ik kom meestal net aan 1,5x tussen april en juli en dat werkt voor mij prima. Maar ik ken ook wel mensen die het (bijna) ongetraind doen, dat hoef ik echt niet te proberen.
Ik twijfel. Vorig jaar met detachement van defensie mee gelopen .Vond het fantastisch, maar een volgende keer loop ik zeker niet in detachement (op dat kamp waar je dan slaapt geen oog dicht gedaan). Dus ik zou hem best als individuele loper mee willen doen, maar het liefst wel met iemand. Dus even peilen of ik een collega of vriendin zover kan krijgen. Ik woon slechts 30 minuten met de trein van Nijmegen af dus dat zou goed te doen moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Van de vierdaagse site:
Inschrijven 107de 4Daagse
Van 15 tot en met 18 juli brengt The Walk of the World opnieuw duizenden wandelaars samen in Nijmegen. Wil je meedoen aan deze 107de editie? Vanaf 14 januari vind je alle informatie op onze website.
Wie gaat er weer meedoen? Ik heb de camping al gereserveerd![]()
Ben er weer bij! 😃quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Van de vierdaagse site:
Van 15 tot en met 18 juli brengt The Walk of the World opnieuw duizenden wandelaars samen in Nijmegen. Wil je meedoen aan deze 107de editie? Vanaf 14 januari vind je alle informatie op onze website.
Ja, vorig jaar nog iemand wakker moeten maken op vrijdag! Hij was heel blij dat het voor hem niet een fantastische driedaagse was geworden 🤣quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:58 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik had niet anders verwacht qltel!![]()
Pinuts, heb je door de militaire deelname van vorig jaar ook een gegarandeerde plek bij de individuele lopers?
Zullen we een 2025 reeks aanmaken? Weet iemand hoe dat moet?
En ja, dat slapen blijft wel een ding…. Vooral het opstaan en de angst om me te verslapen
Ik vrees dat ik eraan vast zit voor de rest van mijn leven.quote:
Ik heb de naam van de reeks aangepast. Doe ik elk jaar.quote:Zullen we een 2025 reeks aanmaken? Weet iemand hoe dat moet?
Dit jaar vanaf mei niet meer fietsen!! Het gaat dit jaar vast beter!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik eraan vast zit voor de rest van mijn leven.
Toch viel afgelopen editie me zwaar tegen en heb ik er eigenlijk minder plezier aan beleefd dan de 4x ervoor. Ik ben de dag voor de start heel hard op mijn hoofd en schouder terecht gekomen met een val met de fiets. Het ambulancepersoneel vond het wel verantwoord als ik ging lopen (mits ik niet misselijk of duizelig zou worden), maar het was toch aanmerkelijk zwaarder en ook in mijn hoofd was het een stuk zwaarder dan normaal. Ik heb vrij vaak gedacht van "ik haal het toch niet door die val, dus stop er maar mee". Gelukkig wel doorgezet, maar het heeft toch zijn weerslag gehad op die editie. Wel een reden om een klein beetje trotser te zijn dat ik het gehaald heb..
[..]
Ik heb de naam van de reeks aangepast. Doe ik elk jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien pak ik dit jaar wel weer de trein. Nadeel is dat dat meer tijd kost.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dit jaar vanaf mei niet meer fietsen!! Het gaat dit jaar vast beter!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien pak ik dit jaar wel weer de trein. Nadeel is dat dat meer tijd kost.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop weer mee dit jaar!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Van de vierdaagse site:
Nope, normaal gesproken begin ik in maart of april ergens.quote:
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:58 schreef Bzzzzp het volgende:
Pinuts, heb je door de militaire deelname van vorig jaar ook een gegarandeerde plek bij de individuele lopers?
Wat leuk! Hopelijk mag je meedoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dit jaar ook voor het eerst meelopen. De camping is ook geboekt, het enige waar ik mij nog druk over maak is de inschrijving zelf, aangezien ik een debutant ben. Ik heb er al een poos helemaal zin in en zou het jammer vinden als het inschrijven niet eens lukt.
Als je via de via-Vierdaagse boekt betaal je iets meer omdat je begeleiding kan krijgen maar ben je wel gegarandeerd van deelname, die voorverkoop start al eerder dan de reguliere voorverkoop.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dit jaar ook voor het eerst meelopen. De camping is ook geboekt, het enige waar ik mij nog druk over maak is de inschrijving zelf, aangezien ik een debutant ben. Ik heb er al een poos helemaal zin in en zou het jammer vinden als het inschrijven niet eens lukt.
Het ligt in ieder geval niet aan je wilskracht en doorzettingsvermogen! Dan gaat het dit jaar zeker makkelijker 😃quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik eraan vast zit voor de rest van mijn leven.
Toch viel afgelopen editie me zwaar tegen en heb ik er eigenlijk minder plezier aan beleefd dan de 4x ervoor. Ik ben de dag voor de start heel hard op mijn hoofd en schouder terecht gekomen met een val met de fiets. Het ambulancepersoneel vond het wel verantwoord als ik ging lopen (mits ik niet misselijk of duizelig zou worden), maar het was toch aanmerkelijk zwaarder en ook in mijn hoofd was het een stuk zwaarder dan normaal. Ik heb vrij vaak gedacht van "ik haal het toch niet door die val, dus stop er maar mee". Gelukkig wel doorgezet, maar het heeft toch zijn weerslag gehad op die editie. Wel een reden om een klein beetje trotser te zijn dat ik het gehaald heb..
[..]
Ik heb de naam van de reeks aangepast. Doe ik elk jaar.
Die optie is mij bekend. Ik vind het dan weer stom dat je je dan een soort van in de Vierdaagse kunt kopen ofzo. Maar misschien doe ik dat ook wel, ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Als je via de via-Vierdaagse boekt betaal je iets meer omdat je begeleiding kan krijgen maar ben je wel gegarandeerd van deelname, die voorverkoop start al eerder dan de reguliere voorverkoop.
Oh ja, daar ben ik van overtuigd..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:55 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan je wilskracht en doorzettingsvermogen! Dan gaat het dit jaar zeker makkelijker 😃
Wat nog steeds een zeer ruime marge is. Voor mij is het in elk geval genoegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:26 schreef qltel het volgende:
En een wijziging t.o.v. voorgaande jaren, eerdere succesvolle lopers alleen van de laatste 20 jaar.
Het is nog altijd goedkoper dan een week Vierdaagsefeestenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Inschrijven voor eerdere succesvolle lopers vanaf 24 feb 2025 tot 7 maart 17:00
Vanaf 10 maart voor debutanten
Kosten dit jaar 120 euro
2008 35 euro
2016 64 euro
2017 80 euro
2019 84 euro
2020 100 euro
2022 104 euro
2023 109 euro
2024 115 euro
2025 120 euro
Dat klopt volgens mij inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat nog steeds een zeer ruime marge is. Voor mij is het in elk geval genoeg![]()
Ik liep voor het laatst in 2023, was de inschrijving toen (en eerder) niet al eind januari? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?
We hebben toch geen 400% inflatie gehad..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Inschrijven voor eerdere succesvolle lopers vanaf 24 feb 2025 tot 7 maart 17:00
Vanaf 10 maart voor debutanten
Kosten dit jaar 120 euro
2008 35 euro
2016 64 euro
2017 80 euro
2019 84 euro
2020 100 euro
2022 104 euro
2023 109 euro
2024 115 euro
2025 120 euro
Dat je dat nog weet! Even in mijn mail gezocht, je hebt gelijk ik heb mijn ticket toen 23-1 gekocht!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat nog steeds een zeer ruime marge is. Voor mij is het in elk geval genoeg![]()
Ik liep voor het laatst in 2023, was de inschrijving toen (en eerder) niet al eind januari? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?
Is het je eerste keer? Want dan is dat zeker een optie. Ik zou dan niet al te lang wachten want het aantal plaatsen is beperkt tot 2000.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga het toch maar via Via Vierdaagse proberen denk ik
Ik heb het al in de agenda gezetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Is het je eerste keer? Want dan is dat zeker een optie. Ik zou dan niet al te lang wachten want het aantal plaatsen is beperkt tot 2000.
Scheelt een hoop stress. Of je moet zeker weten dat je tijd hebt om op 10 maart in de wachtrij te staan. Vorig jaar heb ik pas eind mei een kaartje kunnen bemachtigen. Alleen kmdat ik een halfuur later pas in de rij stond. Gelukkig heb ik daar dit jaar geen last van.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga het toch maar via Via Vierdaagse proberen denk ik
https://nos.nl/artikel/25(...)er-lans-92-overledenquote:Bert van der Lans, de man met de meeste uitgelopen Nijmeegse Vierdaagses achter zijn naam, is op 92-jarige leeftijd overleden. Hij heeft de tocht 71 keer voltooid.
quote:Nog één keer over de Via Gladiola, eerste afslag op het Keizer Karelplein nemen en daarna rechtsaf, richting de finishboog op de Wedren. Niet te voet, maar in een rouwauto. Want ook na zijn overlijden laat de Vierdaagse Bert van der Lans niet los. En omgekeerd. De recordloper (71 succesvolle deelnames) overleed op 15 januari en werd zaterdag nog een keer groots geëerd.
De sfeer van een kolkende Vierdaagse laat nog zeker zes maanden op zich wachten. Het is deze zaterdagochtend 6 graden, lichtbewolkt en af en toe valt er een druppel regen. Nog geen spoor van tienduizenden wandelaars die er euforisch hun laatste Vierdaagsemeters lopen.
Toch is de Wedren nu weer even Vierdaagseterritorium. Voor Bert van der Lans, recordloper van de Vierdaagse die deze plek sinds 1947 liefst 71(!) keer passeerde. Dan was het een graad of 20 warmer, stonden er drommen mensen tegen het hek en voelden zijn benen zwaar.
Nu niet. Van der Lans overleed op 15 januari op 92-jarige leeftijd. Een val van zijn fiets, corona en privéomstandigheden zorgden ervoor dat hij zijn laatste succesvolle mars alweer in 2018 liep, maar met zijn 71 succesvolle deelnames sinds 1947 is hij nog altijd recordhouder.
En dus zou je het volstrekt normaal kunnen noemen dat Van der Lans zaterdagochtend, voorafgaand aan de besloten uitvaart, nog één keer onder de vermaarde boog door komt. Hij ligt vredig opgebaard in een rouwauto, op weg naar zijn laatste rustplaats. Geëscorteerd door motorrijders van de Vierdaagse-organisatie. Sommige omstanders zijn in tranen.
"Het is een eer dat ik hem mág eren"
Vilma Keijzer
Vrijwilligers geëmotioneerd langs de weg
Op verzoek van de nabestaanden hebben vrijwilligers die in de buurt van de Wedren wonen de bekende finishvlag van de Vierdaagse van stal gehaald, een halfjaar vroeger dan normaal. Zichtbaar aangedaan houden ze die omhoog. Dankzij medewerking van de gemeente Nijmegen, die kortstondig enkele wegen heeft afgezet, wordt het moment niet verstoord door voorbijrazend verkeer.
Familieleden van Van der Lans reageren geëmotioneerd op het eerbetoon van de ongeveer 30 vrijwilligers. Dochter Esther, met haar eigen Vierdaagsekruis op de borst, stapt geëmotioneerd uit om de aanwezigen te bedanken.
,,Ik ken Bert van der Lans vooral van tv”, zegt Vierdaagsevrijwilliger Vilma Keijzer (67). ,,Maar het voelt alsof ik hem al jaren persoonlijk ken. Hij is nu onze eregast. Het is een eer dat ik hem mág eren.”
Paul in den Bosch, hoofd protocol, zegt dat Bert dit eerbetoon ‘heel mooi zou hebben gevonden’. ,,Ik ken hem goed. Bert kwam elk jaar persoonlijk bij de Vierdaagse-organisatie langs met wat lekkers om die te bedanken voor alle goede zorgen. Ik ken hem ook privé. Ik heb nog een relatie gehad met het nichtje van Bert.”
Marsleider Henny Sackers, die voor het overlijden van Van der Lans aan zijn sterfbed zat en later op de dag spreekt op de besloten uitvaart van de recordloper, zegt het eerbetoon bijzonder te vinden. ,,Dat het iets heel belangrijks is in het leven van mensen, niet alleen voor de nabestaanden van meneer Van der Lans.”
Erkenningen
Van der Lans werd meermaals onderscheiden vanwege zijn bijzondere Vierdaagsecarrière. Zo is hij erelid van de Vereniging Gouden Kruisdragers en in 2022 kreeg hij de Traianuspenning van de gemeente Nijmegen, vanwege zijn indrukwekkende wandelprestaties en talloze mediaoptredens.
Daar bleef de Nijmegenaar, die zichzelf niet als wandelaar zag en altijd pas in mei begon met trainen, altijd bescheiden onder. Tijdens de uitreiking van de Traianuspenning in een afgeladen concertgebouw De Vereeniging feliciteerde hij vooral de organisatie met het doorgaan van de mars, na twee jaar afgelasting door corona. Hij wilde de aanwezigen vooral niet te lang ophouden.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef DeLuna het volgende:
Jaaaa gelukt via Via Vierdaagse! Ik ben er bij!
40km, ik durfde nog geen 50km aanquote:Op maandag 17 februari 2025 10:53 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Welke afstand ga je doen?
3 tips:
Genoeg trainen
Goede schoenen
Goede schoenen
Koop echte wandelschoenen bij een winkel waar ze er verstand van hebben (dus niet een winkel waar je geholpen wordt door iemand met een bijbaantje) mocht je daar tips in zoeken dan kunnen wij je wel helpen
In ieder geval geen hardloopschoenen (te flexibel) of bergschoenen (te stijf)
Succes en zet hem opquote:Op maandag 17 februari 2025 12:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
40km, ik durfde nog geen 50km aan
Ja dankje, maar heb al een prima paar waar ik goed op loop. Dus komt goed
Ik sta ook in de wachtrij, maar hij gaat best snel naar beneden..quote:Op maandag 24 februari 2025 10:40 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik kon geen 2 kaarten tegelijk kopen zoals vorige keer![]()
Sta nu voor de 2e keer in de wachtrij maar er waren nu meer dan 8000 mensen voor me, gaat best hard dan met de kaarten!
Het registratie nummer stond er al, adres moest ik wel zelf invullen. Succes!!quote:Op maandag 24 februari 2025 10:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik sta ook in de wachtrij, maar hij gaat best snel naar beneden..En ik weet niet eens waarom, want de komende dagen kun je zo inschrijven zonder wachtrij.
Ik hoop wel dat ze de gegevens van de vorige keer erbij pakken voor de inschrijving, want ik moet 3 personen inschrijven en van de derde weet ik adres enzo niet.
De gegevens van mijn moeder weet ik gelukkig..quote:Op maandag 24 februari 2025 10:55 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Het registratie nummer stond er al, adres moest ik wel zelf invullen. Succes!!
super!quote:Op maandag 24 februari 2025 11:26 schreef qltel het volgende:
Mooi, moeder en ik zijn ook ingeschreven.
97 is ze dan?quote:Op maandag 24 februari 2025 11:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een bijzondere deelnemer zijn..
Bijzonder is ze sowiesoquote:Op maandag 24 februari 2025 11:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze zal wel weer een bijzondere deelnemer zijn..
Ja, die heeft ze elk jaar al bij gehad. Maar ze vind die stok zo'n vervelend ding en dus hangt ze 'm elke keer achter aan haar rugzak zodat niemand hem kan zien..quote:Op maandag 24 februari 2025 11:39 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Bijzonder is ze sowieso![]()
Krijgt ze dan zo'n vlaggetje met een nummer?
Nog steeds heel bijzonder 👍quote:Op maandag 24 februari 2025 11:40 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, zo oud is ze ook weer niet. Ze is 91 en wordt 2 weken na de 4daagse 92.
Netjes.quote:
Als het oefenen heel goed gaat 50, als het niet goed voelt 40.quote:
Nee, dat begrijp ik wel hoor. Dat is net zoals naar de McDonalds gaan en melk bij je burger bestellen.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het oefenen heel goed gaat 50, als het niet goed voelt 40.
(dit jaar mag ik voor de eerste keer zelfs 30, maar dat nooit. Misschien over 30 jaar, maar nu zeker niet)
50, maar als ik eerlijk ben denk ik dat de 40 routes leuker zijnquote:
Ik weet niet of ze leuker zijn. Anders sowieso. Maar ik zou dolgraag eens door Gennep komen. En door Grave. Maar dan zou ik Linden bijvoorbeeld wel weer missen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
50, maar als ik eerlijk ben denk ik dat de 40 routes leuker zijn
Ik moet 50, dus dan doen we dat maar haha
Voorgoed afscheid nemen van Straight Edge leefquote:Op maandag 24 februari 2025 19:32 schreef Bezsen het volgende:
ik ga dit jaar ongekend hard drugs gebruiken op de vierdaagse feesten met mijn goeie vriend @:fok-it !!!!
Over 30 jaar gaat je vast nog wel lukken, met de sterke genen van moeders kant.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het oefenen heel goed gaat 50, als het niet goed voelt 40.
(dit jaar mag ik voor de eerste keer zelfs 30, maar dat nooit. Misschien over 30 jaar, maar nu zeker niet)
Ik vond het vreselijk om vorig jaar op vrijdag de 30KM route te moeten lopen. Alleen al vanwege Cuijk en de brug. Ik vind dat altijd een hoogtepunt. Nu ben ik er donderdagavond wel even overheen gelopen, maar dat is toch anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:32 schreef Bzzzzp het volgende:
Best leuk om de 30, 40 en 50 gelopen te hebben
Ja dat is inderdaad wel een gemis!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk om vorig jaar op vrijdag de 30KM route te moeten lopen. Alleen al vanwege Cuijk en de brug. Ik vind dat altijd een hoogtepunt. Nu ben ik er donderdagavond wel even overheen gelopen, maar dat is toch anders.
Ja hoor, staat gewoon op de website..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef Bzzzzp het volgende:
@:qltel weet jij net als vorig jaar hoeveel aanmeldingen er al zijn?
De groep nieuwe deelnemers die pas over 2 weken in kunnen schrijven komen waarschijnlijk niet aan een startbewijs. Dat is toch al jaren het geval?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor, staat gewoon op de website..
Aantal verkochte tickets: 32.266
Resterend aantal tickets: 14.734
Is hard gegaan dus gisteren.
Nee hoor, er waren altijd wel kaarten voor debutanten. Maar dit jaar gaat het wel erg hard. Vorig jaar waren er 17.253 debutanten. Dat kan dus dit jaar niet meer..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De groep nieuwe deelnemers die pas over 2 weken in kunnen schrijven komen waarschijnlijk niet aan een startbewijs. Dat is toch al jaren het geval?
Dank je, niet gezien!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor, staat gewoon op de website..
Aantal verkochte tickets: 32.266
Resterend aantal tickets: 14.734
Is hard gegaan dus gisteren.
(inclusief alle reeds verkochte tickets Via Vierdaagse en militaire deelnemers)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Nieuwe cijfers:
Aantal verkochte tickets: 39.715*
Resterend aantal tickets: 7.285
7708 plekken vorig jaar voor debutanten. Weinig plekken over zo. Wordt dringen maandagmorgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:46 schreef Bzzzzp het volgende:
En de update van vrijdagmiddag:
Aantal verkochte tickets: 42.590*
Resterend aantal tickets: 4.410
(inclusief alle reeds verkochte tickets Via Vierdaagse en militaire deelnemers)
Valt me mee dat er überhaupt nog kaarten zijn!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:57 schreef qltel het volgende:
[..]
7708 plekken vorig jaar voor debutanten. Weinig plekken over zo. Wordt dringen maandagmorgen.
Veel succes!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:40 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Valt me mee dat er überhaupt nog kaarten zijn!
Ik ga mee dringen in de wachtrij maandagochtend voor een vriend
Het is gelukt! We lopen dit jaar dus met z’n drieën (en de laatste dag met z’n vijven maar die gasten lopen zo snel dat hou ik geen vier dagen volquote:
Cool dat het gelukt is! Het valt me mee, ik kon nu de wachtrij nog in. Maar goed, alleen even om te kijken, ik wandel alleen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:16 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Het is gelukt! We lopen dit jaar dus met z’n drieën (en de laatste dag met z’n vijven maar die gasten lopen zo snel dat hou ik geen vier dagen vol)
Ook even gechecked: plek 29.241 (van de 4400)quote:Op maandag 10 maart 2025 10:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Cool dat het gelukt is! Het valt me mee, ik kon nu de wachtrij nog in. Maar goed, alleen even om te kijken, ik wandel alleen.
Dat is een lastige, maar we kunnen het deels benaderenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:57 schreef qltel het volgende:
[..]
7708 plekken vorig jaar voor debutanten. Weinig plekken over zo. Wordt dringen maandagmorgen.
Taylor Swift ging nog langzamerquote:
Ik ben sowieso op dinsdag herkenbaar aan mijn FOK!shirt. Daar heb ik zelfs @yvonne al een keer mee verbaasd..quote:
Gezellig!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
We zien je bij de start
Doe je ook de RET verzorging?
Iedereen is Van harte welkom om bij mij wat te drinken ,woon ongeveer 1 km van de startquote:Op maandag 10 maart 2025 17:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso op dinsdag herkenbaar aan mijn FOK!shirt. Daar heb ik zelfs @:yvonne al een keer mee verbaasd..
Zou leuk zijn om wat andere FOK!kers te zien.
Dat is handig! Daar slapen is zeker geen optie??quote:Op maandag 10 maart 2025 18:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Iedereen is Van harte welkom om bij mij wat te drinken ,woon ongeveer 1 km van de start
Zoek je nog een plekje dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat is handig! Daar slapen is zeker geen optie??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scheelt alweer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:57 schreef Bzzzzp het volgende:
Volgens Sackers zit een uitbreiding van het aantal deelnemers aan de Vierdaagse in Nijmegen - er mogen zich maximaal 47.000 lopers inschrijven - er niet in. Niet alleen omdat de organisatie daar geen vergunning krijgt. ,,Maar het is ook onze ambitie niet, want met een uitbreiding kom je aan de grenzen van het wandelcomfort. Dus dat is niet bespreekbaar.”
Zeker!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |