Dat kan ik me met 50 voorstellen. Maar als wij van 40 naar 30 zouden gaan dan zou ik daar erg van balen. Zoals vorig jaar, en Cuijk valt eruit.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:51 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik ben echt compleet gebroken, hoop stiekem dat het heel warm word en ik gewoon 40 mag lopen
Snap ik heel goed , in 2022 skipte ze ook dag 1 toch?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat kan ik me met 50 voorstellen. Maar als wij van 40 naar 30 zouden gaan dan zou ik daar erg van balen. Zoals vorig jaar, en Cuijk valt eruit.
Ja klopt. En daar baalde ik al aardig van.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:28 schreef jigggy het volgende:
[..]
Snap ik heel goed , in 2022 skipte ze ook dag 1 toch?
Snap heel goed , dat is voor jullie erg zondequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja klopt. En daar baalde ik al aardig van.
Maar vorig jaar moesten wij (de 40'ers) dus de 30-route lopen. En dan vallen er allerlei erg leuke plaatsen uit. Zoals Linden en Cuijk.
Overigens, ik begrijp goed dat ze geen risico's willen nemen. Maar het is wel vervelend.
Aan de ene kant snap ik dat. Maar jullie komen wel door plaatsen waar wij niet komen. Zoals Gennep. En dat zou ik best wel eens willen doen. Maar niet dit jaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:33 schreef jigggy het volgende:
[..]
Snap heel goed , dat is voor jullie erg zonde
Ik heb alleen zo geen zin in die kut lussen![]()
Thats the spirit!quote:Maar hoe dan ook, ik ga het uitlopen
Ze hebben vorig jaar de via frikandella verplaatstquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja klopt. En daar baalde ik al aardig van.
Maar vorig jaar moesten wij (de 40'ers) dus de 30-route lopen. En dan vallen er allerlei erg leuke plaatsen uit. Zoals Linden en Cuijk.
Overigens, ik begrijp goed dat ze geen risico's willen nemen. Maar het is wel vervelend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was ook nog een artikel over de via frikandella maar mijn gratis artikelen zijn op
Deze?quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:17 schreef Bzzzzp het volgende:
Er was ook nog een artikel over de via frikandella maar mijn gratis artikelen zijn op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Deze?Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Helemaal eens. Ik vond het vorig jaar ook erg overdreven. Die dinsdag in 2022 begreep ik wel.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:30 schreef Janneke141 het volgende:
Gezeik met dat inkorten altijd. Gewoon genoeg drinken en gaan met die banaan.
Ik liep hem vorig jaar als militair en laatste dag was echt sip. Door dat de 50 km maar 40 km hoefde liepen wij als militairen meer dan de helft van de dag alleen. Geen andere lopers en geen publiek. Erg jammer.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:39 schreef qltel het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik vond het vorig jaar ook erg overdreven. Die dinsdag in 2022 begreep ik wel.
Ja, dat kan ik me heel goed voorstellen. Voor mij was het tien de 5e keer en ik weet wat ik allemaal gemost heb toen. Dat maakte het wel zuur.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:48 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik liep hem vorig jaar als militair en laatste dag was echt sip. Door dat de 50 km maar 40 km hoefde liepen wij als militairen meer dan de helft van de dag alleen. Geen andere lopers en geen publiek. Erg jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:20 schreef Bzzzzp het volgende:
Een artikel over het weer uit gld.nl
Even koud, maar dan weer 30 graden, is de 4daagse voorbereid?Ik zit nu wel elke ochtend en avond de voorspellingen te checken maar vrees dat er wel wat afgelast of ingekort gaat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet eens bang voor het lopen zelf
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Ik ook!!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit nu wel elke ochtend en avond de voorspellingen te checken maar vrees dat er wel wat afgelast of ingekort gaat worden![]()
Ik ben niet eens bang voor het lopen zelf
Ik denk van niet... Als ik zo kijk naar de temperaturen. Ziet er ideaal uit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zit nu wel elke ochtend en avond de voorspellingen te checken maar vrees dat er wel wat afgelast of ingekort gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |