Bij het ontbreken van wrapster heb ik wat door gemini gehaald en kan ongeveer hetzelfde genererenquote:
Oh, dat zou mooi zijn.. Ik wilde alles al handmatig gaan tellen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bij het ontbreken van wrapster heb ik wat door gemini gehaald en kan ongeveer hetzelfde genereren
Er zitten nog wat foutjes in die ben ik aan het wegpoetsen
Straks of morgen is er een oplossing
Niet dat ik weet..quote:
Wat cool dat je dat kan! (En wil, voor mij is dit magie!)quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Bij het ontbreken van wrapster heb ik wat door gemini gehaald en kan ongeveer hetzelfde genereren
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Oeps, ik zie net dat er een hickup of zoiets ergens heeft plaatsgevonden. Zo te zien was er gewoon een 0 weggevallen want ik zit nu weer op 630.quote:Op donderdag 18 juni 2026 23:02 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Het gaat wel lukken maar moet alleen de file nog ergens kwijt
Misschien leest wrapster nog meequote:Op vrijdag 19 juni 2026 08:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Oeps, ik zie net dat er een hickup of zoiets ergens heeft plaatsgevonden. Zo te zien was er gewoon een 0 weggevallen want ik zit nu weer op 630.
Een alternatief is altijd goed! Ik ken Gemini verder niet, maar ik heb door Microsoft Copilot ook al aardig ingewikkelde scripts laten maken voor Home assistant.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Misschien leest wrapster nog mee
Anders heb ik een alternatief achter de hand, gemini heeft goed werk geleverd
Dat kan ik me goed voorstellen. Veel plezier!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:28 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zijn nog aan het wandelen, net het speuldepad gelopen en nu even afkoelen op het Uddelemeerpad, veel open velden, best warm!
Als je dit ziet krijg je toch de 4daagse- kriebelsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:02 schreef qltel het volgende:
De Marikenstraat in Nijmegen is er al klaar voor..
[ link | afbeelding ]
pfoe, jullie hebben wel het warmste gedeelte van de dag uitgekozen om te wandelen ...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:28 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij zijn nog aan het wandelen, net het speuldepad gelopen en nu even afkoelen op het Uddelemeerpad, veel open velden, best warm!
Vandaag pakken we het beter aan!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef Cor_Minderhout het volgende:
[..]
pfoe, jullie hebben wel het warmste gedeelte van de dag uitgekozen om te wandelen ...
Ik wilde om 8 uur vertrekken en toen was er net een stortbui.. Daarna alsnog vertrokken en gelukkig droog gebleven. #4daagse ##12,7kmquote:
Dat is minder….quote:Op zondag 21 juni 2026 11:44 schreef qltel het volgende:
Ik voel mijn voet trouwens wel, maar het valt niet tegen. Morgen weer fysio..
Ja en nee.. Op zich is het niet zo gek dat ik wat voel in mijn voeten na zo'n wandeling. Ik weet alleen niet of dit vergelijkbaar is met de eerdere problemen. Ik ga deze week gewoon stapje voor stapje verder met opbouwen en kijken hoe het gaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |