Nee het is vrij saai, het is nog vroeg en er zijn daardoor weinig mensen, je loopt veel langs oninteressante woonwijken en het duurt heel lang voor je je bordje einde Arnhem ziet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:27 schreef qltel het volgende:
Vraagje voor de 50 kilometer wandelaars. Is het lopen door Arnhem leuk, is er veel te doen, veel mensen langs de kant enzo? Ik ken alleen maar het saaie weggetje voor Arnhem langs van de 40 km route.
...en na het bordje einde Arnhem komt er weer een heel saai stuk tot Bemmel..quote:Op zondag 22 februari 2026 08:29 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Nee het is vrij saai, het is nog vroeg en er zijn daardoor weinig mensen, je loopt veel langs oninteressante woonwijken en het duurt heel lang voor je je bordje einde Arnhem ziet.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:51 schreef qltel het volgende:
Als weeronline nog eens wat weet..Het heeft verdorie de hele middag gemiezerd! Nouja, een stoere wandelaar loopt gewoon door (en ik ook) en dus 17,6 op de teller.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:51 schreef qltel het volgende:
Als weeronline nog eens wat weet..Het heeft verdorie de hele middag gemiezerd! Nouja, een stoere wandelaar loopt gewoon door (en ik ook) en dus 17,6 op de teller.
Weeronline?? Muhahaha
Overloper.![]()
Jawel.. die had ik vrijdag eind van de middag geplaatst.. en daar vertelde ik dat het druilerig zou zijn..quote:Op zondag 22 februari 2026 09:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Tja, gisteren had FOK! geen weerbericht voor onze regio, dus dan moet je wat..
Je komt na Arnhem toch nog door Huissen? Begreep dat het daar best leuk is.quote:Op zondag 22 februari 2026 08:55 schreef qltel het volgende:
[..]
...en na het bordje einde Arnhem komt er weer een heel saai stuk tot Bemmel..
Gek eigenlijk, het is misschien vroeg, maar in Elst weten ze bijvoorbeeld wel hoe ze een feestje moeten bouwen.
Oh wacht, ik zie dat nu op Maps. Ik dacht dat dat allemaal Arnhem was. En dat je daarna dus dat stuk krijgt waar de 40 er weer bij komt en je langs de A325 loopt.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt na Arnhem toch nog door Huissen? Begreep dat het daar best leuk is.
Die route is niet mijn favoriete route, na Elst kom je door Arnhem (waar 40 en 50 splitsen) maar eigenlijk zit daar maar 1 stukje woonwijk (bij Elsen), de andere 8 kilometer loop je over een dijk met af en toe wat mensen. Dat is goed te doen want dan ben je nog aardig fris. Dan huissen (dat is gezellig en druk) en dan weer een stuk van 9km ongeveer wat eigenlijk ook niet echt leuk is (sorryquote:Op zondag 22 februari 2026 12:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie dat nu op Maps. Ik dacht dat dat allemaal Arnhem was. En dat je daarna dus dat stuk krijgt waar de 40 er weer bij komt en je langs de A325 loopt.
Maar Huissen is dus leuk?
De dinsdag is ook mijn minst favoriete route. De eerste keer was ik helemaal overdonderd en liep ik een controle voorbij (ik weet dat je alles een keer gedaan moet hebben, maar dat is geen aanrader..quote:Op maandag 23 februari 2026 14:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Die route is niet mijn favoriete route
Er komen nog kansen genoeg..quote:Op zondag 1 maart 2026 19:47 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij hebben dit weekend veel gestapt maar nauwelijks gelopen 😳
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |