Netjes.quote:
Als het oefenen heel goed gaat 50, als het niet goed voelt 40.quote:
Nee, dat begrijp ik wel hoor. Dat is net zoals naar de McDonalds gaan en melk bij je burger bestellen.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het oefenen heel goed gaat 50, als het niet goed voelt 40.
(dit jaar mag ik voor de eerste keer zelfs 30, maar dat nooit. Misschien over 30 jaar, maar nu zeker niet)
50, maar als ik eerlijk ben denk ik dat de 40 routes leuker zijnquote:
Ik weet niet of ze leuker zijn. Anders sowieso. Maar ik zou dolgraag eens door Gennep komen. En door Grave. Maar dan zou ik Linden bijvoorbeeld wel weer missen.quote:Op maandag 24 februari 2025 13:11 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
50, maar als ik eerlijk ben denk ik dat de 40 routes leuker zijn
Ik moet 50, dus dan doen we dat maar haha
Voorgoed afscheid nemen van Straight Edge leefquote:Op maandag 24 februari 2025 19:32 schreef Bezsen het volgende:
ik ga dit jaar ongekend hard drugs gebruiken op de vierdaagse feesten met mijn goeie vriend @:fok-it !!!!
Over 30 jaar gaat je vast nog wel lukken, met de sterke genen van moeders kant.quote:Op maandag 24 februari 2025 12:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Als het oefenen heel goed gaat 50, als het niet goed voelt 40.
(dit jaar mag ik voor de eerste keer zelfs 30, maar dat nooit. Misschien over 30 jaar, maar nu zeker niet)
Ik vond het vreselijk om vorig jaar op vrijdag de 30KM route te moeten lopen. Alleen al vanwege Cuijk en de brug. Ik vind dat altijd een hoogtepunt. Nu ben ik er donderdagavond wel even overheen gelopen, maar dat is toch anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:32 schreef Bzzzzp het volgende:
Best leuk om de 30, 40 en 50 gelopen te hebben
Ja dat is inderdaad wel een gemis!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vond het vreselijk om vorig jaar op vrijdag de 30KM route te moeten lopen. Alleen al vanwege Cuijk en de brug. Ik vind dat altijd een hoogtepunt. Nu ben ik er donderdagavond wel even overheen gelopen, maar dat is toch anders.
Ja hoor, staat gewoon op de website..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:18 schreef Bzzzzp het volgende:
@:qltel weet jij net als vorig jaar hoeveel aanmeldingen er al zijn?
De groep nieuwe deelnemers die pas over 2 weken in kunnen schrijven komen waarschijnlijk niet aan een startbewijs. Dat is toch al jaren het geval?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor, staat gewoon op de website..
Aantal verkochte tickets: 32.266
Resterend aantal tickets: 14.734
Is hard gegaan dus gisteren.
Nee hoor, er waren altijd wel kaarten voor debutanten. Maar dit jaar gaat het wel erg hard. Vorig jaar waren er 17.253 debutanten. Dat kan dus dit jaar niet meer..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De groep nieuwe deelnemers die pas over 2 weken in kunnen schrijven komen waarschijnlijk niet aan een startbewijs. Dat is toch al jaren het geval?
Dank je, niet gezien!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:00 schreef qltel het volgende:
[..]
Ja hoor, staat gewoon op de website..
Aantal verkochte tickets: 32.266
Resterend aantal tickets: 14.734
Is hard gegaan dus gisteren.
(inclusief alle reeds verkochte tickets Via Vierdaagse en militaire deelnemers)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:18 schreef Bzzzzp het volgende:
Nieuwe cijfers:
Aantal verkochte tickets: 39.715*
Resterend aantal tickets: 7.285
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |