7708 plekken vorig jaar voor debutanten. Weinig plekken over zo. Wordt dringen maandagmorgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:46 schreef Bzzzzp het volgende:
En de update van vrijdagmiddag:
Aantal verkochte tickets: 42.590*
Resterend aantal tickets: 4.410
(inclusief alle reeds verkochte tickets Via Vierdaagse en militaire deelnemers)
Valt me mee dat er überhaupt nog kaarten zijn!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:57 schreef qltel het volgende:
[..]
7708 plekken vorig jaar voor debutanten. Weinig plekken over zo. Wordt dringen maandagmorgen.
Veel succes!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:40 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Valt me mee dat er überhaupt nog kaarten zijn!
Ik ga mee dringen in de wachtrij maandagochtend voor een vriend
Het is gelukt! We lopen dit jaar dus met z’n drieën (en de laatste dag met z’n vijven maar die gasten lopen zo snel dat hou ik geen vier dagen volquote:
Cool dat het gelukt is! Het valt me mee, ik kon nu de wachtrij nog in. Maar goed, alleen even om te kijken, ik wandel alleen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:16 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Het is gelukt! We lopen dit jaar dus met z’n drieën (en de laatste dag met z’n vijven maar die gasten lopen zo snel dat hou ik geen vier dagen vol)
Ook even gechecked: plek 29.241 (van de 4400)quote:Op maandag 10 maart 2025 10:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Cool dat het gelukt is! Het valt me mee, ik kon nu de wachtrij nog in. Maar goed, alleen even om te kijken, ik wandel alleen.
Dat is een lastige, maar we kunnen het deels benaderenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:57 schreef qltel het volgende:
[..]
7708 plekken vorig jaar voor debutanten. Weinig plekken over zo. Wordt dringen maandagmorgen.
Taylor Swift ging nog langzamerquote:
Ik ben sowieso op dinsdag herkenbaar aan mijn FOK!shirt. Daar heb ik zelfs @yvonne al een keer mee verbaasd..quote:
Gezellig!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:50 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
We zien je bij de start
Doe je ook de RET verzorging?
Iedereen is Van harte welkom om bij mij wat te drinken ,woon ongeveer 1 km van de startquote:Op maandag 10 maart 2025 17:56 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ben sowieso op dinsdag herkenbaar aan mijn FOK!shirt. Daar heb ik zelfs @:yvonne al een keer mee verbaasd..
Zou leuk zijn om wat andere FOK!kers te zien.
Dat is handig! Daar slapen is zeker geen optie??quote:Op maandag 10 maart 2025 18:43 schreef jigggy het volgende:
[..]
Iedereen is Van harte welkom om bij mij wat te drinken ,woon ongeveer 1 km van de start
Zoek je nog een plekje dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 18:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat is handig! Daar slapen is zeker geen optie??![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |