Leuk! Het eifeler quellenpfad is denk ik ook heel mooiquote:Op donderdag 5 juni 2025 16:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik zit nu te kijken naar het Pfälzer Waldpfad. Ik wil die na de zomer een keer gaan lopen. 143 km, ik weet nog niet in hoeveel dagen. Ligt eraan waar ik kan overnachten.
Natuurlijk komt het goed.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:07 schreef jigggy het volgende:
Vandaag mooi stuk gelopen , 35 Km van Nijmegen naar Kranenburg via omwegen en terug , liep compleet pijnvrij
Heb goede hoop op dat het allemaal goed gaat komen
Lieve reactie, maar moet zeggen dat ik van de week 54 km echt slopend vond , merk ook dat ik met 82 kilo er echt stuk meer moeite heb dan jongens van 70 kilo waarmee ik loopquote:Op zondag 8 juni 2025 21:45 schreef qltel het volgende:
[..]
Natuurlijk komt het goed.
Ik had vorig jaar bijna niet geoefend, heb op maandag voor de 4daagse een ongeval gehad, ben door de ambulance opgelapt, had een hoofd en schouderwond en heb het ook gehaald.
Als ik zo zie hoe geoefend jij bent... 2 vingers in je neus en gaan. Vergeet er vooral niet van te genieten.
Mocht je in de buurt van Nijmegen zijn, gaan we samen ff stukkie lopenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:52 schreef qltel het volgende:
Dat is trouwens wel een mooie route om te lopen. Ik liep daar vaak toen Rewimo d'r moeder nog in Nijmegen woonde. Dan reed ik mee, stapte ergens uit en liep terug naar huis. Maar ja, daar woont d'r moeder niet meer..
Misschien pak ik de trein wel eens naar Nijmegen..
Leuk! Mocht ik in de buurt komen dan DM ik je van tevoren.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Mocht je in de buurt van Nijmegen zijn, gaan we samen ff stukkie lopen, trakteer ik je op een biertje op de terugweg
Als je dat kan, ondanks met een beetje moeite, lukt je de vierdaagse ook, kanjerquote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Lieve reactie, maar moet zeggen dat ik van de week 54 km echt slopend vond , merk ook dat ik met 82 kilo er echt stuk meer moeite heb dan jongens van 70 kilo waarmee ik loop
Ah, die kant ben ik vandaag ook op geweest, (bijna) 35km door de Ooij, stukje Duitsland en dan richting Groesbeek.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:07 schreef jigggy het volgende:
Vandaag mooi stuk gelopen , 35 Km van Nijmegen naar Kranenburg via omwegen en terug , liep compleet pijnvrij
Heb goede hoop op dat het allemaal goed gaat komen
54 km is ook ver, dan mag je echt wel moe zijn hoor!!quote:Op zondag 8 juni 2025 22:50 schreef jigggy het volgende:
[..]
Lieve reactie, maar moet zeggen dat ik van de week 54 km echt slopend vond , merk ook dat ik met 82 kilo er echt stuk meer moeite heb dan jongens van 70 kilo waarmee ik loop
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
54 km is ook ver, dan mag je echt wel moe zijn hoor!!
2 dingen? 1e keer dat je hem gaat lopen? Anders ga ik misschien een heel verhaal tikken met dingen die je al weet.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:02 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag voor de tweede keer 40km gelopen. Ging prima tot 28km, daarna werd het zwaarder en zwaarder.
Nu ook voor het eerst echt twee dikke blaren op mijn hielen.ze zijn nog netjes dicht, dus ik blijf er van af. En maar meteen wandelwol gekocht.
Het komt vast goed maar ik vroeg mij wel ff af hoe in vredesnaam ik straks vier dagen achterelkaar 40km moet gaan lopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit is de eerste keerquote:Op zondag 15 juni 2025 20:25 schreef qltel het volgende:
[..]
2 dingen? 1e keer dat je hem gaat lopen? Anders ga ik misschien een heel verhaal tikken met dingen die je al weet.
En als 2e, maak je geen zorgen, je haalt het wel. Zo te zien heb je al meer geoefend dit jaar dan ik en ik heb het al 5x gehaald..
Spannend! Dan heb je waarschijnlijk geen idee wat je mee gaat maken. De oefenwandelingen die je maakt zijn heel anders dan de 4daagse zelf. Oefenwandelingen kunnen best saai zijn, je loopt ze vaak op losse (bos) ondergrond en er is geen publiek. Daarbij is rusten vaak lastiger, omdat er op veel plekken gewoon weinig bankjes enzo zijn.quote:
Spannend!! Maar het gaat echt wel goed komen, wat qltel al zei; je hebt veel afleiding van het publiek. Ik vind de militaire mars liedjes altijd erg vermakelijk. Die lopen ook altijd lekker door dus soms wel fijn om er een paar ikm achter te lopen.quote:
Wat je ook doet bij blaren: geen blaren pleisters plakken, dan kan de EHBO niets meer voor je doen!quote:Op zondag 15 juni 2025 19:02 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag voor de tweede keer 40km gelopen. Ging prima tot 28km, daarna werd het zwaarder en zwaarder.
Nu ook voor het eerst echt twee dikke blaren op mijn hielen.ze zijn nog netjes dicht, dus ik blijf er van af. En maar meteen wandelwol gekocht.
Het komt vast goed maar ik vroeg mij wel ff af hoe in vredesnaam ik straks vier dagen achterelkaar 40km moet gaan lopen![]()
Doe ik ook, ik loop op de RET posten, dat werkt goed voor mij, als er een keer te veel afstand tussen de posten zit pak ik een kleine pauze tussen in, zo doe ik met 4 RET posten op mijn 50km ongeveer 6 of 7 pauzes (waarvan 3 korte van een paar minuten en 4 wat langere bij de RET)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 08:09 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Spannend!! Maar het gaat echt wel goed komen, wat qltel al zei; je hebt veel afleiding van het publiek. Ik vind de militaire mars liedjes altijd erg vermakelijk. Die lopen ook altijd lekker door dus soms wel fijn om er een paar ikm achter te lopen.
Daarnaast deel ik in mijn hoofd de afstand op in kleinere trajecten, 4 of 5x10 is beter te overzien dan 40 of 50km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |