Scheelt alweer.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:57 schreef Bzzzzp het volgende:
Volgens Sackers zit een uitbreiding van het aantal deelnemers aan de Vierdaagse in Nijmegen - er mogen zich maximaal 47.000 lopers inschrijven - er niet in. Niet alleen omdat de organisatie daar geen vergunning krijgt. ,,Maar het is ook onze ambitie niet, want met een uitbreiding kom je aan de grenzen van het wandelcomfort. Dus dat is niet bespreekbaar.”
Zeker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een toeval, ik gisteravond ook.quote:Op dinsdag 8 april 2025 23:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Nieuwe wandelschoenen gekocht: die oude konden echt niet meer haha
Hier een Meindl Portland GTX, eens kijken hoe dat bevaltquote:Op woensdag 9 april 2025 06:41 schreef qltel het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik gisteravond ook.
Gewoon de schoenen die ik al had, maar dan nieuw. Grisport Terrain mid.
Nee, doe ik niet. Mijn schoenen kosten 135 euro. Verzolen kost wel iets minder, maar nu heb ik gewoon nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 9 april 2025 21:37 schreef Bzzzzp het volgende:
mijn schoenen liggen bij de schoenmaker te wachten op nieuwe zolen!
Red je wel..quote:ik heb van de week gedroomd dat mijn schoenen tijdens de vierdaagse gestolen waren en dat ik op mijn oude sneakers verder moest lopen….
Oh ja, voor zo'n bedrag heb je gelijk.quote:Op donderdag 10 april 2025 08:09 schreef Bzzzzp het volgende:
Verzolen is ¤15,- het voordeel vind ik dat ik geen nieuwe schoenen in hoef te lopen. En de schoen zelf is nog prima dus waarom niet.
De vierdaagse op klompen lopen doe ik dit jaar nog maar even niet, op sneakers ook niet hoop ik…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps. Politie gewaarschuwd?quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:56 schreef Bzzzzp het volgende:
Vandaag tijdens het wandelen tot bloedens toe gebeten door een hond 🤬 een erf hond die me op de weg pakte, geen baas te bekennen…..
Wel 39km gelopen
Wandelwol om te tenen draaienquote:Op zondag 1 juni 2025 17:35 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag voor het eerst de 40km aangetikt
Vanaf morgen doe ik mee aan de lokale avondvierdaagse en ga met een vriendin 4 avonden 15km lopen.
Ik heb 2 beginnende blaren (ze zijn iets verdikt maar nog lang niet open), iemand tips hoe ik voorkom dat ze aankomende week helemaal opengaan? Ik hoor verhalen over mensen die zelf zijn gaan prutsen en eindigen met een ontstoken blaar in het ziekenhuis, dus ik ben wat voorzichtig
quote:Op vrijdag 9 mei 2025 17:20 schreef Bzzzzp het volgende:
Uit de Geldelander: nieuwe route in WijchenIk had gehoopt op een bypass om die trechter in Wijchen heen, net zoals de 30km heeft, lijkt mij heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tetanus prik halen!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2025 21:56 schreef Bzzzzp het volgende:
Vandaag tijdens het wandelen tot bloedens toe gebeten door een hond 🤬 een erf hond die me op de weg pakte, geen baas te bekennen…..
Wel 39km gelopen
60? Wat goed!!quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:58 schreef jigggy het volgende:
Gister 60 km gelopen omdat ik ivm werk nooit 2 dagen achter elkaar goed kan trainen, nou het verschil tussen 50-60 is wel echt killing , op mn tandvlees moeten bijten
Die weg van het geldredome langs de snelweg naar Nijmegen is echt killing
Gaaf!quote:Op donderdag 5 juni 2025 16:31 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik ben nu met @:pigzwart de Eifelsteig aan het lopen 😍, 313 km in 10 dagen, best pittig door het klimmen maar zo mooi en vast een goede training!
We hebben 1 dag 45 gelopen, wat heb ik daarna lekker geslapen ☺
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |