Douchen is voor plejbersquote:Op zaterdag 20 juli 2024 23:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gezamenlijk douchen op de camping, altijd prijs
Dit waren mijn trainingskilometers per maand in de afgelopen jarenquote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:50 schreef Pinuts het volgende:
Even een vraag voor de ervaren 4daagse loper. Ik deed dit jaar voor het eerst mee (als militair) en vond de 4 daagse week echt super maar de trainingen niet. Vooral omdat het voor ons iedere week weer trainen was. Vandaar de vraag, zou het voldoende zijn als ik bijvoorbeeld gewoon 1x per maand rond de 30 km loop? Of moet je echt meer km's maken?
Verschilt per persoon. Als vuistregel wordt wel gezegd dat je de afstand 2x gelopen moet hebben in training, wat bij de 40 dus neerkomt op 320 km training. Ik kom meestal net aan 1,5x tussen april en juli en dat werkt voor mij prima. Maar ik ken ook wel mensen die het (bijna) ongetraind doen, dat hoef ik echt niet te proberen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 20:50 schreef Pinuts het volgende:
Even een vraag voor de ervaren 4daagse loper. Ik deed dit jaar voor het eerst mee (als militair) en vond de 4 daagse week echt super maar de trainingen niet. Vooral omdat het voor ons iedere week weer trainen was. Vandaar de vraag, zou het voldoende zijn als ik bijvoorbeeld gewoon 1x per maand rond de 30 km loop? Of moet je echt meer km's maken?
Oh goed om te weten. Ik heb net even gekeken en ons trainingsschema was 570 km totaal (ben denk ik zo'n 75% aanwezig geweest dus zo'n 430 km gelopen) tussen eind maart en juli. Na de 4 daagse ook niks meer gedaan (qua 'lang' wandelen). Vorig weekend weer even een rondje van 35 km gemaakt als onderhoud voor de vakantie en dat ging eigenlijk zonder problemen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Verschilt per persoon. Als vuistregel wordt wel gezegd dat je de afstand 2x gelopen moet hebben in training, wat bij de 40 dus neerkomt op 320 km training. Ik kom meestal net aan 1,5x tussen april en juli en dat werkt voor mij prima. Maar ik ken ook wel mensen die het (bijna) ongetraind doen, dat hoef ik echt niet te proberen.
Ik twijfel. Vorig jaar met detachement van defensie mee gelopen .Vond het fantastisch, maar een volgende keer loop ik zeker niet in detachement (op dat kamp waar je dan slaapt geen oog dicht gedaan). Dus ik zou hem best als individuele loper mee willen doen, maar het liefst wel met iemand. Dus even peilen of ik een collega of vriendin zover kan krijgen. Ik woon slechts 30 minuten met de trein van Nijmegen af dus dat zou goed te doen moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Van de vierdaagse site:
Inschrijven 107de 4Daagse
Van 15 tot en met 18 juli brengt The Walk of the World opnieuw duizenden wandelaars samen in Nijmegen. Wil je meedoen aan deze 107de editie? Vanaf 14 januari vind je alle informatie op onze website.
Wie gaat er weer meedoen? Ik heb de camping al gereserveerd![]()
Ben er weer bij! 😃quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Van de vierdaagse site:
Van 15 tot en met 18 juli brengt The Walk of the World opnieuw duizenden wandelaars samen in Nijmegen. Wil je meedoen aan deze 107de editie? Vanaf 14 januari vind je alle informatie op onze website.
Ja, vorig jaar nog iemand wakker moeten maken op vrijdag! Hij was heel blij dat het voor hem niet een fantastische driedaagse was geworden 🤣quote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:58 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik had niet anders verwacht qltel!![]()
Pinuts, heb je door de militaire deelname van vorig jaar ook een gegarandeerde plek bij de individuele lopers?
Zullen we een 2025 reeks aanmaken? Weet iemand hoe dat moet?
En ja, dat slapen blijft wel een ding…. Vooral het opstaan en de angst om me te verslapen
Ik vrees dat ik eraan vast zit voor de rest van mijn leven.quote:
Ik heb de naam van de reeks aangepast. Doe ik elk jaar.quote:Zullen we een 2025 reeks aanmaken? Weet iemand hoe dat moet?
Dit jaar vanaf mei niet meer fietsen!! Het gaat dit jaar vast beter!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik eraan vast zit voor de rest van mijn leven.
Toch viel afgelopen editie me zwaar tegen en heb ik er eigenlijk minder plezier aan beleefd dan de 4x ervoor. Ik ben de dag voor de start heel hard op mijn hoofd en schouder terecht gekomen met een val met de fiets. Het ambulancepersoneel vond het wel verantwoord als ik ging lopen (mits ik niet misselijk of duizelig zou worden), maar het was toch aanmerkelijk zwaarder en ook in mijn hoofd was het een stuk zwaarder dan normaal. Ik heb vrij vaak gedacht van "ik haal het toch niet door die val, dus stop er maar mee". Gelukkig wel doorgezet, maar het heeft toch zijn weerslag gehad op die editie. Wel een reden om een klein beetje trotser te zijn dat ik het gehaald heb..
[..]
Ik heb de naam van de reeks aangepast. Doe ik elk jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien pak ik dit jaar wel weer de trein. Nadeel is dat dat meer tijd kost.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:30 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Dit jaar vanaf mei niet meer fietsen!! Het gaat dit jaar vast beter!
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:57 schreef qltel het volgende:
[..]
Misschien pak ik dit jaar wel weer de trein. Nadeel is dat dat meer tijd kost.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop weer mee dit jaar!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:39 schreef Bzzzzp het volgende:
Van de vierdaagse site:
Nope, normaal gesproken begin ik in maart of april ergens.quote:
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 3 januari 2025 18:58 schreef Bzzzzp het volgende:
Pinuts, heb je door de militaire deelname van vorig jaar ook een gegarandeerde plek bij de individuele lopers?
Wat leuk! Hopelijk mag je meedoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dit jaar ook voor het eerst meelopen. De camping is ook geboekt, het enige waar ik mij nog druk over maak is de inschrijving zelf, aangezien ik een debutant ben. Ik heb er al een poos helemaal zin in en zou het jammer vinden als het inschrijven niet eens lukt.
Als je via de via-Vierdaagse boekt betaal je iets meer omdat je begeleiding kan krijgen maar ben je wel gegarandeerd van deelname, die voorverkoop start al eerder dan de reguliere voorverkoop.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil dit jaar ook voor het eerst meelopen. De camping is ook geboekt, het enige waar ik mij nog druk over maak is de inschrijving zelf, aangezien ik een debutant ben. Ik heb er al een poos helemaal zin in en zou het jammer vinden als het inschrijven niet eens lukt.
Het ligt in ieder geval niet aan je wilskracht en doorzettingsvermogen! Dan gaat het dit jaar zeker makkelijker 😃quote:Op vrijdag 3 januari 2025 19:07 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik eraan vast zit voor de rest van mijn leven.
Toch viel afgelopen editie me zwaar tegen en heb ik er eigenlijk minder plezier aan beleefd dan de 4x ervoor. Ik ben de dag voor de start heel hard op mijn hoofd en schouder terecht gekomen met een val met de fiets. Het ambulancepersoneel vond het wel verantwoord als ik ging lopen (mits ik niet misselijk of duizelig zou worden), maar het was toch aanmerkelijk zwaarder en ook in mijn hoofd was het een stuk zwaarder dan normaal. Ik heb vrij vaak gedacht van "ik haal het toch niet door die val, dus stop er maar mee". Gelukkig wel doorgezet, maar het heeft toch zijn weerslag gehad op die editie. Wel een reden om een klein beetje trotser te zijn dat ik het gehaald heb..
[..]
Ik heb de naam van de reeks aangepast. Doe ik elk jaar.
Die optie is mij bekend. Ik vind het dan weer stom dat je je dan een soort van in de Vierdaagse kunt kopen ofzo. Maar misschien doe ik dat ook wel, ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:54 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Als je via de via-Vierdaagse boekt betaal je iets meer omdat je begeleiding kan krijgen maar ben je wel gegarandeerd van deelname, die voorverkoop start al eerder dan de reguliere voorverkoop.
Oh ja, daar ben ik van overtuigd..quote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:55 schreef pigzwart het volgende:
[..]
Het ligt in ieder geval niet aan je wilskracht en doorzettingsvermogen! Dan gaat het dit jaar zeker makkelijker 😃
Wat nog steeds een zeer ruime marge is. Voor mij is het in elk geval genoegquote:Op dinsdag 14 januari 2025 11:26 schreef qltel het volgende:
En een wijziging t.o.v. voorgaande jaren, eerdere succesvolle lopers alleen van de laatste 20 jaar.
Het is nog altijd goedkoper dan een week Vierdaagsefeestenquote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Inschrijven voor eerdere succesvolle lopers vanaf 24 feb 2025 tot 7 maart 17:00
Vanaf 10 maart voor debutanten
Kosten dit jaar 120 euro
2008 35 euro
2016 64 euro
2017 80 euro
2019 84 euro
2020 100 euro
2022 104 euro
2023 109 euro
2024 115 euro
2025 120 euro
Dat klopt volgens mij inderdaad.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat nog steeds een zeer ruime marge is. Voor mij is het in elk geval genoeg![]()
Ik liep voor het laatst in 2023, was de inschrijving toen (en eerder) niet al eind januari? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?
We hebben toch geen 400% inflatie gehad..quote:Op dinsdag 14 januari 2025 10:55 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Inschrijven voor eerdere succesvolle lopers vanaf 24 feb 2025 tot 7 maart 17:00
Vanaf 10 maart voor debutanten
Kosten dit jaar 120 euro
2008 35 euro
2016 64 euro
2017 80 euro
2019 84 euro
2020 100 euro
2022 104 euro
2023 109 euro
2024 115 euro
2025 120 euro
Dat je dat nog weet! Even in mijn mail gezocht, je hebt gelijk ik heb mijn ticket toen 23-1 gekocht!quote:Op dinsdag 14 januari 2025 17:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat nog steeds een zeer ruime marge is. Voor mij is het in elk geval genoeg![]()
Ik liep voor het laatst in 2023, was de inschrijving toen (en eerder) niet al eind januari? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd?
Is het je eerste keer? Want dan is dat zeker een optie. Ik zou dan niet al te lang wachten want het aantal plaatsen is beperkt tot 2000.quote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga het toch maar via Via Vierdaagse proberen denk ik
Ik heb het al in de agenda gezetquote:Op dinsdag 14 januari 2025 20:54 schreef qltel het volgende:
[..]
Is het je eerste keer? Want dan is dat zeker een optie. Ik zou dan niet al te lang wachten want het aantal plaatsen is beperkt tot 2000.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |