Oh gaaf! * qltel is jaloers..quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:45 schreef jigggy het volgende:
Van de week trouwens 20 km berggebied gehiked aan de Albanese kust
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:45 schreef jigggy het volgende:
Van de week trouwens 20 km berggebied gehiked aan de Albanese kust
Dat doet (vrijwel) iedereen na zo'n afstand. Als je maar snel genoeg hersteld voor de volgende wandeling.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:19 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat doet (vrijwel) iedereen na zo'n afstand. Als je maar snel genoeg hersteld voor de volgende wandeling.
Ja, bij mij ook. Ik gebruik ook vaak zo'n bubbelend voetenbad.. Geen idee of dat helpt, maar het is altijd wel prettig..quote:Op zaterdag 21 juni 2025 19:52 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]herkenbaar, hier is het na een na het slapen wel voorbij, meestal na het douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bzzzzp op 21-06-2025 23:25:34 ]
Ik volg de Via Vierdaagse, dus dat komt wel goed. Volgend weekend vrij, de week daarop 45km en dan is het klaar voor Nijmegen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 20:02 schreef qltel het volgende:
En het wordt ook afgeraden om de laatste week voor de 4daagse nog te trainen, @:DeLuna . Je zou dan maar blaren lopen of iets dergelijks. (ik spreek helaas uit ervaring, dat was niet handig 2 jaar geleden)
Precies, je hoeft niet te twijfelen, dat komt helemaal goed.quote:Op zondag 22 juni 2025 12:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik volg de Via Vierdaagse, dus dat komt wel goed.
Hm, nee, de laatste keer dat ik er was niet...quote:Op maandag 23 juni 2025 17:49 schreef Bzzzzp het volgende:
Gisteren in Egmond en vandaag in omgeving van Castricum gewandeld, gelukkig ligt Nijmegen niet aan zee!
Mooi. Figuren als Jos kunnen we missen als kiespijn. Wel zonde dat dat zo gelopen is, maar vrijwilligers met de dood bedreigen doe je gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:33 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Jos is nog steeds pislink
Boze Jos doet nooit meer mee aan de Vierdaagse: 'Ik hoop dat het universum met ze afrekent'
https://www.gld.nl/nieuws(...)rsum-met-ze-afrekent
Blauwe dinsdag wist ik niet! Thanksquote:Op woensdag 25 juni 2025 18:11 schreef qltel het volgende:
Ik kreeg vandaag trouwens een leuk roze shirt van mijn vrouw voor roze woensdag. En die is een stuk leuker dan het roze scouting-shirt wat ik de afgelopen jaren heb gebruikt.
En voor wie zich aan de dress-code wil houden:
Blauwe dinsdag & roze woensdag. De andere 2 dagen maakt het niet echt uit.
Ach, ik loop op dinsdag altijd in FOK!-fotograaf shirt.. :-)quote:Op woensdag 25 juni 2025 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
De roze woensdag heeft een verhaal. Blauwe dinsdag is gewoon een marketingtruc van de gemeente Overbetuwe.
Tja, ik heb nog bijna geen lange wandelingen gemaakt, maar ik kan het toch wel. Dus komt wel goed, denk ik. Zeker weten doe je het pas op de Via Gladiola.. :-)quote:Op donderdag 26 juni 2025 17:40 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb komende weekenden geen tijd meer om te wandelen, ik denk dat mijn voorbereiding wel goed genoeg is zo.
Ik houd het ook bij blauw (FOK!) en roze. Ik heb wel roze, groene en oranje veters gekocht. En mijn schoenen zijn blauw, maar dat is toeval..quote:Ik verschijn ook in het roze en blauw, vind het leuke kleuren en een leuk gezicht als veel mensen dat dragen
Groen en oranje voor de andere dagen toch? Is niet echt mijn kleur dus die laat ik maar.
Wauw, ik moet mijn eerste 40 km dit jaar nog lopen. Zal ik wel op 15 juli doen, denk ik. Alhoewel, ik heb nog een week.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:53 schreef jigggy het volgende:
54,4 km in de pocket
Mijn voorbereiding zit erop
Ik ben echt compleet gebroken, hoop stiekem dat het heel warm word en ik gewoon 40 mag lopenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Wauw, ik moet mijn eerste 40 km dit jaar nog lopen. Zal ik wel op 15 juli doen, denk ik. Alhoewel, ik heb nog een week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |