Oh ja, dan zou ik zeker op tijd zijn zaterdag..quote:Op donderdag 10 juli 2025 07:15 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Perfect!!
De camping spullen staan inmiddels klaar, morgen nog kleding inpakken en zaterdag op tijd naar de camping voor dat DeLuna het beste plekje inpikt!(buiten de geur- maar binnen strompelbereik van de toiletten en douches)
Buienradar is het niet met je eens, al hoop ik dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 10 juli 2025 06:49 schreef qltel het volgende:
De weersverwachting wordt alsmaar beter.
[ link | afbeelding ]
Ik ben er zondag pas dus niet te hard rennenquote:Op donderdag 10 juli 2025 07:15 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Perfect!!
De camping spullen staan inmiddels klaar, morgen nog kleding inpakken en zaterdag op tijd naar de camping voor dat DeLuna het beste plekje inpikt!(buiten de geur- maar binnen strompelbereik van de toiletten en douches)
Charlemagne.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:24 schreef DeLuna het volgende:
Weet iemand toevallig waar het startpunt van de muziekkorpsen is? Ik heb publiek mee wat gezien de fantastische line up ook graag naar de korpsen komt kijken, maar dan moeten ze wel op een punt gaan staan waar ze überhaupt langskomen
Is dat tegenover de McDonalds?quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Charlemagne.
-edit- Voor de niet-intimi, dat is het grasveld voor de Scheidingsweg.
Ach, ik loop zelf ook bij een korps dus ik ben wel wat gewendquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:44 schreef qltel het volgende:
En kom er niet achter terecht, want vaak gaan ze behoorlijk langzaam en soms kun je er niet of lastig voorbij.. :-)
Lijkt me voor met name donderdag en vrijdag iets te warm te worden. Succes iig aan alle lopers en veel plezier voor de feestgangers. Wellicht dat ik zelf ook nog wel een avondje Koning/Faberplein ga doenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 07:17 schreef qltel het volgende:
Het weerbericht voor vandaag..Het wordt steeds beter.
[ link | afbeelding ]
Alleen wel vervelend dat de temperatuur voor vrijdag nu weer omhoog gaat.
Ik vind zelf warmte niet erg, daar kun je op drinken en jezelf verkoelen met een natte hoed etc, regen vind ik veel erger.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me voor met name donderdag en vrijdag iets te warm te worden. Succes iig aan alle lopers en veel plezier voor de feestgangers. Wellicht dat ik zelf ook nog wel een avondje Koning/Faberplein ga doen
Voordeel is dat die warme dagen pas rond 9-10u de temperatuur flink stijgt. De meesten zullen dan de helft van de afstand er ongeveer wel op hebben zitten.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik vind zelf warmte niet erg, daar kun je op drinken en jezelf verkoelen met een natte hoed etc, regen vind ik veel erger.
Hopelijk zijn er veel mensen met tuinslangen op de warmste dagen, dat is per dorp/stuk heel verschillend van wat er aangeboden wordt, soms heb je kilometers lang helemaal niets aan vers water
Bedankt voor het succes wensen!quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Lijkt me voor met name donderdag en vrijdag iets te warm te worden. Succes iig aan alle lopers en veel plezier voor de feestgangers. Wellicht dat ik zelf ook nog wel een avondje Koning/Faberplein ga doen
Ik heb betaald tot 5 uur..quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voordeel is dat die warme dagen pas rond 9-10u de temperatuur flink stijgt. De meesten zullen dan de helft van de afstand er ongeveer wel op hebben zitten.
Idem hier, 100x liever warmte dan regen. Zowel voor de sfeer als voor het lopen zelf. Ik ben ook echt een mooiweertrainer, als ik bedacht heb om te gaan lopen en het regent dan blijf ik alsnog thuis.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 13:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik vind zelf warmte niet erg, daar kun je op drinken en jezelf verkoelen met een natte hoed etc, regen vind ik veel erger.
Hopelijk zijn er veel mensen met tuinslangen op de warmste dagen, dat is per dorp/stuk heel verschillend van wat er aangeboden wordt, soms heb je kilometers lang helemaal niets aan vers water
Geniet er vanquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:06 schreef Bzzzzp het volgende:
Ik heb ook liever warmte dan regen of kou maar maak me dan weer zorgen dat de route ingekort wordt wat ik al twee van de drie keer heb meegemaakt.
Heb er zo’n zin in, we vertrekken morgen en voel me net een acht jarige die morgen op schoolreisje gaat
Nou ik ook, ik weet wat lopen in de regen is en doe het liever niet , dan plande ik de training op een andere dag, idem als het behoorlijk warm werd.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Idem hier, 100x liever warmte dan regen. Zowel voor de sfeer als voor het lopen zelf. Ik ben ook echt een mooiweertrainer, als ik bedacht heb om te gaan lopen en het regent dan blijf ik alsnog thuis.
Ze zeggen dat je ook met regen moet trainen. Zo ben ik afgelopen zondag erachter gekomen dat mijn waterdichte jack toch niet zo waterdicht is.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:12 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Nou ik ook, ik weet wat lopen in de regen is en doe het liever niet , dan plande ik de training op een andere dag, idem als het behoorlijk warm werd.
Succes allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |