SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Als dat alles is dan heeft @Troel dus niet veel gemist.quote:
Dat scheelt weerquote:Op maandag 17 juni 2024 18:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat alles is dan heeft @:Troel dus niet veel gemist.
Voor jou is dat het eigen kanaalquote:
Met dit spel worden ze dat vanzelf…quote:Op maandag 17 juni 2024 18:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
België als het niet de underdog is.
Ja, Slowakije is gewoon beter (tot nu toe). Nederland kwam achter maar we waren wel duidelijk beter dan Polen. Dat is toch een verschil.quote:
Ah dat is wel crap idd... Vastzittende spier schijnt ook te kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:08 schreef Troel het volgende:
Iets anders he. Ik heb wel een tof weekend gehad, maar ook een heel zwaar weekend. (Ik was er natuurlijk woensdag al en ik zat donderdagmiddag al tegen een flinke auti-bui aan, die er uiteindelijk vrijdag uit kwam)
En nu ik dus thuis ben heb ik last van de tremor in mijn rechterhand. En nee, dat is niet omdat ik aan het afkicken ben of ontwenningsverschijnselen, want ik heb nauwelijks alcohol gehad. Ik gok dat het puur de stress is ofzo. Maar irritant is het wel.
Ik kijk ook via De Belg.quote:
Heb het helaas vaker en het is een familieissue, ben niet de enigequote:Op maandag 17 juni 2024 19:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah dat is wel crap idd... Vastzittende spier schijnt ook te kunnen.
quote:
Ik vind het maar matig hoor bij de Belgen. Ze hadden natuurlijk wel minstens een gelijkspel verdiend, maar eigenlijk vond ik Slowakije voetballend beter.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:59 schreef Fred_B het volgende:
Na 5 minuten dacht ik dat dit 6-0 zou worden.
Het zijn net Hollanders!quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, België (lol)
Sporza is wel genieten op zo'n dag
Nou ja, ik ben niet zo van de expected goals, maar dat was 2.10-0.71, en dan nog twee afgekeurde goals, dat maakt 2-1 wel een normale uitslag. Dat het na die snelle goal ook 0-1 blijft, is natuurlijk wel een wonder.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig hoor bij de Belgen. Ze hadden natuurlijk wel minstens een gelijkspel verdiend, maar eigenlijk vond ik Slowakije voetballend beter.
Wat vervelend, hopelijk ben je er weer snel vanafquote:Op maandag 17 juni 2024 19:08 schreef Troel het volgende:
Iets anders he. Ik heb wel een tof weekend gehad, maar ook een heel zwaar weekend. (Ik was er natuurlijk woensdag al en ik zat donderdagmiddag al tegen een flinke auti-bui aan, die er uiteindelijk vrijdag uit kwam)
En nu ik dus thuis ben heb ik last van de tremor in mijn rechterhand. En nee, dat is niet omdat ik aan het afkicken ben of ontwenningsverschijnselen, want ik heb nauwelijks alcohol gehad. Ik gok dat het puur de stress is ofzo. Maar irritant is het wel.
Eagle-eyed fans have noticed many footballers in the top leagues and international tournaments have holes in their socks - and it's not a fashion statement. The real reason behind the kit alteration is for players to avoid calf injuries during a match.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Is het mysterie van de gaten in de sokken eigenlijk al opgelost?
Er zit zo weinig vernuft in, het is alleen maar ballen naar voren peren en hopen dat iemand hem oppikt. Echt teleurstellend. Daarom vond ik Slowakije beter, ondanks dat België meer kansen had. Daar zat veel meer een idee achter.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet zo van de expected goals, maar dat was 2.10-0.71, en dan nog twee afgekeurde goals, dat maakt 2-1 wel een normale uitslag. Dat het na die snelle goal ook 0-1 blijft, is natuurlijk wel een wonder.
Maar het was wel vergelijkbaar met die 0-1 tegen Denemarken van ons op het EK 2012. Dat was ook een wonder dat Nederland verloor, maar ook daar ging er tactisch veel mis. Met name naar mijn idee dat er ondanks Debruyne veel te weinig creativiteit op het middenveld is. Daardoor blijft het allemaal vrijblijvend aanvallen over een te lang veld, en dat is goed te verdedigen.
En veel meer vechtlust.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zit zo weinig vernuft in, het is alleen maar ballen naar voren peren en hopen dat iemand hem oppikt. Echt teleurstellend. Daarom vond ik Slowakije beter, ondanks dat België meer kansen had. Daar zat veel meer een idee achter.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, want ik heb zelf ook wel eens last van gaten in sokkenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Is het mysterie van de gaten in de sokken eigenlijk al opgelost?
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:59 schreef blackswangreen het volgende:
Primeur voor België! Hoera.
https://nos.nl/video/2525(...)behulp-van-balsensor
quote:Oostenrijk < du. Österreich < beierse vertaling van Latijn marca austria. Zo genoemd omdat het (vanaf eind 10e eeuw) de oostelijke mark (grensstreek) van het hertogdom Beieren vormde.
Moi.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier verder nog iemand naar de wedstrijd of is er weer een show met Martien Meiland op SBS6?
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier verder nog iemand naar de wedstrijd of is er weer een show met Martien Meiland op SBS6?
Heb je dat gecontroleerd of is dit een aanname?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.
Alle shows op SBS6 zijn met Martien Meiland.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.
Volgens tvgids.nl is er op dit moment geen show met Martien Meiland op SBS6.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je dat gecontroleerd of is dit een aanname?
En heeft tvgids.nl dat gecontroleerd of is dat een aanname van ze?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl is er op dit moment geen show met Martien Meiland op SBS6.
Daar hebben we jou toch gewoon voor?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En heeft tvgids.nl dat gecontroleerd of is dat een aanname van ze?
Voor aannames? Ja daar ben ik best wel goed in ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar hebben we jou toch gewoon voor?
Dit is vragen naar de bekende weg Strani.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 17 juni 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft nog kijken of naar bed?
Tweede helft kijken in bedquote:Op maandag 17 juni 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft nog kijken of naar bed?
Ah wel jammer!quote:Op maandag 17 juni 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Niet dat ik weet.
*kijkt naar bed.
Bij mij iig niet.quote:
Bij mij ook niet hoewel ik ook toegeef dat het een aanname is want ik ben nog niet naar de slaapkamer gelopen om te checken.quote:
Ik ben nu op mijn slaapkamer, toch is het enigszins een aanname. Het ziet er niet naar uit dat er een voetbal in mijn bed ligt, maar het zou zomaar kunnen als het een lege is die onder de deken ligt.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoewel ik ook toegeef dat het een aanname is want ik ben nog niet naar de slaapkamer gelopen om te checken.
Zeg je nou dat Troel een voetbal is, en nog eventueel een lekke voetbal ook?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn slaapkamer, toch is het enigszins een aanname. Het ziet er niet naar uit dat er een voetbal in mijn bed ligt, maar het zou zomaar kunnen als het een lege is die onder de deken ligt.
"Geen voetbal, wel in bed."quote:Op maandag 17 juni 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Troel een voetbal is, en nog eventueel een lekke voetbal ook?
Oh ja. Wat alsnog de mogelijkheid versterkt dat er voor Troel zelf geen ruimte meer is in bed dus dat ze bij Luctor moet aankloppen voor een slaapplek.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Geen voetbal, wel in bed."
Ik lees dat als dat er een voetbal in bed ligt, (hier) geen voetbal maar wel in bed.
Precies, ik hoop dus wel voor Luctor dat hij zijn kamer een beetje heeft opgeruimd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Wat alsnog de mogelijkheid versterkt dat er voor Troel zelf geen ruimte meer is in bed dus dat ze bij Luctor moet aankloppen voor een slaapplek.
Deed ie zelf.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Oef dat is wel een stevige tik op Mbappé ja.
quote:
quote:
Hopen voor hem dat het meevalt.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Oef dat is wel een stevige tik op Mbappé ja.
Ik lig nog niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hij is nog wakker.
@:Luctor.et.emergo, lig je alleen in bed?
Dan hoop ik voor je dat je een tweepersoons bed hebt, anders bestaat de mogelijkheid dat er zo geen ruimte voor je is.quote:
Ja dit mag na de wedstrijd ook nog wel even goed bestudeerd worden allemaal. Absurd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ie slechts geel kreeg.
Mwah, als ik in mijn eentje in bed lig, dan lig ik vaak in het midden. Je past je aan aan de ruimte die er is, dus in je eentje in een twee persoonsbed kan net zo goed als met zn tweeën in een eenpersoonsbedquote:Op maandag 17 juni 2024 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een tweepersoons bed hebt, anders bestaat de mogelijkheid dat er zo geen ruimte voor je is.
Gewoon een schorsing van 5 wedstrijden.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit mag na de wedstrijd ook nog wel even goed bestudeerd worden allemaal. Absurd.
Daarom ook 'bestaat de kans', ik weet niet hoe groot Luctor en Troel zijn. Er bestaan mensen die alleen al amper in een eenpersoons bed passen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, als ik in mijn eentje in bed lig, dan lig ik vaak in het midden. Je past je aan aan de ruimte die er is, dus in je eentje in een twee persoonsbed kan net zo goed als met zn tweeën in een eenpersoonsbed
Nee, ze hebben niet eens gescoord.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Nou, we kunnen nog niet zeggen dat dit Frankrijk van wereldklasse was.
Nope. Die kunnen we gewoon hebben.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Nou, we kunnen nog niet zeggen dat dit Frankrijk van wereldklasse was.
quote:Op maandag 17 juni 2024 23:00 schreef NailQueen het volgende:
Als Luctor niet naar bed gaat, doe ik het wel![]()
![]()
Hehehe dat snap ik wel Luctorquote:
Laat zo even weten of er een voetbal in lag, of een Troel.quote:
Er gebeurt toch niks. Want het is de grote Mbappéquote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit mag na de wedstrijd ook nog wel even goed bestudeerd worden allemaal. Absurd.
Geen Troel en ook geen voetbal hier in bed.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat zo even weten of er een voetbal in lag, of een Troel.
Hij heeft geel gehad van de scheids, dus daarmee is het klaar.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Er gebeurt toch niks. Want het is de grote Mbappé![]()
Wat een triest figuur. Echt.
In Schotland hing ik met mijn enkels over de rand van het bed. Als ik in hetzelfde verblijf probeerde helemaal rechtop door de deur te gaan raakte ik met mijn schouders de zijkanten van de deur en met mijn hoofd de bovenkantquote:Op maandag 17 juni 2024 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom ook 'bestaat de kans', ik weet niet hoe groot Luctor en Troel zijn. Er bestaan mensen die alleen al amper in een eenpersoons bed passen.
Nou kijk, dat bedoel ik maar. Daar had ik mezelf dan niet ook nog bij moeten willen proppen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 17 juni 2024 23:28 schreef H_T het volgende:
[..]
In Schotland hing ik met mijn enkels over de rand van het bed. Als ik in hetzelfde verblijf probeerde helemaal rechtop door de deur te gaan raakte ik met mijn schouders de zijkanten van de deur en met mijn hoofd de bovenkant
Was er ooit wat zeker in het leven dan? Ik kan me nog een tijd herinneren zonder die musical.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 10:30 schreef TheVulture het volgende:
https://www.bd.nl/show/mu(...)idige-vorm~a5b79836/
Is er dan niks meer zeker in het leven
Ahh oké, ja deze bevestiging duurde wel vrij lang dus ik kan niet garanderen dat de geruchten niet al de wereld zijn ingeslingerdquote:
Je bent op de Turkse toer vandaag.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tevens goedemorgen mensen, hoog tijd om wakker te worden en aan het werk te gaan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag weer eens koffie en thee ipv lawaai.
Eens kijken hoe dat werkt.
Mensen geloven toch wel wat ze willen geloven, of ze het nu van een ander horen of lezen of nietquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké, ja deze bevestiging duurde wel vrij lang dus ik kan niet garanderen dat de geruchten niet al de wereld zijn ingeslingerd
Het kán ook zijn dat er gefabriceerde beelden in omloop zijn maar pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 18 juni 2024 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Mensen geloven toch wel wat ze willen geloven, of ze het nu van een ander horen of lezen of niet
Bedankt.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:16 schreef NailQueen het volgende:
Zo, ik heb jullie weer blij gemaakt met een dagelijkse portie Joost
AI kan tegenwoordig alles tochquote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kán ook zijn dat er gefabriceerde beelden in omloop zijn maar pin me er niet op vast
Ík weet iig van niks.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Het kán ook zijn dat er gefabriceerde beelden in omloop zijn maar pin me er niet op vast
Veel meer keuzes zijn er niet om te vullen. Gigantoni of Conchiglioni zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
Grote ronde macaroni's. Zou dat cannelloni zijn?
Ja die!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:33 schreef BillDauterive het volgende:
Grote ronde macaroni's. Zou dat cannelloni zijn?
Lekker!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 16:09 schreef Troel het volgende:
[..]
AI kan tegenwoordig alles toch
Ik ga zo lekker aan de kook. Ik ga van die ronde grote macaroni's vullen met bolognesesaus en dan in de oven. Nooit eerder gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ik vind broccoli zelf niet zo lekker, zelfs niet met kaas, maar als ik hier bloemkool bij denk, klinkt het heerlijk!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb vandaag ook weer eens iets nieuws geprobeerd, namelijk broccoli met een kaassausje en gehakt er doorheen. Ik was érg tevreden met het resultaatVoor het kaassausje eerst een bouillon gemaakt, toen room en dus kaas erin en op het laatst de (al gekruide) mix van gehakt, ui en knoflook erbij.
Dat is ook prima te doen denk ik jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 18:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind broccoli zelf niet zo lekker, zelfs niet met kaas, maar als ik hier bloemkool bij denk, klinkt het heerlijk!
En dan heb ík de reputatie dat ik rare dingen combineerquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had een shakshuka gemaakt van restjes. Met spaghettisaus, mango, courgette en ei. Heel goed dat ik de restjes op probeer te maken, maar dit was nou niet echt voor herhaling vatbaar
Bedankt dat je dit voor ons hebt getest.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ik had een shakshuka gemaakt van restjes. Met spaghettisaus, mango, courgette en ei. Heel goed dat ik de restjes op probeer te maken, maar dit was nou niet echt voor herhaling vatbaar
Spaghettisaus, courgette en ei bij elkaar klinkt op zich best redelijk, maar mango?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, de spaghettiesaus, courgette en ei waren inderdaad redelijk!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Spaghettisaus, courgette en ei bij elkaar klinkt op zich best redelijk, maar mango?
Misschien is dat een Veluws dingetje? Wat de boer niet kent, dat vreet ie?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan heb ík de reputatie dat ik rare dingen combineer
Je hebt altijd baas boven baasquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan heb ík de reputatie dat ik rare dingen combineer
Al eerder ook. Turkije heeft alle geluk van de wereld.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:55 schreef Redefine het volgende:
Ik zit de laatste minuten van Turkije - Georgië te kijken. Turkije komt dat een partij goed weg
Georgië was verrassend goedquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Al eerder ook. Turkije heeft alle geluk van de wereld.
Ik hoorde het later van de commentator ja. Helaas te laat ingeschakeld.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Al eerder ook. Turkije heeft alle geluk van de wereld.
Valentijn Driessen spreekt gewoon schaamteloos over de kansloze uitschakeling van zinloze toevoeging Georgië, als ze eruit vliegen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:55 schreef Redefine het volgende:
Ik zit de laatste minuten van Turkije - Georgië te kijken. Turkije komt dat een partij goed weg
Een zinloze toevoeging is wat ik Valentijn Driessen vind. Die man is echt een van de zwakste sportjournalisten en tegelijkertijd ontzettend arrogant en heeft totaal geen zelfspot. Veel erger kun je het niet maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Valentijn Driessen spreekt gewoon schaamteloos over de kansloze uitschakeling van zinloze toevoeging Georgië, als ze eruit vliegen.
Hij wordt wel graag en veel geciteerd door allerlei clickbait-sites, en door Veronica Inside natuurlijk. Het is echt iets van deze tijd, het maakt niet uit wat je zegt als het maar aandacht genereert.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een zinloze toevoeging is wat ik Valentijn Driessen vind. Die man is echt een van de zwakste sportjournalisten en tegelijkertijd ontzettend arrogant en heeft totaal geen zelfspot. Veel erger kun je het niet maken.
Ja klopt. Hij wordt echt overal aangehaald. En mag steeds weer aanschuiven bij VI.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:34 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij wordt wel graag en veel geciteerd door allerlei clickbait-sites, en door Veronica Inside natuurlijk. Het is echt iets van deze tijd, het maakt niet uit wat je zegt als het maar aandacht genereert.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Zo, nu even de tegenstander van Portugal aanmoedigen. Eens zien wie het is.
Hij trekt ook de beste kijkcijfers van alle vaste gasten, dus blijkbaar vinden ‘we’ hem geweldig.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja klopt. Hij wordt echt overal aangehaald. En mag steeds weer aanschuiven bij VI.
Zo sta ik er ook wel in, zeker na die Portugese scheids die we laatst hadden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
Zo, nu even de tegenstander van Portugal aanmoedigen. Eens zien wie het is.
Jaquote:
Ik denk dat Portugal sinds 2006 ook wel onze meest gehate rivaal is.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zo sta ik er ook wel in, zeker na die Portugese scheids die we laatst hadden.
Gaat ook wel elke keer weer fout als we tegen ze spelen, en uiteraard ligt dat nooit aan ons.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat Portugal sinds 2006 ook wel onze meest gehate rivaal is.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
Meteen een berichtje gestuurd naar een Tsjechische vriendin dat ik een overwinning verwacht. Ik ben benieuwd.
Als er maar niemand eindigt met FUCKING TAGLIATELLE!!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 17:44 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Veel meer keuzes zijn er niet om te vullen. Gigantoni of Conchiglioni zou ook nog kunnen.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Als er maar niemand eindigt met FUCKING TAGLIATELLE!!
Eerst even die Portugezen laten uitrazen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat Tsjechië het nog niet zo heel geweldig doet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Als er maar niemand eindigt met FUCKING TAGLIATELLE!!
Ik vond vroeger Ronaldo maar een arrogante bal en vond ik Messi geweldig, maar nu is het een soort van andersom. Messi is voor mij nogal van z’n voetstuk gevallenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
Ik respecteer dat Ronaldo en Messi fantastische voetballers zijn maar ik heb eigenlijk nog nooit van ze genoten. Ik zie geen plezier in hun spel zoals Ronaldinho dat wel had. En ik vind ze ook niet gracieus spelen zoals een Bergkamp dat deed. Daarnaast werd de hele voetbalwereld door vele fans gereduceerd tot niet veel meer dan een rivaliteit tussen die twee, de rest telde niet meer.
Daar ben ik het zeker wat Messi betreft mee eens. Ronaldo heb ik altijd vervelend gevonden en nog steeds. Dat hij in Saoedi-Arabië is gaan spelen helpt ook niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vond vroeger Ronaldo maar een arrogante bal en vond ik Messi geweldig, maar nu is het een soort van andersom. Messi is voor mij nogal van z’n voetstuk gevallen
En waarschijnlijk grotere kans om te scoren als ze gewoon door zouden gaan ipv te gaan liggen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd op zoek naar de penalty.
Ik ben ook van mening dat als het overduidelijk simuleren is, het eigenlijk zelfs rood zou moeten zijn met een schorsing voor meerdere wedstrijden. Duizenden mensen komen naar het stadion, geven daar veel geld voor uit en moeten vaak flink voor dat geld werken. En jij denkt dat je wel even in je eentje de boel kan flessen. Dat mag veel harder bestraft worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waarschijnlijk grotere kans om te scoren als ze gewoon door zouden gaan ipv te gaan liggen.
Geert Wilders is ook een kattenmens.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
Tevens vind ik dat Maarten van Rossem maar één leuke kant heeft en dat is dat 'ie een kattenmens is.
Ja ik ook dus het zegt wel wat inderdaadquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geert Wilders is ook een kattenmens.
Precies dat idd.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker wat Messi betreft mee eens. Ronaldo heb ik altijd vervelend gevonden en nog steeds. Dat hij in Saoedi-Arabië is gaan spelen helpt ook niet.
Messi praat trouwens verschrikkelijk Spaans, een beetje zoals Johan Boskamp Nederlands praat
Oehhejeeeeehhhquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ook dus het zegt wel wat inderdaad
Ik ben ook een kattenmens en ik vind Droomvlucht ook nog steeds geweldig.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik ook dus het zegt wel wat inderdaad
Zeker als het echt in het strafschopgebied is. Een valse duik om een penalty te krijgen bederft gewoon het hele spel.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat als het overduidelijk simuleren is, het eigenlijk zelfs rood zou moeten zijn met een schorsing voor meerdere wedstrijden. Duizenden mensen komen naar het stadion, geven daar veel geld voor uit en moeten vaak flink voor dat geld werken. En jij denkt dat je wel even in je eentje de boel kan flessen. Dat mag veel harder bestraft worden.
Ik kon me ook haast niet voorstellen dat alles aan die vent vreselijk zou zijn.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Geert Wilders is ook een kattenmens.
kattenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben ook een kattenmens en ik vind Droomvlucht ook nog steeds geweldig.
En die actie van Mbappe van gisteren mag ook harder worden bestraft.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker als het echt in het strafschopgebied is. Een valse duik om een penalty te krijgen bederft gewoon het hele spel.
Nederland is een smakeloos landquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij trekt ook de beste kijkcijfers van alle vaste gasten, dus blijkbaar vinden ‘we’ hem geweldig.
Dat hij terug het veld in liep en ging zitten bedoel je?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En die actie van Mbappe van gisteren mag ook harder worden bestraft.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat hij terug het veld in liep en ging zitten bedoel je?
Dat was ook wel echt een raar moment.
JOUW VRIENDIN DID ITquote:
Wat ben jij nu aan het doen, dan?quote:
Waarschijnlijk gewoon stiekem voetbal aan het kijken.quote:
België?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
Zul je zien, door de afwezigheid van Mbappe winnen wij van Frankrijk en worden groepswinnaar.
Portugal wordt door deze nederlaag slechts tweede in de poule.
Drie keer raden wie wij dan in de volgende ronde treffen...
Ik ook, maar zit ziek thuis en ben blij met elke vorm van entertainmentquote:
Dat wordt knokken.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
Zul je zien, door de afwezigheid van Mbappe winnen wij van Frankrijk en worden groepswinnaar.
Beterschapquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook, maar zit ziek thuis en ben blij met elke vorm van entertainment
Turkije.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
jammer dat Ivanov niet mag fluitenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
Proberen een nieuw kaartenrecord te zetten.quote:
Of we worden tweede en we treffen België. Misschien is derde worden in de poule nog wel het beste...quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
Dit is sowieso een lachwekkende toernooi-opzet, want andere groepswinnaars treffen een nummer driequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
En na Messi kan Wout Weghorst vast ook wel Ronaldo over zijn toeren krijgenquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Proberen een nieuw kaartenrecord te zetten.
De bal stoppen?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Ja dit was niet zo handig van de keeper...
Lijkt me wel, ik wil het hem iig zien proberen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
En na Messi kan Wout Weghorst vast ook wel Ronaldo over zijn toeren krijgen
Dat gedoe met die beste nummers 3 is altijd irritant. Het volgende WK wordt nog erger, met 12 poules van 4 waarvan de 8 beste nummers 3 ook doorgaan.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is sowieso een lachwekkende toernooi-opzet, want andere groepswinnaars treffen een nummer drie
En wie weet vliegen Portugal en België er wel samen uit.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:23 schreef sportfreak het volgende:
Met zijn handen?quote:
Hij heeft zijn hoofd niet in de kleedkamer gelaten inderdaad.quote:
Hij moet toch iets, @Strani vond met de handen maar onhandig.quote:
Ik ben begonnen met de serie Life with the Walter Boys, heb Bridgerton afgekeken en kijk samen met mijn kerel naar het vierde seizoen van The Boys voor de afwisselingquote:
Series verslinden dus. Groot gelijkquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met de serie Life with the Walter Boys, heb Bridgerton afgekeken en kijk samen met mijn kerel naar het vierde seizoen van The Boys voor de afwisseling
oh god.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gedoe met die beste nummers 3 is altijd irritant. Het volgende WK wordt nog erger, met 12 poules van 4 waarvan de 8 beste nummers 3 ook doorgaan.
Ok Catoquote:Op dinsdag 18 juni 2024 21:49 schreef Strani het volgende:
En verder ben ik van mening dat Carthago vernietigd moet worden.
België is enger, want verlies-verlies.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:44 schreef Yesse het volgende:
Nou geen angst dat we Portugal tegenkomen als we 1e worden
Geen idee, daar zal wel een onnavolgbaar systeem voor bedacht worden.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
oh god.
En hoe gaan ze dat bepalen dan welke nummer 3 op welke plek in het volgende deel van het toernooi komt?
De FIFA kennede, zal dat wel, ja. Ik weet het op dit EK al niet.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Geen idee, daar zal wel een onnavolgbaar systeem voor bedacht worden.
Kloptquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
Jaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:51 schreef blackswangreen het volgende:
Na Mikautadze nu ook Conceicao die scoort... zou het dan misschien toch aan Ajax zelf liggen?
Wordt geel voor gegeven.quote:
2006 traumaquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
Waarom zijn we niet voor Portugal? #durftevragen
(Ik volg alleen oranje)
Voor dit EK hebben ze het volgende bedacht:quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De FIFA kennede, zal dat wel, ja. Ik weet het op dit EK al niet.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
(Ik volg alleen oranje)
Omdat Ronaldo en omdat we er bijna nooit van winnen.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:52 schreef NailQueen het volgende:
(Ik volg alleen oranje)
Oh god.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Voor dit EK hebben ze het volgende bedacht:
[ afbeelding ]
Aanstellerij.quote:
Vandaag geen getoeter gehoord hier.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef Yesse het volgende:
Ik heb overigens grotere angst voor doorgaan Turkije. Hoe meer die winnen hoe meer getoeter
Die goals van Turkijequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef Yesse het volgende:
Ik heb overigens grotere angst voor doorgaan Turkije. Hoe meer die winnen hoe meer getoeter
Ik ben Lubach nog steeds dankbaar voor de heldere uitleg over de Nations Leaguequote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is gewoon grote blij!quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:55 schreef Yesse het volgende:
Blijft geweldig.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben Lubach nog steeds dankbaar voor de heldere uitleg over de Nations League
Ik snap er nog steeds geen ene kut vanquote:Op dinsdag 18 juni 2024 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben Lubach nog steeds dankbaar voor de heldere uitleg over de Nations League
Dat is ook een geweldige eerste comment.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen ene kut van
En hierom ben ik tegen Turkije.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 23:54 schreef Troel het volgende:
https://www.tubantia.nl/e(...)dt-gevierd~aae9a141/
Echt, meteen afstraffen die shit als er regels overtreden worden.
In december 2022 op de dag dat NL eruit vloog won daarvoor een ander land. Daar werd ook veel door getoeterd.quote:
Altijd fijn, want er ligt nog heel wat wasquote:
Gisteren ookquote:
Dan moet je ook in het goede deel van Nederland wonenquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren bijna hele dag regen.
Daar woon ik, maar desondanksquote:Op woensdag 19 juni 2024 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan moet je ook in het goede deel van Nederland wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |