SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Als dat alles is dan heeft @Troel dus niet veel gemist.quote:
Dat scheelt weerquote:Op maandag 17 juni 2024 18:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als dat alles is dan heeft @:Troel dus niet veel gemist.
Voor jou is dat het eigen kanaalquote:
Met dit spel worden ze dat vanzelf…quote:Op maandag 17 juni 2024 18:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
België als het niet de underdog is.
Ja, Slowakije is gewoon beter (tot nu toe). Nederland kwam achter maar we waren wel duidelijk beter dan Polen. Dat is toch een verschil.quote:
Ah dat is wel crap idd... Vastzittende spier schijnt ook te kunnen.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:08 schreef Troel het volgende:
Iets anders he. Ik heb wel een tof weekend gehad, maar ook een heel zwaar weekend. (Ik was er natuurlijk woensdag al en ik zat donderdagmiddag al tegen een flinke auti-bui aan, die er uiteindelijk vrijdag uit kwam)
En nu ik dus thuis ben heb ik last van de tremor in mijn rechterhand. En nee, dat is niet omdat ik aan het afkicken ben of ontwenningsverschijnselen, want ik heb nauwelijks alcohol gehad. Ik gok dat het puur de stress is ofzo. Maar irritant is het wel.
Ik kijk ook via De Belg.quote:
Heb het helaas vaker en het is een familieissue, ben niet de enigequote:Op maandag 17 juni 2024 19:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah dat is wel crap idd... Vastzittende spier schijnt ook te kunnen.
quote:
Ik vind het maar matig hoor bij de Belgen. Ze hadden natuurlijk wel minstens een gelijkspel verdiend, maar eigenlijk vond ik Slowakije voetballend beter.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:59 schreef Fred_B het volgende:
Na 5 minuten dacht ik dat dit 6-0 zou worden.
Het zijn net Hollanders!quote:Op maandag 17 juni 2024 20:06 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, België (lol)
Sporza is wel genieten op zo'n dag
Nou ja, ik ben niet zo van de expected goals, maar dat was 2.10-0.71, en dan nog twee afgekeurde goals, dat maakt 2-1 wel een normale uitslag. Dat het na die snelle goal ook 0-1 blijft, is natuurlijk wel een wonder.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik vind het maar matig hoor bij de Belgen. Ze hadden natuurlijk wel minstens een gelijkspel verdiend, maar eigenlijk vond ik Slowakije voetballend beter.
Wat vervelend, hopelijk ben je er weer snel vanafquote:Op maandag 17 juni 2024 19:08 schreef Troel het volgende:
Iets anders he. Ik heb wel een tof weekend gehad, maar ook een heel zwaar weekend. (Ik was er natuurlijk woensdag al en ik zat donderdagmiddag al tegen een flinke auti-bui aan, die er uiteindelijk vrijdag uit kwam)
En nu ik dus thuis ben heb ik last van de tremor in mijn rechterhand. En nee, dat is niet omdat ik aan het afkicken ben of ontwenningsverschijnselen, want ik heb nauwelijks alcohol gehad. Ik gok dat het puur de stress is ofzo. Maar irritant is het wel.
Eagle-eyed fans have noticed many footballers in the top leagues and international tournaments have holes in their socks - and it's not a fashion statement. The real reason behind the kit alteration is for players to avoid calf injuries during a match.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Is het mysterie van de gaten in de sokken eigenlijk al opgelost?
Er zit zo weinig vernuft in, het is alleen maar ballen naar voren peren en hopen dat iemand hem oppikt. Echt teleurstellend. Daarom vond ik Slowakije beter, ondanks dat België meer kansen had. Daar zat veel meer een idee achter.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet zo van de expected goals, maar dat was 2.10-0.71, en dan nog twee afgekeurde goals, dat maakt 2-1 wel een normale uitslag. Dat het na die snelle goal ook 0-1 blijft, is natuurlijk wel een wonder.
Maar het was wel vergelijkbaar met die 0-1 tegen Denemarken van ons op het EK 2012. Dat was ook een wonder dat Nederland verloor, maar ook daar ging er tactisch veel mis. Met name naar mijn idee dat er ondanks Debruyne veel te weinig creativiteit op het middenveld is. Daardoor blijft het allemaal vrijblijvend aanvallen over een te lang veld, en dat is goed te verdedigen.
En veel meer vechtlust.quote:Op maandag 17 juni 2024 20:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Er zit zo weinig vernuft in, het is alleen maar ballen naar voren peren en hopen dat iemand hem oppikt. Echt teleurstellend. Daarom vond ik Slowakije beter, ondanks dat België meer kansen had. Daar zat veel meer een idee achter.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, want ik heb zelf ook wel eens last van gaten in sokkenquote:Op maandag 17 juni 2024 20:39 schreef GeorgeM het volgende:
Is het mysterie van de gaten in de sokken eigenlijk al opgelost?
quote:Op maandag 17 juni 2024 20:59 schreef blackswangreen het volgende:
Primeur voor België! Hoera.
https://nos.nl/video/2525(...)behulp-van-balsensor
quote:Oostenrijk < du. Österreich < beierse vertaling van Latijn marca austria. Zo genoemd omdat het (vanaf eind 10e eeuw) de oostelijke mark (grensstreek) van het hertogdom Beieren vormde.
Moi.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier verder nog iemand naar de wedstrijd of is er weer een show met Martien Meiland op SBS6?
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Kijkt hier verder nog iemand naar de wedstrijd of is er weer een show met Martien Meiland op SBS6?
Heb je dat gecontroleerd of is dit een aanname?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.
Alle shows op SBS6 zijn met Martien Meiland.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is geen show met Martien Meiland op SBS6.
Volgens tvgids.nl is er op dit moment geen show met Martien Meiland op SBS6.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je dat gecontroleerd of is dit een aanname?
En heeft tvgids.nl dat gecontroleerd of is dat een aanname van ze?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens tvgids.nl is er op dit moment geen show met Martien Meiland op SBS6.
Daar hebben we jou toch gewoon voor?quote:Op maandag 17 juni 2024 21:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En heeft tvgids.nl dat gecontroleerd of is dat een aanname van ze?
Voor aannames? Ja daar ben ik best wel goed in ja.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar hebben we jou toch gewoon voor?
Dit is vragen naar de bekende weg Strani.quote:Op maandag 17 juni 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op maandag 17 juni 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft nog kijken of naar bed?
Tweede helft kijken in bedquote:Op maandag 17 juni 2024 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tweede helft nog kijken of naar bed?
Ah wel jammer!quote:Op maandag 17 juni 2024 22:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Niet dat ik weet.
*kijkt naar bed.
Bij mij iig niet.quote:
Bij mij ook niet hoewel ik ook toegeef dat het een aanname is want ik ben nog niet naar de slaapkamer gelopen om te checken.quote:
Ik ben nu op mijn slaapkamer, toch is het enigszins een aanname. Het ziet er niet naar uit dat er een voetbal in mijn bed ligt, maar het zou zomaar kunnen als het een lege is die onder de deken ligt.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij mij ook niet hoewel ik ook toegeef dat het een aanname is want ik ben nog niet naar de slaapkamer gelopen om te checken.
Zeg je nou dat Troel een voetbal is, en nog eventueel een lekke voetbal ook?quote:Op maandag 17 juni 2024 22:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben nu op mijn slaapkamer, toch is het enigszins een aanname. Het ziet er niet naar uit dat er een voetbal in mijn bed ligt, maar het zou zomaar kunnen als het een lege is die onder de deken ligt.
"Geen voetbal, wel in bed."quote:Op maandag 17 juni 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Troel een voetbal is, en nog eventueel een lekke voetbal ook?
Oh ja. Wat alsnog de mogelijkheid versterkt dat er voor Troel zelf geen ruimte meer is in bed dus dat ze bij Luctor moet aankloppen voor een slaapplek.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
"Geen voetbal, wel in bed."
Ik lees dat als dat er een voetbal in bed ligt, (hier) geen voetbal maar wel in bed.
Precies, ik hoop dus wel voor Luctor dat hij zijn kamer een beetje heeft opgeruimd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja. Wat alsnog de mogelijkheid versterkt dat er voor Troel zelf geen ruimte meer is in bed dus dat ze bij Luctor moet aankloppen voor een slaapplek.
Deed ie zelf.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Oef dat is wel een stevige tik op Mbappé ja.
quote:
quote:
Hopen voor hem dat het meevalt.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Oef dat is wel een stevige tik op Mbappé ja.
Ik lig nog niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:47 schreef BillDauterive het volgende:
Hij is nog wakker.
@:Luctor.et.emergo, lig je alleen in bed?
Dan hoop ik voor je dat je een tweepersoons bed hebt, anders bestaat de mogelijkheid dat er zo geen ruimte voor je is.quote:
Ja dit mag na de wedstrijd ook nog wel even goed bestudeerd worden allemaal. Absurd.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat ie slechts geel kreeg.
Mwah, als ik in mijn eentje in bed lig, dan lig ik vaak in het midden. Je past je aan aan de ruimte die er is, dus in je eentje in een twee persoonsbed kan net zo goed als met zn tweeën in een eenpersoonsbedquote:Op maandag 17 juni 2024 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je een tweepersoons bed hebt, anders bestaat de mogelijkheid dat er zo geen ruimte voor je is.
Gewoon een schorsing van 5 wedstrijden.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dit mag na de wedstrijd ook nog wel even goed bestudeerd worden allemaal. Absurd.
Daarom ook 'bestaat de kans', ik weet niet hoe groot Luctor en Troel zijn. Er bestaan mensen die alleen al amper in een eenpersoons bed passen.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, als ik in mijn eentje in bed lig, dan lig ik vaak in het midden. Je past je aan aan de ruimte die er is, dus in je eentje in een twee persoonsbed kan net zo goed als met zn tweeën in een eenpersoonsbed
Nee, ze hebben niet eens gescoord.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Nou, we kunnen nog niet zeggen dat dit Frankrijk van wereldklasse was.
Nope. Die kunnen we gewoon hebben.quote:Op maandag 17 juni 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
Nou, we kunnen nog niet zeggen dat dit Frankrijk van wereldklasse was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |