SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Shit man, ik wilde net vragen hoe het was gegaan omdat ik vaak aan je moest denken sinds gisteravondquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correctie. Ik kan niet bellen. Want de telefoon ligt er voor een periode van twee weken ook gewoon uit.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Net na de weefstroken des doods een rood kruis, chaos tot en met.
500 meter verder, alle matrixborden weer uit en niks te zien in de wijde omtrek.
@:4everblackeyed
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correctie. Ik kan niet bellen. Want de telefoon ligt er voor een periode van twee weken ook gewoon uit.
Ook echt in de examenperiodequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ligt daar de telefoon eruit? En geen vervangend nummer op de website of ergens? Geen bandje met een ander nummer? Je kunt als bedrijf toch niet twee weken onbereikbaar zijn
Ger voelt zich ook regelmatig alsof ze al 81 jaar oud is. RIP.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:13 schreef bitterbal het volgende:
Ja beter niet meer googlen Ger.Die vrouw is ook 81
[..]
Frebbie dit liken hequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ger voelt zich ook regelmatig alsof ze al 81 jaar oud is. RIP.
Heb daar eigenlijk niet zo'n last van, moet wel eens een extra verdoving maar ja dat zullen veel mensen hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij mensen met ED zouden verdovingen anders werken.
Alsof die beoordeling niet al dagelijks tussen alle gesprekken door gebeurtquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
We zouden hier in de KSC ook beoordelingsgesprekken moeten doen, maar wie neemt die dan af?
waarom?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
We zouden hier in de KSC ook beoordelingsgesprekken moeten doen, maar wie neemt die dan af?
Volgens mij doen US en Losdop dat al meer dan genoeg.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb zelden extra verdoving nodig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb daar eigenlijk niet zo'n last van, moet wel eens een extra verdoving maar ja dat zullen veel mensen hebben.
Of kan ze zo goed complimenten ontvangen?quote:
Heb je ook ED? Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb zelden extra verdoving nodig.
oh, nou liever nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of we wel goed functioneren hier en ons steentje bijdragen.
Nee, als soort van normaal geval.quote:
Oh zoquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, als soort van normaal geval.
Zij niet alleenquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij doen US en Losdop dat al meer dan genoeg.
Wie nog meer? Fles heeft ook wel regelmatig een ongezouten mening bedenk ik mij net.quote:
is dat hetzelfde als een beoordeling?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie nog meer? Fles heeft ook wel regelmatig een ongezouten mening bedenk ik mij net.
Dan had je geen oranje haar maar was je tomatenblond. Anders klopt die pijngrens gewoon niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had als kind oranje haar maar m'n pijngrens was heeeeeel laag
Jeetje, wat een verstandige vragen stel jij. Daar zou ik je positief op beoordelen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:24 schreef Crack_ het volgende:
is dat hetzelfde als een beoordeling?dat zijn hier gelukkig twee verschillende dingen
Gingerquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had als kind oranje haar maar m'n pijngrens was heeeeeel laag
Mijn beoordeling van Gerquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of we wel goed functioneren hier en ons steentje bijdragen.
Beetje de kleur van Cracks usericon.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je geen oranje haar maar was je tomatenblond. Anders klopt die pijngrens gewoon niet.
Ik zie een riante salarisverhoging aankomen voor Ger.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
Productiviteit: 4/5, je hebt geen sociaal leven dus bent hier veel te vinden, dat is erg goed. Maar je werkt af en toe nog tussendoor en dat kan eigenlijk niet. Verbeterpuntje voor volgend jaar.
Humor: 5/5, af en toe wel heel erg plat maar dat is waarom we van je houden![]()
Kwaliteit: 5/5, je post gezellig mee met het onderwerp van gesprek zonder spelfouten.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verstandige vragen stel jij. Daar zou ik je positief op beoordelen.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
Productiviteit: 4/5, je hebt geen sociaal leven dus bent hier veel te vinden, dat is erg goed. Maar je werkt af en toe nog tussendoor en dat kan eigenlijk niet. Verbeterpuntje voor volgend jaar.
Humor: 5/5, af en toe wel heel erg plat maar dat is waarom we van je houden![]()
Kwaliteit: 5/5, je post gezellig mee met het onderwerp van gesprek, zonder spelfouten.
Foqueville is geen Nederland, waar iedereen z'n mening teltquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]nu nog een poll 'is de meerderheid het hiermee eens?'
Een beoordeling is geen democratisch proces dus niet belangrijk wat de meerderheid hier van vindt. En @kwiwi is denk ik voldoende neutraal en objectief om zelfstandig een beoordeling te doen. En anders vraagt ze vast wel om één of meerdere referenten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
nu nog een poll 'is de meerderheid het hiermee eens?'
Telt in Nederland ieder zijn mening?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville is geen Nederland, waar iedereen z'n mening telt
Er is een chat op de site maar die ligt er ook uit de komende tijd, er is een balie maar alleen op afspraak. Ik kan nergens een manier vinden om een afspraak te maken. Heb nu een email gestuurd. Maar als dat weer drie dagen duurt ben ik gewoon de lul.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Shit man, ik wilde net vragen hoe het was gegaan omdat ik vaak aan je moest denken sinds gisteravondWhat the fuck moet je nu? Kun je fysiek ergens langsgaan?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beoordeling is geen democratisch proces dus niet belangrijk wat de meerderheid hier van vindt. En @:kwiwi is denk ik voldoende neutraal en objectief om zelfstandig een beoordeling te doen. En anders vraagt ze vast wel om één of meerdere referenten.
* slaat boos met de vuist op tafelquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
Kwaliteit: 5/5, je post gezellig mee met het onderwerp van gesprek, zonder spelfouten.
Prachtige complimenten. En toevallig net voordat je eigen beoordeling eraan zit te komen...quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beoordeling is geen democratisch proces dus niet belangrijk wat de meerderheid hier van vindt. En @:kwiwi is denk ik voldoende neutraal en objectief om zelfstandig een beoordeling te doen. En anders vraagt ze vast wel om één of meerdere referenten.
Bandje refereert alleen naar een emailadres.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ligt daar de telefoon eruit? En geen vervangend nummer op de website of ergens? Geen bandje met een ander nummer? Je kunt als bedrijf toch niet twee weken onbereikbaar zijn
Damn, you're good.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:31 schreef kwiwi het volgende:
Prachtige complimenten. En toevallig net voordat je eigen beoordeling eraan zit te komen...
[..]
Ik voorspel een auto reply met de tekst 'deze mailbox wordt niet gelezen en berichten worden automatisch verwijderd'.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bandje refereert alleen naar een emailadres.
oh ohquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
Moet toch nog iets anders te doen zijn? Tis toch de uni? gewoon algemene nummer bellen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een chat op de site maar die ligt er ook uit de komende tijd, er is een balie maar alleen op afspraak. Ik kan nergens een manier vinden om een afspraak te maken. Heb nu een email gestuurd. Maar als dat weer drie dagen duurt ben ik gewoon de lul.
Hogeschool Rotterdam.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet toch nog iets anders te doen zijn? Tis toch de uni? gewoon algemene nummer bellen?
010 - 794 0000quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hogeschool Rotterdam.
Site grossiert verder alleen in contactformulieren.
ja klopt. nog druk bezig met werkquote:
Daar zouden studenten tegen moeten protesteren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:38 schreef DeZwabber het volgende:
Hogeschool Rotterdam.
Site grossiert verder alleen in contactformulieren.
Word je dan door Taylor gepijpt naderhand?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
6000 euro voor een kaartje voor Taylor Swift. Lol.
Lol, naar AI generated rommel luisteren over haar 400 exen voor 6000 euro.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
6000 euro voor een kaartje voor Taylor Swift. Lol.
nee je mag haar schoenzolen likken daarnaquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Word je dan door Taylor gepijpt naderhand?
Bel maar. Dan vertellen ze je dat hij er sinds de 24e uit ligt en je maandag 10 juni terug mag komen.quote:
man man manquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bel maar. Dan vertellen ze je dat hij er sinds de 24e uit ligt en je maandag 10 juni terug mag komen.
De fans van Taylor kennende, is dit een grotere aantrekking dan het pijpen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je mag haar schoenzolen likken daarna
hmm, nee, dan betaal ik maximaal 1000 euroquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je mag haar schoenzolen likken daarna
Benieuwd hoe dit scoort op de schaal van kinkshamen van @ditismijnmeningquote:
Ik ben geen Taylor fan lees ik net.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
De fans van Taylor kennende, is dit een grotere aantrekking dan het pijpen.
alles wat met voeten te maken heeft isquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dit scoort op de schaal van kinkshamen van @:ditismijnmening
Ik denk Museumpark. Daar zijn de cursussen, de tentamens, maar de kantoortjes zitten ontransparant gescattered over een paar gebouwen volgens mij.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
man man man
En welke locatie moet jij? Zag dat je daar ook nog op kan selecteren
nou die hebben oo geen eigen nummerquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk Museumpark. Daar zijn de cursussen, de tentamens, maar de kantoortjes zitten ontransparant gescattered over een paar gebouwen volgens mij.
Ik bedenk mij net dat dimmy ook prima past in het beoordelingsteam van Foqueville. Ze zou zelfs de voorzitter of manager van die club kunnen zijn.quote:
Twittershamen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:45 schreef bitterbal het volgende:
maar lees dat die whatsapp tot en met vrijdag actief is dus wel grote kans dat je daar reactie opkrijgt. En anders nog via hun FB chat proberen?
ja iddquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Even serieus, wel bizar dat ze zķ slecht te bereiken zijn.
Zijn echt zoveel van die groepen, dan gaat het over klaarkomen op haar oksels, haar voeten, of hoeveel pikken ze zouden klaarpijpen voor Taylor. Wat een figuren.quote:
denk niet dat ze dit bewust hebben gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd
je zet toch niet je algemene nummer gewoon 2 weken uit
Hoezo niet als ze precies de tijdspanne noemen waarin ze niet bereikbaar zijn? Dat is meestal niet het geval als er iets kapot gegaan is (denk ik)quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat ze dit bewust hebben gedaan
geen ideequote:Op donderdag 30 mei 2024 11:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo niet als ze precies de tijdspanne noemen waarin ze niet bereikbaar zijn? Dat is meestal niet het geval als er iets kapot gegaan is (denk ik)
Wat gruwelijk gruwelijk naar johquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er is een chat op de site maar die ligt er ook uit de komende tijd, er is een balie maar alleen op afspraak. Ik kan nergens een manier vinden om een afspraak te maken. Heb nu een email gestuurd. Maar als dat weer drie dagen duurt ben ik gewoon de lul.
Jij komt op plekken op internet waar ik nooit kom. Tot ik deze post las, was ik onwetend.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn echt zoveel van die groepen, dan gaat het over klaarkomen op haar oksels, haar voeten, of hoeveel pikken ze zouden klaarpijpen voor Taylor. Wat een figuren.
Volgens het bandje is het omdat ze overschakelen naar een nieuw systeem.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat ze dit bewust hebben gedaan
ja bedoel bewust als in 'we gaan 2 weken onbereikbaar zijn omdat we er geen zin in hebben' oidquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens het bandje is het omdat ze overschakelen naar een nieuw systeem.
Ik kwam daar terecht wegens redenen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij komt op plekken op internet waar ik nooit kom. Tot ik deze post las, was ik onwetend.
Neuh, maar van een béétje organisatie mag je in deze tijd wel verwachten dat er iets van redundantie mogelijk moet zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja bedoel bewust als in 'we gaan 2 weken onbereikbaar zijn omdat we er geen zin in hebben' oid
maar ja, aannames
Ik geloof je.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kwam daar terecht wegens redenen.
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.quote:
hahaquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar van een béétje organisatie mag je in deze tijd wel verwachten dat er iets van redundantie mogelijk moet zijn.
Gelukkig willen onze verkozen goden het onderwijs nog meer uitkleden.quote:
En je weet zeker dat de datum snel is?Niet dat je nog een paar weken hebt?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.
Ik heb even benadrukt dat een reactie via email misschien langer duurt dan er nog tijd is.
hoop dat het luktquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit nu in een WhatsApp gesprek met iemand. Die zegt dat ik een week vantevoren een email had moeten krijgen, en dat ik een email moet sturen naar het adres waar ik al een email naar gestuurd heb.
Ik heb even benadrukt dat een reactie via email misschien langer duurt dan er nog tijd is.
denk niet dat dat er perse mee te maken heeft, iedereen zit op zn eigen eilandquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig willen onze verkozen goden het onderwijs nog meer uitkleden.
Minder geld om 100.000 verschillende contactformulieren en telefoonnummers in de lucht te houden. Dus worden ze beter bereikbaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig willen onze verkozen goden het onderwijs nog meer uitkleden.
Fijn dat je contact hebt, hopelijk kan diegene je doorverwijzen naar een andere persoon mét telefoonnummer. Mail is veel te laat johquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen van bovengenoemde redenen, wil ik graag benadrukken.quote:
het zou zo fijn zijn als we niet meer met 3824902385028394 verschillende programma's zouden werkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minder geld om 100.000 verschillende contactformulieren en telefoonnummers in de lucht te houden. Dus worden ze beter bereikbaar.
Je hoeft je niet nader te verklaren. Ik weet hoe zedig je bent en hoe je iedere vorm van seksueel handelen afkeurt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen van bovengenoemde redenen, wil ik graag benadrukken.
Goed dat dit duidelijk is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hoeft je niet nader te verklaren. Ik weet hoe zedig je bent en hoe je iedere vorm van seksueel handelen afkeurt.
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef Crack_ het volgende:
het zou zo fijn zijn als we niet meer met 3824902385028394 verschillende programma's zouden werken
het gaat niet over mij maar over de (on)duidelijkheid richting studentenquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:
Crack_ kan nog werken aan haar zelfreflectie. Haar onvermogen tot flexibiliteit projecteert ze op het aantal superhandige toepassingen dat wij gebruiken om een excellente organisatie te zijn.
Mwah, voor een organisatorische overhaul moet ook budget vrijgemaakt worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
denk niet dat dat er perse mee te maken heeft, iedereen zit op zn eigen eiland
het zou veel efficienter zijn als dat minder werd gedaan, dat zou ook geld schelen. Maarja
true, maar dat geld is er.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, voor een organisatorische overhaul moet ook budget vrijgemaakt worden.
Ik moet toch iets om invulling te geven aan mijn behoefte aan werkontwijkend gedrag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:01 schreef Crack_ het volgende:
het gaat niet over mij maar over de (on)duidelijkheid richting studenten
Nog wel. Dat geld dan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true, maar dat geld is er.
Wij zijn op dit moment mega aan het veranderen, maar we werken van achteren naar voren, bijvoorbeeld
Crack_ kan nog wel in dienst blijven, maar alleen als ze eens wat vaker zou overwerken. Salaris gewoon 20 % omlaag net als iedereen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Later vandaag in je beoordelingsgesprek:
Crack_ kan nog werken aan haar zelfreflectie. Haar onvermogen tot flexibiliteit projecteert ze op het aantal superhandige toepassingen dat wij gebruiken om een excellente organisatie te zijn.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet toch iets om invulling te geven aan mijn behoefte aan werkontwijkend gedrag.
quote:
wie is iedereen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Crack_ kan nog wel in dienst blijven, maar alleen als ze eens wat vaker zou overwerken. Salaris gewoon 20 % omlaag net als iedereen.
Collega's of zoquote:
Vooruit, eentje nog.quote:
Fuck logic.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:02 schreef Crack_ het volgende:
Eerst besluiten dat er van alles gaat veranderen en dán kijken hoe en wat en 'oh het gaat niet echt lukken maarja, fuck iiiit'
oh okequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Collega's of zoWas maar een slegd garpjen
oei, pijnlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, eentje nog.
Bovendien mag Crack_ meer resultaatgericht aan de slag met haar to-dolijstjes. Ondanks meerdere toezeggingen dat een user op haar to-do lijstje staat (@:dud0r lees je mee?) heeft ze de betreffende user nog steeds niet 'gedaan'.
quote:
pfff wat lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn joggingbroek maar eens omruilen voor fatsoenlijke kleding en naar het werk toe.
RIP comfyquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga mijn joggingbroek maar eens omruilen voor fatsoenlijke kleding en naar het werk toe.
Hier komen meerdere collega's soms in joggingbroek naar kantoor toequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier komen meerdere collega's soms in joggingbroek naar kantoor toe
Ja. De dagen hadden ze al gezegd toen ik het pakket boekte. Ik heb alleen geen tijd en locatie. Ze hebben net bevestigd dat ik al bericht had moeten krijgen, en de dagen kloppen. Er is iemand aan het zoeken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En je weet zeker dat de datum snel is?Niet dat je nog een paar weken hebt?
Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassingquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vooruit, eentje nog.
Bovendien mag Crack_ meer resultaatgericht aan de slag met haar to-dolijstjes. Ondanks meerdere toezeggingen dat een user op haar to-do lijstje staat (@:dud0r lees je mee?) heeft ze de betreffende user nog steeds niet 'gedaan'.
Ja, prima start van de werkdag.quote:
adem in, adem uit. komt goed!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Als ze dit nu noteeert op haar to-do lijstje dan wordt het een soort van Schrödingers kat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik niet op die lijst maar ik ben binnenkort jarig dus misschien krijg ik dat als verrassing
Begrijpelijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat er iemand naar aan het kijken is, maar tot ik een bevestiging heb zit mijn hartslag in een gebied waar een smartwatch 112 om zou gaan bellen.
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe kansen. Hoe zorg ik dat die niet binnen een paar weken al dood is.
[ link | afbeelding ]
Dankjequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet te veel water en hij hoort uit te bloeien.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:30 schreef Ama het volgende:
Ze vroeg of ik ook rozen mee wou maar ja heb geen vaas.
Maar op dit moment wellicht even nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
Die arme jongen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar op dit moment wellicht even niet
Whehehequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Rozen
Mijn vriend gaf me een boeket met allerlei verschillende bloemen voor m'n verjaardag en dat heeft toen tot het uitgebloeid was in een emmer en pul gestaan, omdat hij zijn enige vaas laatst heeft weggegooidMannenmoment.
Ik/we inmiddels een stuk of 5.quote:
Jaquote:
Omg gerookte zalmquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:34 schreef bitterbal het volgende:
gerookte zalm in de aanbieding. Goede dag
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.quote:
Ja ik koop iedere zomer 1 zo'n plantje en dit is denk ik mijn 3de jaar maar ze sterven steeds voor mijn neus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met sommige planten. 'Makkelijk plantje!' Ik heb er al twee vermoord.
Vind ik ook wel een mooie plant.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze dus twee keer gemold:
https://www.seasons.nl/wonen/erwtenplant
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Die valt mij past nog prima op een IKEA bijzettafeltje.
Weet niet of die van mij zo hoog gaat worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij kwam tot het plafond, maar doet het nu heel goed. Hij waaiert alleen een beetje. En ik heb neemolie gekocht tegen de trips maar dan moet het buiten even droog zijn want ik smeer dat er liever niet binnen op.
Damnquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee, die van mij heeft bijna zijn eigen postcode
Kalanchoe blossfeldiana.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op z'n naam komen maar dat weet Zwab wel.
rm -rf?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:41 schreef RockNijntje het volgende:
Argh, ik heb net voor een vergadering en voor de pauze iets gesloopt en ik krijg het gewoon niet meer aan de praatGelukkig is het studie, omdat ik er een andere taal/platform bij moet gaan doen, dus het is niet erg. Maar wel irritant. En dat allemaal door het runnen van één commando dat werd aanbevolen op internet, die ga ik dus ook nooit meer uitvoeren
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichtenquote:
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yes, onderbroeken en schaakbord worden straks bezorgd.
Stoommandje is er al.
Nu alleen nog mijn nieuwe overhemd.
#bigspender
Ik denk dat hij de onderbroeken en het overhemd aan gaat trekken, met het schaakbord gaat schaken en eten gaat bereiden met het stoommandje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
Volgens mij is dat zoiets als make clean. Dat zou geen schade moeten aanrichten, zou je denken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
flutter clean, ik dacht niet dat dat zo veel schade zou aanrichten
Dat mag. :squote:Op donderdag 30 mei 2024 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat wij dan moeten raden wat jij daar allemaal van gaat maken en mee gaat doen?
Dat zou wel heel saai en een beetje teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de onderbroeken en het overhemd aan gaat trekken, met het schaakbord gaat schaken en eten gaat bereiden met het stoommandje.
#AntiGrapKIEEEEEEEP
Ja daaromquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is dat zoiets als make clean. Dat zou geen schade moeten aanrichten, zou je denken.
Ja dat doet het dus niet kwam ik al achter, fack fack fackquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:46 schreef Recce het volgende:
@:RockNijntje
https://stackoverflow.com(...)o-undo-flutter-clean
ik denk dat mijn katten zoiets heel snel zouden slopen en ik overal van die erwten door de kamer heb liggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb deze dus twee keer gemold:
https://www.seasons.nl/wonen/erwtenplant
Echt flut, dat flutter!quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daaromMaar ehh nja toch wel dus
[..]
Ja dat doet het dus niet kwam ik al achter, fack fack fackWat is dit allemaal, kut Flutter
Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat is hier ook al een jaar lang een grap, omdat eigenlijk niemand er mee wil werken. Maar ze hebben er nu drie, waaronder ik zelf, toch zo gek gekregen
De enige reactie van mijn moeder op deze verandering in verantwoordelijkheden: "flut app, flut programmeur"
Mam, weirdo
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenquote:
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
De "eventueel" klinkt wel nog enigzins eng. Maar het is in ieder geval al iets.
Ik hoop dat het goedkomt, Zwab.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kreeg net bevestiging dat ze zelf ook niet in de software kunnen wegens onderhoud. En dat ze me eventueel vandaag of morgen een uitnodiging gaan versturen.
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodequote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Nope.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke, komt goed. Is nu ook bekend waarom jij die uitnodiging niet heb gehad?
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoezo is alles in onderhoud TIJDENS de examenperiodeMja, je bent alweer wat verder zo te horen.
Ken je of kent de Hogeschool eigenlijk andere mensen die dezelfde examens moeten doen? Want dan zou de locatie en het tijdstip daar uit op te maken moeten zijn toch. Of kunnen ze daar nu juist niet bij?
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je rechtquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Shit, daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ken zelf niemand. En het probleem is ook dat als ik niet in het systeem aan dat examen gekoppeld sta, ik het niet kan maken ook al kom ik op opdagen.
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk nog te weinig mee bezig geweest om daar iets nuttigs over te kunnen zeggenDat ik weer semicolons moet gebruiken vind ik niks, tho
De eerstvolgende default examendatum (de eigenlijke herkansingsdatum) valt op een dag waar ik dan weg ben voor werk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dan regelen zij daar een vervangende toets voor, dat is je recht
wel gezeik en gedoe en wil je niet natuurlijk![]()
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je in die omgeving een beetje nuttige foutmeldingen. Anders ben je de sjaak. Die dingen ga je geheid vergeten.
ze nemen eens kans af, dat betekent dat je er een bij krijgt omdat je daar recht op hebt. Zij moeten dus, naast de herkansingsdatum, met een andere datum komenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De eerstvolgende default examendatum (de eigenlijke herkansingsdatum) valt op een dag waar ik dan weg ben voor werk.
Dat zal ik dan wel moeten annuleren, maar daar maak ik hier ook geen vrienden mee dus ik hoop toch dat het nog voor volgende week goed gaat komen.
Ja, eventueel is nog niet echt een geruststellende mededeling.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:56 schreef DeZwabber het volgende:
Die riep vanmorgen dat 'ie een drukke werkdag voor de boeg had.quote:
Heeft ze eerder geen tijd voor je?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Volgend jaar mei naar elisabeth, nog een heel jaar wachtensnel weer vergeten
Herkenbaar. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik er van in de problemen ga komen. (Ben nog nooit in de problemen gekomen op werk)quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben met dit soort dingen altijd meteen bang dat dit eigenlijk mijn schuld is. Dat ik iets over het hoofd heb gezien oid.
Oh wacht, dit gaat over je examen natuurlijk en niet de changes van Nijntjequote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben met dit soort dingen altijd meteen bang dat dit eigenlijk mijn schuld is. Dat ik iets over het hoofd heb gezien oid.
nee, stom wijfquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ze eerder geen tijd voor je?
same maar ben me ervan bewust dat ik mn gevoel daarin niet kan vertrouwen, dat scheeltquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dan ook vaak het gevoel dat ik er van in de problemen ga komen. (Ben nog nooit in de problemen gekomen op werk)
Ja ik snap dat gevoel wel. En zelfs als het niet zo is kunnen bedrijven zich daar altijd makkelijk achter verschuilenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Wie is Elisabethquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Volgend jaar mei naar elisabeth, nog een heel jaar wachtensnel weer vergeten
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Wil je nog een eiding @:dezwabber?misschien word je er vrolijk van
https://www.aldi.nl/aanbi(...)723-1-0.article.html
Ik heb in Wenen wel eens een tour gedaanquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_in_Beieren_(1837-1898)
maar dan musical
Riskant daar langs lopen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:24 schreef dud0r het volgende:
De shoarmatent ruikt weer goed. Maar heb al geluncht.
Cool cool coolquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elisabeth_in_Beieren_(1837-1898)
maar dan musical
Lekker dan.quote:Hackers zeggen gegevens van 560 miljoen klanten Ticketmaster in handen te hebben
jaaa, dat wil ik ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in Wenen wel eens een tour gedaan
heb er heel veel zin inquote:
Hopelijk het begin van het einde van dat kutbedrijf. Waarschijnlijk niet, maar ik zit nog vol met positivisme.quote:
Niet kunnen slapen vannacht?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb advies nodig van wereldreziger @:bitterbal betreffende jetlag van naar het oosten reizen.
Dit is echt afschuwelijk, de andere kant op was zo makkelijk
Ben je ontsteld?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom kom ik ook in NWS.
* IJsdraakje ontvolgt topic
Ik ben een leverworst.quote:
Ik denk dat ik tussen 15:00 en nu meer uur slapend dan wakker heb doorgebracht, ben te oud om nog nachten door te halenquote:
nou dat niet willen eten herken ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tussen 15:00 en nu meer uur slapend dan wakker heb doorgebracht, ben te oud om nog nachten door te halen
Het dingetje is dat ik mezelf om 11:30 echt m'n bed uit moest trekken en dat ik sinds het vliegtuig eigenlijk niet meer echt gegeten heb, de pogingen daartoe ten spijt.
oh echt?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk ook ieder jaar rond de kerstperiode de serie.
Whehe. Ze zijn wel leuk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:26 schreef Crack_ het volgende:
Wil je nog een eiding @:dezwabber?misschien word je er vrolijk van
https://www.aldi.nl/aanbi(...)723-1-0.article.html
Ik vroeg het me ook af ja. Ik zal eens kijken. Er is een Aldi op loopafstand van huis. Een bakje om m'n gekookte eitjes voor in de ochtendin te bewaren zou wle handig zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil het allemaal!!!! behalve die spatel
en bij dat bakje vraag ik me af wat het is, ziet er wel cute uit
Ik heb een zwakke maag, die gaat echt heel slecht op praktisch alles behalve achtbanen (godzijdank)quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dat niet willen eten herken ik niet![]()
Maar ik heb er niet echt super veel last van. Laatste keer alleen dat ik vroeger wakker was dan normaal.
Oh damn. Ik zat nog even te kijken of het niet stiekem een heel klein pannetje was.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:33 schreef Crack_ het volgende:
https://www.aldi.nl/aanbi(...)042-1-0.article.html
Dit wil ik ook12 euro ???
![]()
![]()
nou ja zo toch proberen om zoveel mogelijk het normale ritme van hier te volgen. Maar sommige mensen hebben er meer last van dan andere. Wanneer moet je weer werken?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een zwakke maag, die gaat echt heel slecht op praktisch alles behalve achtbanen (godzijdank)
Vroegah heel wat ochtenden bij een wc doorgebracht terwijl ik niet eens echt een kater had.
Vroeger wakker had ik daar ook, maar dat was vrij snel wel klaar. Nu is het probleem juist het tegenovergestelde.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was vanochtend helemaal kapot. Had maar twee uur geslapen. Nu ben ik er overheen of zo. Voelt nog steeds niet heel goed, maar niet alsof ik op instorten sta.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:40 schreef bitterbal het volgende:
nou dat niet willen eten herken ik niet
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ze zijn wel leuk.
[..]
Ik vroeg het me ook af ja. Ik zal eens kijken. Er is een Aldi op loopafstand van huis. Een bakje om m'n gekookte eitjes voor in de ochtendin te bewaren zou wle handig zijn.
Ik dacht precies hetzelfde en was verbaasd dat het een gebruikelijk formaat is. Nu hopen dat de steel niet van plastic is oidquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh damn. Ik zat nog even te kijken of het niet stiekem een heel klein pannetje was.Maar 24 cm is nice, zeker voor dat geld.
Maandag, dus dan komt het wel weer goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja zo toch proberen om zoveel mogelijk het normale ritme van hier te volgen. Maar sommige mensen hebben er meer last van dan andere. Wanneer moet je weer werken?
ohja, raar is dat hequote:Op donderdag 30 mei 2024 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was vanochtend helemaal kapot. Had maar twee uur geslapen. Nu ben ik er overheen of zo. Voelt nog steeds niet heel goed, maar niet alsof ik op instorten sta.
Dit ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, raar is dat he
alsof die moeheid zich even aan het verstoppen is
ja maar het klopt dat de ene kant op makkelijker gaat dan de anderequote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandag, dus dan komt het wel weer goed.
Had al verwacht hier heel slecht tegen te kunnen, de heenreis was echt een hele grote verrassing wat dat betreft.
Van oost naar west is over het algemeen prima te doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maandag, dus dan komt het wel weer goed.
Had al verwacht hier heel slecht tegen te kunnen, de heenreis was echt een hele grote verrassing wat dat betreft.
Zo voelt het vaak wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
volvens mij ben je gewoon aan het spelen op werk
Hij negeerde die vraag gisteren ook alquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Maar heb je ook wat fotos voor ons kat?
Ik ook niet, maar dat betekent wel dat ik effectief een hele nacht heb overgeslagen. Na m'n eerste berichten hier ben ik bijna meteen in slaap gedonderdquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:49 schreef bitterbal het volgende:
ja ik slaap eigenlijk tijdens dat vliegen nooit echt dus als ik dan overdag thuis zou komen zou ik wel een powernap doen maar anders wachten tot de avond en wat vroeger gaan slapen
en weten hoe de andere mensen waren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij negeerde die vraag gisteren ook alWij willen foto's, Kat!
Ieuw, andere mensen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en weten hoe de andere mensen waren.
Dacht ik alquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat betekent wel dat ik effectief een hele nacht heb overgeslagen. Na m'n eerste berichten hier ben ik bijna meteen in slaap gedonderd
nou ja over een paar dagen heb je daar ook geen last meer van.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat betekent wel dat ik effectief een hele nacht heb overgeslagen. Na m'n eerste berichten hier ben ik bijna meteen in slaap gedonderd
lol ja, en soms valt dat mee maar voel je je gewoon soort van.. dronkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit ja.
Tot je eindelijk even rustig kan zitten, dan is het meteen een hamer.
om het water te hergebruiken of om een andere reden?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien toch maar constructie met een regenton maken om het water van het plat dak af te voeren. Alleen die dingen zijn allemaal even lelijk. Allen die raindrop van Elho is wel leuk maar weet niet of die gaat passen
Zodra ik weer een beetje energie heb, ga ik ze online gooien, komt nogquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef bitterbal het volgende:
Maar heb je ook wat fotos voor ons kat? En hoe waren je reisgenoten?
Eigelijk om een overloop te creëren mocht het weer te hard regenen en de riolering me in de steek laat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol ja, en soms valt dat mee maar voel je je gewoon soort van.. dronken
[..]
om het water te hergebruiken of om een andere reden?
ik wil ook regentonnen (bij tuinhuis), lelijk boeit me wat minder.. al zag ik laatst oranje tonnen (ze noemden het terracotta, was het niet) die heel goedkoop waren, ik heb ze toch overgeslagen
quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik weer een beetje energie heb, ga ik ze online gooien, komt nog
En het was een hele gezellige groep. Ik had het vooraf niet verwacht, maar zo'n klein clubje is echt een enorm pluspunt geweest. Zorgt er toch voor dat je hechter wordt, ook al zijn de verschillen groter.
das fijn om te horenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik weer een beetje energie heb, ga ik ze online gooien, komt nog
En het was een hele gezellige groep. Ik had het vooraf niet verwacht, maar zo'n klein clubje is echt een enorm pluspunt geweest. Zorgt er toch voor dat je hechter wordt, ook al zijn de verschillen groter.
Je kan ook overwegen om drainage voor je tuin aan te leggen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga misschien toch maar constructie met een regenton maken om het water van het plat dak af te voeren. Alleen die dingen zijn allemaal even lelijk. Allen die raindrop van Elho is wel leuk maar weet niet of die gaat passen
Ik vond hem ook al mooi. Eerst gezellig hier mijn terugkeer melden, daarna weer meteen verdwenenquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al
Ik was toen ik terugvloog vanaf Mexico ook helemaal vercracktOf ja, toen ik aankwam viel het nog wel mee. Maar ik had mijn jetlag de verkeerde kant op gereset of zo na de eerste nacht. Toen wel echt een halve week last gehad, nog nooit eerder zoiets meegemaakt
* Nattekat alvast wat klachten van de dag inplantquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das fijn om te horen![]()
En maak je je niet te druk , over een paar dagen ben je weer de oude
Doe je ze in een keer of ga je verdelen over de komende tijd?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
* Nattekat alvast wat klachten van de dag inplant
is die toch bezorgd?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, dankzij m'n moeder de reddende engel kan ik vanmiddag meteen beginnen met pc aansluiten. PrutsDHL.
Zo even een bloemetje halen voor d'r.
Ja, ik had avondbezorging geselecteerd, maar DHL deed een DHL en had daar lak aan. Dus ik had m'n mama gevraagd of die een uurtje in m'n huis wilde gaan zitten.quote:
Wel netjes 1 per dag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe je ze in een keer of ga je verdelen over de komende tijd?
Ah nicequote:Op donderdag 30 mei 2024 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik had avondbezorging geselecteerd, maar DHL deed een DHL en had daar lak aan. Dus ik had m'n mama gevraagd of die een uurtje in m'n huis wilde gaan zitten.
Hoe staat je sollicitatie bij de blauwe doos?quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel netjes 1 per dag.
Eerste werkdag is de eerste, tenzij de post-vakantie dip al is begonnen.
Nee, was 'ie niet eens gegaan, want het was een verzekerde zending.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah nice![]()
zon pakket wil je ook niet naar een pakketpunt laten gaan
Lekker WoW'en vanavond.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Alternate deed het netjes hoor, die belden me vooraf dat het fout was gegaan en dat ze 'm naar morgenavond konden laten zetten (en uiteraard m'n extra kosten terug, dat was meteen al gezegd), maar aangezien ik een ongeduldige control freak ben, had ik allang gezien dat 'ie met de bezorger mee was en dus geregeld dat iemand 'm kon opvangen.
1 keer problemen gehad met DHL. Pakket stond al een paar dagen onderweg naar het pakketpunt, maar de status veranderde maar niet. Dus ik gewoon vragen bij dat punt of het er toch lag. Nee, dat was niet het geval. Paar dagen later kreeg ik de melding dat het pakket bezorgd was bij het centrale punt, waar ook de chauffeurs hun busje en zo inladen en vertrekken..quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:09 schreef RockNijntje het volgende:
Hier ook weer lekker gezeik met DHL, maar we lossen het allemaal wel weer op
Toch ook altijd wel spannend, een nieuwe PC.quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, dankzij m'n moeder de reddende engel kan ik vanmiddag meteen beginnen met pc aansluiten. PrutsDHL.
Zo even een bloemetje halen voor d'r.
Radiostiltequote:Op donderdag 30 mei 2024 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe staat je sollicitatie bij de blauwe doos?
Ik heb je zelfs nog gequoteerd toen je terug was VOCHTIG POESJEquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:31 schreef Nattekat het volgende:
GOUDEN VISJE
Je hebt me gewoon gemist, ik voel het
Ik was ook helemaal kapot die keren van de VS naar huisquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb advies nodig van wereldreziger @:bitterbal betreffende jetlag van naar het oosten reizen.
Dit is echt afschuwelijk, de andere kant op was zo makkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik heb dat bericht gezien ja, daar claimde je van niet, maar dat geloof ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog gequoteerd toen je terug was VOCHTIG POESJE
Ja heen geen enkel probleem, maar terug was zwaar!quote:Op donderdag 30 mei 2024 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was ook helemaal kapot die keren van de VS naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |