Zij niet alleenquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij doen US en Losdop dat al meer dan genoeg.
Wie nog meer? Fles heeft ook wel regelmatig een ongezouten mening bedenk ik mij net.quote:
is dat hetzelfde als een beoordeling?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie nog meer? Fles heeft ook wel regelmatig een ongezouten mening bedenk ik mij net.
Dan had je geen oranje haar maar was je tomatenblond. Anders klopt die pijngrens gewoon niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had als kind oranje haar maar m'n pijngrens was heeeeeel laag
Jeetje, wat een verstandige vragen stel jij. Daar zou ik je positief op beoordelen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:24 schreef Crack_ het volgende:
is dat hetzelfde als een beoordeling?dat zijn hier gelukkig twee verschillende dingen
Gingerquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik had als kind oranje haar maar m'n pijngrens was heeeeeel laag
Mijn beoordeling van Gerquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of we wel goed functioneren hier en ons steentje bijdragen.
Beetje de kleur van Cracks usericon.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je geen oranje haar maar was je tomatenblond. Anders klopt die pijngrens gewoon niet.
Ik zie een riante salarisverhoging aankomen voor Ger.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
Productiviteit: 4/5, je hebt geen sociaal leven dus bent hier veel te vinden, dat is erg goed. Maar je werkt af en toe nog tussendoor en dat kan eigenlijk niet. Verbeterpuntje voor volgend jaar.
Humor: 5/5, af en toe wel heel erg plat maar dat is waarom we van je houden![]()
Kwaliteit: 5/5, je post gezellig mee met het onderwerp van gesprek zonder spelfouten.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeetje, wat een verstandige vragen stel jij. Daar zou ik je positief op beoordelen.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
Productiviteit: 4/5, je hebt geen sociaal leven dus bent hier veel te vinden, dat is erg goed. Maar je werkt af en toe nog tussendoor en dat kan eigenlijk niet. Verbeterpuntje voor volgend jaar.
Humor: 5/5, af en toe wel heel erg plat maar dat is waarom we van je houden![]()
Kwaliteit: 5/5, je post gezellig mee met het onderwerp van gesprek, zonder spelfouten.
Foqueville is geen Nederland, waar iedereen z'n mening teltquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]nu nog een poll 'is de meerderheid het hiermee eens?'
Een beoordeling is geen democratisch proces dus niet belangrijk wat de meerderheid hier van vindt. En @kwiwi is denk ik voldoende neutraal en objectief om zelfstandig een beoordeling te doen. En anders vraagt ze vast wel om één of meerdere referenten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef Crack_ het volgende:
nu nog een poll 'is de meerderheid het hiermee eens?'
Telt in Nederland ieder zijn mening?quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Foqueville is geen Nederland, waar iedereen z'n mening telt
Er is een chat op de site maar die ligt er ook uit de komende tijd, er is een balie maar alleen op afspraak. Ik kan nergens een manier vinden om een afspraak te maken. Heb nu een email gestuurd. Maar als dat weer drie dagen duurt ben ik gewoon de lul.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Shit man, ik wilde net vragen hoe het was gegaan omdat ik vaak aan je moest denken sinds gisteravondWhat the fuck moet je nu? Kun je fysiek ergens langsgaan?
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ohquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beoordeling is geen democratisch proces dus niet belangrijk wat de meerderheid hier van vindt. En @:kwiwi is denk ik voldoende neutraal en objectief om zelfstandig een beoordeling te doen. En anders vraagt ze vast wel om één of meerdere referenten.
* slaat boos met de vuist op tafelquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
Kwaliteit: 5/5, je post gezellig mee met het onderwerp van gesprek, zonder spelfouten.
Prachtige complimenten. En toevallig net voordat je eigen beoordeling eraan zit te komen...quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beoordeling is geen democratisch proces dus niet belangrijk wat de meerderheid hier van vindt. En @:kwiwi is denk ik voldoende neutraal en objectief om zelfstandig een beoordeling te doen. En anders vraagt ze vast wel om één of meerdere referenten.
Bandje refereert alleen naar een emailadres.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Ligt daar de telefoon eruit? En geen vervangend nummer op de website of ergens? Geen bandje met een ander nummer? Je kunt als bedrijf toch niet twee weken onbereikbaar zijn
Damn, you're good.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:31 schreef kwiwi het volgende:
Prachtige complimenten. En toevallig net voordat je eigen beoordeling eraan zit te komen...
quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correctie. Ik kan niet bellen. Want de telefoon ligt er voor een periode van twee weken ook gewoon uit.
Ik voorspel een auto reply met de tekst 'deze mailbox wordt niet gelezen en berichten worden automatisch verwijderd'.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bandje refereert alleen naar een emailadres.
oh ohquote:Op donderdag 30 mei 2024 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn beoordeling van Ger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |