Het is net of een vrouwenlichaam anders is dan een mannenlichaamquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan in je achterhoofd houden dat het meeste medische onderzoek getoetst is op mannen en dat nu blijkt dat dat niet 100% te vertalen is naar vrouwenlichamen.
Ja, je verwacht het niet he?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is net of een vrouwenlichaam anders is dan een mannenlichaam
quote:"Uit Amerikaans onderzoek weten we dat witte mensen soms denken dat zwarte mensen beter tegen pijn zouden kunnen", zegt ze. "Uit Europees onderzoek blijkt dat medische studenten minder snel sterke verdoving kiezen voor mensen met een migratieachtergrond. We weten ook dat huidskleur en afkomst een rol spelen in hoeverre we meeleven met iemands pijn."
Mja las ergens anders dat dit is blijven hangen uit het slavernij verleden. Dit werd gezegd om de daden een soort van goed te pratenquote:
Maar dat is dan weer echt zo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Wordt ook gezegd over gingers toch. dat die een hogere pijngrens hebben?
Die is daadwerkelijk bewezen geloof ik, m'n troetelginger krijgt ook ander verdovingsspul bij de tandarts om die reden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
overal antibiotica voor geven is ook onnodig. helpt alleen maar bij aan resistentiequote:Op donderdag 30 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vaak gehoorde klacht.
Wordt naar huis gestuurd met paracetamol.![]()
In thailand krijg je echt voor alles antibiotica en voor een griep gaan ze naar het ziekenhuis. Dus vroeg een keer ja wat doen ze dan in het ziekenhuis voor je griep? Ja krijg je medicatie en kan je worden opgenomen![]()
Die vriendin als ze dan verkouden is zegt ze ook ik ben ziek.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
waarschijnlijk omdat ze geen ziel hebben
En bij mensen met ED zouden verdovingen anders werken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
en evengoed is de zorg hier 10x duurder. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vaak gehoorde klacht.
Wordt naar huis gestuurd met paracetamol.![]()
In thailand krijg je echt voor alles antibiotica en voor een griep gaan ze naar het ziekenhuis. Dus vroeg een keer ja wat doen ze dan in het ziekenhuis voor je griep? Ja krijg je medicatie en kan je worden opgenomen![]()
Die vriendin als ze dan verkouden is zegt ze ook ik ben ziek.
en ik elke keer maar denken dat vrouwen gewoon een heel klein piemeltje hebbenquote:
Ehlers Danlos? Klopt ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij mensen met ED zouden verdovingen anders werken.
Met wat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar dat weten ze denk ik niet?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
overal antibiotica voor geven is ook onnodig. helpt alleen maar bij aan resistentie
Erectile Dysfunction?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weten ze waarschijnlijk wel maar interesseert ze nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat weten ze denk ik niet?
Dit, zit gewoon een verdienmodel achter.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
weten ze waarschijnlijk wel maar interesseert ze niet
Ja, dat lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:39 schreef bitterbal het volgende:
nou Recce, zal het wel vragen aan die arts of het was omdat ze mij een buitenlander vindt
Ik weet niet waarom ik het weetquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Een van m'n ouwe forummatties heeft het en ik volg 'r nog op insta.
Omdat je hypochonder bentquote:
Verstandig, straks komt er nog uit dat je anorexia hebt.quote:
Dat zou best kunnen. Ik heb vandaag nog niets ongezonds gegeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig, straks komt er nog uit dat je anorexia hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb vandaag nog niets ongezonds gegeten.
Er zijn een hoop andere SC's hequote:Op donderdag 30 mei 2024 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb vandaag nog niets ongezonds gegeten.
Vreetboei-zijn is ook een ED.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig, straks komt er nog uit dat je anorexia hebt.
Ja, maar die past hier te goed.quote:
Ginger's hebben geen ziel. Zonder ziel geen pijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Schelden doet van binnen pijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ginger's hebben geen ziel. Zonder ziel geen pijn.
Misschien hebben ze wel geen ziel omdat ze geen pijn voelen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ginger's hebben geen ziel. Zonder ziel geen pijn.
Blauwe plekken op je ziel gaan nooit over.quote:
Dat is ook wel zo eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en ik elke keer maar denken dat vrouwen gewoon een heel klein piemeltje hebben
Bizar ook dat er al een half jaar meldingen binnen kwamen over de pleegouders en er niets mee werd gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)dje-van-de-dood.html
Correctie. Ik kan niet bellen. Want de telefoon ligt er voor een periode van twee weken ook gewoon uit.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Kan morgen om 11:00 pas het studenten service centrum bellen. Ik ga waarschijnlijk gewoon niet kunnen slapen vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |