SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
EN DE BUS NAAR ROTTERDAMquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Taj Mahal en de Himalayas bezoeken
Stuur even je adres dan stuur ik je aan kaardjequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe schrijf jij dan? Dan wil ik het ook kunnen vergelijken
Ja dat is sowieso standaard, een vakantie in India is niet compleet zonder buikkramp en diarreequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kregen allemaal buikkramp van het voedsel?
Kaartje uit Bulgarijequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur even je adres dan stuur ik je aan kaardje
Ik dan weer wel. Maar het scheelt misschien wanneer je locals hebt die je de weg kunnen wijzenquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er wonen ook flink wat mensen.
En ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord die er is geweest
Delhi bellyquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kregen allemaal buikkramp van het voedsel?
En ook niet met het openen van nieuwe topicsquote:
Collega van me is geweest vorig jaar. Werd ook 2 weken lang overal naartoe gesleept, zou echt overslaan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso standaard, een vakantie in India is niet compleet zonder buikkramp en diarree
Met de vriendelijke groeten uit Прагтиг Маийвелдquote:
En een groepsverkrachting voor de full eat pray love experiencequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso standaard, een vakantie in India is niet compleet zonder buikkramp en diarree
inclusief uit een rijdende trein gegooid worden. HDP.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een groepsverkrachting voor de full eat pray love experience
Oh was het weer zover?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Delhi belly
[..]
En ook niet met het openen van nieuwe topics
Oké Lennyquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met de vriendelijke groeten uit Прагтиг Маийвелд
Dankjequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker.
Misschien even een bedankje naar @:Dven ?
Braafquote:
Ja, rennen naar bedquote:
Weet niet het grootste, maar ooit was het duurste artikel dat op bol.com stond een echt gouden vibratorquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou het grootste seksding zijn wat je zo off the shelf via een webshop zou kunnen bestellen eigenlijk.
Geen plannen.
Maar wel nieuwsgierig.
Je zit echt in de verkeerde SCquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou het grootste seksding zijn wat je zo off the shelf via een webshop zou kunnen bestellen eigenlijk.
Geen plannen.
Maar wel nieuwsgierig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Zou ik wat eng vindenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je zit echt in de verkeerde SC
Whehe. Op zich geen slecht antwoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Vond die advocaat van Rietbergen helemaal een eikelbijterquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Angela de Jong bij Renze. Naar mens is dat toch.
Nee, de mijne.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat het nu alweer over Zwabbers kinks?
Wat zondequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
Wat vinden de kibbeling experts hier van? @:dr_flash @:ama
[ x ]
Sweet summer childquote:
Best wat FOK!sters doen me aan haar denken, ze zou hier zo op het forum passenquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Angela de Jong bij Renze. Naar mens is dat toch.
Ik zou die teriyaki nog wel proberen, maar ergens is de simpele fish and chips onverslaanbaarquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zondeDan zou ik liever gewoon kibbeling en loaded fries er naast hebben
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best wat FOK!sters doen me aan haar denken, ze zou hier zo op het forum passen
Nu ben ik benieuwd wiequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best wat FOK!sters doen me aan haar denken, ze zou hier zo op het forum passen
Nee gewoon nee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
[ x ]
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
[ x ]
Huuuuuuuuuquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Paniek. Ik heb nog steeds geen tijd en locatie gekregen voor m'n volgende toelatingsexamen.
Ik het stappenplan van de hogeschool zelf doorbladeren. Daar staat alleen in dat je examens als pakket ingekocht zijn.
Ergens anders lees ik nu dat je de herkansing niet hoeft in te plannen.
Wat misschien insinueert dat je het eerste examen wel in had moeten plannen? Wat nergens genoemd staat? En m'n eerste Nederlands examen heb ik ook niet hoeven plannen. En er staat op die hele pagina verder niets over het inplannen van de andere examens.
Ik word helemaal gek van deze onduidelijke baggerzooi.
En de software waar je alles in kan zien LIGT ER UIT DEZE WEEK
Het examen zou volgende week maandag of dinsdag moeten zijn. Maar ik weet van geen tijd of locatie.
rustig, tot 10 tellen en morgen bellenquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Paniek. Ik heb nog steeds geen tijd en locatie gekregen voor m'n volgende toelatingsexamen.
Ik het stappenplan van de hogeschool zelf doorbladeren. Daar staat alleen in dat je examens als pakket ingekocht zijn.
Wat misschien insinueert dat je het eerste examen wel in had moeten plannen? Wat nergens genoemd staat? En m'n eerste Nederlands examen heb ik ook niet hoeven plannen. En er staat op die hele pagina verder niets over het inplannen van de andere examens.
Het examen zou volgende week maandag of dinsdag moeten zijn. Maar ik weet van geen tijd of locatie.
Morgen bellenquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt geen telefoonnummer of e-mailadres waar je de info van kan krijgen??quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Kan morgen om 11:00 pas het studenten service centrum bellen. Ik ga waarschijnlijk gewoon niet kunnen slapen vannacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Het specifieke toelatingsexamens emailadres streven ze "binnen drie dagen te beantwoorden". In mijn ervaring duurt het meestal exact drie dagen. Die tijd heb ik dus niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt geen telefoonnummer of e-mailadres waar je de info van kan krijgen??
Dat.Boeit.me.niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
RUMAG failliet, goddamn eindelijkIk kon er nooit tegen dat hun hele core business het jatten en vertalen van Engelse gevatte teksten was. En blijkbaar hebben ze ook nog geld van het Rode Kruis "gestolen" (actie opgezet en een deel zelf gehouden).
Morgen niet bellen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Fack dit trouwens, gewoon schijt aan proberen te hebben. Ik had (heb?) hier zelf ook best veel moeite mee en iedere keer dat ik een keer iets vertrouwde en besloot niet panisch overal achteraan te berichten om te controleren of het écht geregeld was ging het misquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde vorige week al mailen om te vragen wanneer ik de tijd te horen krijg, maar ik dacht, ik stel me weer aan, val die mensen niet lastig.
Daar zijn ze voor, om je vragen te beantwoorden. Zeker niet mee zitten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Als ze nu aankomen met "je examens heb je ingekocht maar je had ze wel moeten boeken en dat staat op een compleet andere pagina die je nooit gezien hebt"
Ik wilde vorige week al mailen om te vragen wanneer ik de tijd te horen krijg, maar ik dacht, ik stel me weer aan, val die mensen niet lastig. En nu ik nog niets gehoord heb kan het haast niet anders dan dat er iets verkeerd is gegaan.
Dat soort dingen hoor/lees je wel vaker.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)to-was-vergeten.html
hoe kan dat je gebeuren
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Koud in bed. Sprei maar weer uit de kast halen.
Ik vond het medium.quote:
Dat je daar notes voor nodig hebt..quote:
Je bent zelf onzin.quote:
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)to-was-vergeten.html
hoe kan dat je gebeuren
Een vrouw met een Turkse achtergrond kreeg te maken met stereotypering. "De diagnose van die fysiotherapeute was onmiddellijk dat het aan mijn moeders cultuur lag dat ze hoofdpijn had, omdat ze zich als vrouw altijd nederig heeft moeten gedragen en onderdrukt is."quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:00 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/discrim(...)leem-in-de-zorg.html
Hebben ze ook onderzocht wat het effect is dat men bij elk klachtje met de hele familie op spreekuur komt, te gillen van de pijn (aandacht).
En dat dat mensen botweg irriteert?
Natuurlijke selectie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je daar notes voor nodig hebt..
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoor
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoor
Nee maar drinken toch niet elke dag/maand dezelfde hoeveelheid koffiequote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die koffie verscheen automatisch in huis?
Zal wel een bediende klaargestaan hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
kun je koffie manifesteren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hele dag waterquote:
Je had aan moeten bieden om haar bed warm te houden voor haar.quote:
Jaquote:
Het zou mij kunnen overkomenquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
Je hoort ook wel eens van dieren die in de hete zon achtergelaten wordenquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoort ook wel eens van dieren die in de hete zon achtergelaten worden
Ja, komt door al dat boren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet m'n koptelefoon ineens raar of ben ik vannacht in een klap nog dover geworden
Ja, soms gaan dingen stuk helaasquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt aan de koptelefoon. Gisteravond geen probleem, nu ineens kaduuk
Geen idee, hij was van m'n vaderquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms gaan dingen stuk helaas
Hoe oud was je koptelefoon?
is het geluid veel zachter?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt aan de koptelefoon. Gisteravond geen probleem, nu ineens kaduuk
Oh danquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij was van m'n vaderZou wel 20 jaar oud kunnen zijn. Heb gelukkig nog een goedkoop reserveding liggen.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij was van m'n vaderZou wel 20 jaar oud kunnen zijn. Heb gelukkig nog een goedkoop reserveding liggen.
quote:
dan was ik weer de ultracreep geweestquote:[..]
Je had aan moeten bieden om haar bed warm te houden voor haar.
Niet gewoon een kabelbreuk?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar je zet hem af, legt hem op het bureau, volgende dag zet je hem op. Koptelefoon: Ja hey gaan we niet doen.
Ik heb geen papyrusplant. Maar het kan ook gewoon zijn dat je de plant hebt verzopen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vinden onze plantenexperts @:essnhills en @:Cherrylips van deze tip?
Ja maar zo ineensquote:
Ja, kan plots gaan hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zo ineensHeb al aan de kabels gefriemeld en in en uit de pc gehaald enzo, maar nope.
En, nog meer van dat soort tekenen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Na het ontbijt liep ik in de badkamer in en stapte ik met mijn sok in een plas water. Ik dacht toen: "Wordt het zo'n dag?"
Narigheidquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Na het ontbijt liep ik in de badkamer in en stapte ik met mijn sok in een plas water. Ik dacht toen: "Wordt het zo'n dag?"
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Het is uiteindelijk nog een heel onderzoek geworden, want we snapten er echt niks van. Maar uiteindelijk was dat wel de conclusie ja.quote:
Je zit dichtbij toch? Kun je heen-weer?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeg, hou jullie pakketjes-tyfus eens bij je.
Tracking van PC. Ik heb betaald voor avondlevering en zit nu op kantoor. Jullie mogen één keer raden wat de tracking zegt.
Da's plan b.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je zit dichtbij toch? Kun je heen-weer?
volgende week komen we misschien even langs?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeg, hou jullie pakketjes-tyfus eens bij je.
Tracking van PC. Ik heb betaald voor avondlevering en zit nu op kantoor. Jullie mogen één keer raden wat de tracking zegt.
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En, nog meer van dat soort tekenen?
Nee, ze komen te vroeg. Huehue.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week komen we misschien even langs?
Hoe kom je aan een plas water in huis?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Hoezo ligt er poep op de vloer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Ik krijg Final Destination vibes bij jouw posts.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.
Met het uit de douche stappen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een plas water in huis?
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg Final Destination vibes bij jouw posts.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.
Niet onder de zonnebankquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.
Het is geen wedstrijd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die was goed naar.quote:
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.
Rest in piecesquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
hoe laat verwacht je ongeveer dat dit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Misschien zoeken ze nog schrijvers voor deel 6.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk nog een heel onderzoek geworden, want we snapten er echt niks van. Maar uiteindelijk was dat wel de conclusie ja.
De eerste staat op Prime.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan die films niet op Netflix?
Zodat ze geen klachten krijgen over trauma'squote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan die films niet op Netflix?
Die dingen stonden allemaal niet op de planning vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rond een uur of 4. Cup-a-soup tijd. Ik voorspel nu dat er stukjes Luctor landen in de Chinese tomatensoepmix van één van de dames van de administratie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
hoe laat verwacht je ongeveer dat dit gaat gebeuren?
Zou wel uitkijken voor brandtrappenquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ging ik met de trap.
Ik stap regelmatig in de kattenkotsquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liever kattenkots dan mensenpoep.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stap regelmatig in de kattenkots
Oh ja, geen ontruimingsoefening doen dus vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel uitkijken voor brandtrappen
Ja, vies.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel dat je eigenlijk alles wel kan verzinnen in combinatie met Final Destination en dat het dan ook bestaat.
Kan me die niet herinneren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond dat turnen wel intens vervelend in FD.
Prijzen zijn te hoog, dus ik ga niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Niet naar Parijs gaan en niet zomaar de straat op lopen, maar dat spreekt voor zich.
Daar zijn we dus nooit achtergekomenquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo ligt er poep op de vloer.
Klopt.quote:
Yikesquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stap regelmatig in de kattenkots
Klinkt wel als de meest waarschijnlijke optie dat het die vaak dronken huisgenoot is geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zijn we dus nooit achtergekomenHet onderzoek ging heel kort samengevat ongeveer zo: verwarring, meer verwarring, kan het een hond geweest zijn, nee, kan het een kat geweest zijn, nee, niemand heeft ooit dieren meegenomen en er waren geen ramen open dus dieren zijn uitgesloten en het ziet er ook wel echt menselijk uit, zijn er vrienden langs geweest, nee, wie waren er thuis, iedereen was thuis, we hebben vijf rustige huisgenoten en eentje die zichzelf wekelijks meerdere keren naar de tering zuipt, was hij vannacht ook weer dronken, ja. Goed, hij heeft altijd ontkend en zegt er echt niets van te weten, al heeft hij wel een keer gezegd "misschien was ik aan het slaapwandelen en dacht ik in mijn slaap dat ik op de wc zat." Dus we hebben dat toen maar gekozen als verklaring
[..]
Klopt.
[..]
Yikes
Ja goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever kattenkots dan mensenpoep.
Naast alle boeken die je nog wil lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie net een box met de eerste drie films hier gewoon in m'n kast staan
Dat sowieso niet, maar van een kat weet je dat 'ie niet beter had kunnen doen. Mensen wel.quote:
Wel die plank jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast alle boeken die je nog wil lezen?
dat wel, het afgrijzen verandert niet, de teleurstelling welquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar van een kat weet je dat 'ie niet beter had kunnen doen. Mensen wel.
Deel eens wat specs van je PCquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet m'n bureau preppen voor pc. Was ik eigenlijk gisteren van plan, maar toen bleef ik hangen in een "dan moet m'n laptop aan de kant en daar kijk ik op dit moment naar".
En of 'ie lampjes heeftquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deel eens wat specs van je PC
Heb je hem al? gaat die automatisch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Kocht een hoogsta bureau, op Amazon ¤140.
En super degelijk, met doorvoeren er al in.
Hoe maken ze het?
Ja gebruik m al met paar geheugen functies.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je hem al? gaat die automatisch?
Nee, gaat naar de spaarrekening, die kan het wel gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel uitgeven voordat het op is.
Mag maar 1x per maand.quote:
hmm nou voor die 140 niet slecht toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja gebruik m al met paar geheugen functies.
Enige verschil met de prof bureaus op de zaak is dat ze langzamer bewegen.
heb je een foto van gisteren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, gaat naar de spaarrekening, die kan het wel gebruiken.
[..]
Mag maar 1x per maand.
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1926838quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deel eens wat specs van je PC
Uiteraard.quote:
ledlampjesquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://www.alternate.nl/(...)html/product/1926838
[..]
Uiteraard.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]NermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Omg yaaaaasquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard.
Je hebt echt heel erg twee soorten mensen hier in geloof ik. De een die lampjes MOET hebbenquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Saai.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, gaat naar de spaarrekening, die kan het wel gebruiken.
[..]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard.
Ik had zonder lampjes ook prima gevonden hoor, ik heb 'm meer voor de rest uitgekozen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg yaaaaas![]()
[..]
Je hebt echt heel erg twee soorten mensen hier in geloof ik. De een die lampjes MOET hebbenEn de ander die het grote onzin en geldverspilling vindt en direct chagrijnig wordt als je er überhaupt naar durft te vragen
[..]LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit voor twee personen? We bestelden laatst sushi op werk, wat voor mij de eerste keer sushi bestellen was, en toen hadden we ongeveer de helft hiervan voor vier personen
![]()
Nu weet ik niet wat normaal is. Ik vond dat toen wel erg weinig.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik zet alle zonnepanelen goed aan het werk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Heb je ook een bijbehorende kerncentrale?
Big spenderquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard.
Veel gamen maar zodat je geen boete krijgt voor terugleveren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zet alle zonnepanelen goed aan het werk.
Ik volg het nog wel een beetje. Het is een beest van een PC. US zou misschien nog een betere videokaart nemen, maar die wil ook patience spelen met 10000 fps.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb er tegenwoordig echt geen verstand meer van; vroeger beetje mijn zuurverdiende centen ook aan uitgegeven en zelf in elkaar gezet.
Dit is teveel voor 2 personen; maar Cali vind het leuk om straks nog sushi-lunch te hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
LekkerIs dit voor twee personen? We bestelden laatst sushi op werk, wat voor mij de eerste keer sushi bestellen was, en toen hadden we ongeveer de helft hiervan voor vier personen
![]()
Nu weet ik niet wat normaal is. Ik vond dat toen wel erg weinig.
Mja, same.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb er tegenwoordig echt geen verstand meer van; vroeger beetje mijn zuurverdiende centen ook aan uitgegeven en zelf in elkaar gezet.
[..]Wat had je als hoofdgerecht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschil moet er wezenquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:25 schreef Ama het volgende:
Ik heb gewoon heel basic een laptop gekocht vorige week.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Wij krijgen nu wat beperkingen voor prive-gebruik van onze laptops; dus misschien moet ik ook zelf weer eens iets gaan kopen. Maar aangezien ik nauwelijks game zal het dan wel een laptop worden. Al hoop ik niet het geld er aan uit te moeten geven.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, same.Ik had eerst in m'n hoofd dat ik zelf wilde gaan bouwen, maar toen bedacht ik me hoeveel tijd ik nodig ging hebben om daar weer een beetje in te komen.
Dan liever wat meer voor een pre-build waarbij de onderdelen braaf samenspelen en ik bij een ander kan gaan mekkeren als iets niet goed zit.
Zie de benen links op de foto.quote:
https://www.nu.nl/discrim(...)leem-in-de-zorg.htmlquote:Heb je een migratieachtergrond en pijnklachten? Dan kan het gebeuren dat zorgverleners je vanwege je afkomst niet serieus nemen, blijkt uit nieuw onderzoek. Eerder is al aangetoond dat 'hogere pijngrens bij migranten' een mythe is die schadelijk kan zijn voor de gezondheid.
Het onderzoek naar discriminatie in de Nederlandse zorg wordt binnenkort gepubliceerd in het gezaghebbend wetenschappelijk tijdschrift BMJ Open. NU.nl heeft het artikel voor het verschijnen ingezien.
Ruim een kwart van tachtig ondervraagde Nederlandse patiënten met een migratieachtergrond heeft ervaren dat zorgverleners hun pijnklachten wegwuifden vanwege hun culturele achtergrond. Dat zeggen ze in de studie Exploring discrimination and racism in healthcare: a qualitative phenomenology study of Dutch persons with migration backgrounds.
rustig aan Jeffreyquote:
Wij van wc-eendquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:28 schreef Recce het volgende:
Ruim een kwart van tachtig ondervraagde Nederlandse patiënten met een migratieachtergrond
Mijn benen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:28 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal
[..]
Ik was ook erg tevreden met m'n laptop hoor! Die blijf ik ook gewoon gebruiken voor beneden, ik loop vooral met gamen tegen z'n leeftijdsbeperkingen aan nu, dat begint te irriteren, verder is 'ie nog steeds prima.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij krijgen nu wat beperkingen voor prive-gebruik van onze laptops; dus misschien moet ik ook zelf weer eens iets gaan kopen. Maar aangezien ik nauwelijks game zal het dan wel een laptop worden. Al hoop ik niet het geld er aan uit te moeten geven.
Denk dat die mensen vooral klagen omdat ze geen medicijnen krijgen die ze in hun buitenland wel gekregen zouden hebben. Dat is in ieder geval wat ik vooral voorbij zie komen bij expats hier.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:28 schreef Recce het volgende:
[..]
ja ze zei dat doet zoveel pijn dat heb jij nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je kon toch geen shin splints hebben omdat dat heel veel pijn zou doen?
Mwah:quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die mensen vooral klagen omdat ze geen medicijnen krijgen die ze in hun buitenland wel gekregen zouden hebben. Dat is in ieder geval wat ik vooral voorbij zie komen bij expats hier.
quote:Nota bene Pharos, het landelijk expertisecentrum dat grote gezondheidsverschillen wil tegengaan, informeert huisartsen, praktijkondersteuners en andere zorgverleners al sinds 2014 dat Molukse en Indische ouderen "vaak een hoge pijngrens" zouden hebben. Het Nederlands Huisartsen Genootschap (NHG) leverde informatie voor het artikel op de website Huisarts-migrant.nl.
En dan in je achterhoofd houden dat het meeste medische onderzoek getoetst is op mannen en dat nu blijkt dat dat niet 100% te vertalen is naar vrouwenlichamen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:28 schreef Recce het volgende:
[..]
ja vaak gehoorde klacht.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat die mensen vooral klagen omdat ze geen medicijnen krijgen die ze in hun buitenland wel gekregen zouden hebben. Dat is in ieder geval wat ik vooral voorbij zie komen bij expats hier.
Het is net of een vrouwenlichaam anders is dan een mannenlichaamquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan in je achterhoofd houden dat het meeste medische onderzoek getoetst is op mannen en dat nu blijkt dat dat niet 100% te vertalen is naar vrouwenlichamen.
Ja, je verwacht het niet he?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is net of een vrouwenlichaam anders is dan een mannenlichaam
quote:"Uit Amerikaans onderzoek weten we dat witte mensen soms denken dat zwarte mensen beter tegen pijn zouden kunnen", zegt ze. "Uit Europees onderzoek blijkt dat medische studenten minder snel sterke verdoving kiezen voor mensen met een migratieachtergrond. We weten ook dat huidskleur en afkomst een rol spelen in hoeverre we meeleven met iemands pijn."
Mja las ergens anders dat dit is blijven hangen uit het slavernij verleden. Dit werd gezegd om de daden een soort van goed te pratenquote:
Maar dat is dan weer echt zo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Wordt ook gezegd over gingers toch. dat die een hogere pijngrens hebben?
Die is daadwerkelijk bewezen geloof ik, m'n troetelginger krijgt ook ander verdovingsspul bij de tandarts om die reden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
overal antibiotica voor geven is ook onnodig. helpt alleen maar bij aan resistentiequote:Op donderdag 30 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vaak gehoorde klacht.
Wordt naar huis gestuurd met paracetamol.![]()
In thailand krijg je echt voor alles antibiotica en voor een griep gaan ze naar het ziekenhuis. Dus vroeg een keer ja wat doen ze dan in het ziekenhuis voor je griep? Ja krijg je medicatie en kan je worden opgenomen![]()
Die vriendin als ze dan verkouden is zegt ze ook ik ben ziek.
Ja, klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
waarschijnlijk omdat ze geen ziel hebben
En bij mensen met ED zouden verdovingen anders werken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
en evengoed is de zorg hier 10x duurder. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vaak gehoorde klacht.
Wordt naar huis gestuurd met paracetamol.![]()
In thailand krijg je echt voor alles antibiotica en voor een griep gaan ze naar het ziekenhuis. Dus vroeg een keer ja wat doen ze dan in het ziekenhuis voor je griep? Ja krijg je medicatie en kan je worden opgenomen![]()
Die vriendin als ze dan verkouden is zegt ze ook ik ben ziek.
en ik elke keer maar denken dat vrouwen gewoon een heel klein piemeltje hebbenquote:
Ehlers Danlos? Klopt ja.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En bij mensen met ED zouden verdovingen anders werken.
Met wat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja maar dat weten ze denk ik niet?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
overal antibiotica voor geven is ook onnodig. helpt alleen maar bij aan resistentie
Erectile Dysfunction?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
weten ze waarschijnlijk wel maar interesseert ze nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dat weten ze denk ik niet?
Dit, zit gewoon een verdienmodel achter.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
weten ze waarschijnlijk wel maar interesseert ze niet
Ja, dat lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:39 schreef bitterbal het volgende:
nou Recce, zal het wel vragen aan die arts of het was omdat ze mij een buitenlander vindt
Ik weet niet waarom ik het weetquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Een van m'n ouwe forummatties heeft het en ik volg 'r nog op insta.
Omdat je hypochonder bentquote:
Verstandig, straks komt er nog uit dat je anorexia hebt.quote:
Dat zou best kunnen. Ik heb vandaag nog niets ongezonds gegeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig, straks komt er nog uit dat je anorexia hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb vandaag nog niets ongezonds gegeten.
Er zijn een hoop andere SC's hequote:Op donderdag 30 mei 2024 10:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik heb vandaag nog niets ongezonds gegeten.
Vreetboei-zijn is ook een ED.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verstandig, straks komt er nog uit dat je anorexia hebt.
Ja, maar die past hier te goed.quote:
Ginger's hebben geen ziel. Zonder ziel geen pijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
Schelden doet van binnen pijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ginger's hebben geen ziel. Zonder ziel geen pijn.
Misschien hebben ze wel geen ziel omdat ze geen pijn voelen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ginger's hebben geen ziel. Zonder ziel geen pijn.
Blauwe plekken op je ziel gaan nooit over.quote:
Dat is ook wel zo eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
en ik elke keer maar denken dat vrouwen gewoon een heel klein piemeltje hebben
Bizar ook dat er al een half jaar meldingen binnen kwamen over de pleegouders en er niets mee werd gedaan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)dje-van-de-dood.html
Correctie. Ik kan niet bellen. Want de telefoon ligt er voor een periode van twee weken ook gewoon uit.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Kan morgen om 11:00 pas het studenten service centrum bellen. Ik ga waarschijnlijk gewoon niet kunnen slapen vannacht.
Joequote:Van Dort dacht eerst dat het ging om een griepje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |