Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg Final Destination vibes bij jouw posts.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.
Niet onder de zonnebankquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.
Het is geen wedstrijd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Die was goed naar.quote:
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.
Rest in piecesquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
hoe laat verwacht je ongeveer dat dit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Misschien zoeken ze nog schrijvers voor deel 6.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk nog een heel onderzoek geworden, want we snapten er echt niks van. Maar uiteindelijk was dat wel de conclusie ja.
De eerste staat op Prime.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan die films niet op Netflix?
Zodat ze geen klachten krijgen over trauma'squote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan die films niet op Netflix?
Die dingen stonden allemaal niet op de planning vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rond een uur of 4. Cup-a-soup tijd. Ik voorspel nu dat er stukjes Luctor landen in de Chinese tomatensoepmix van één van de dames van de administratie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
hoe laat verwacht je ongeveer dat dit gaat gebeuren?
Zou wel uitkijken voor brandtrappenquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ging ik met de trap.
Ik stap regelmatig in de kattenkotsquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Liever kattenkots dan mensenpoep.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stap regelmatig in de kattenkots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |