ik pak mijn slipperquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat het bericht anders ook in het Arabisch geschreven was.
Bilal niet slaan.
Ik ren al.quote:
Is m'n sybian joh.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
Die arme bezorger maar sjouwen met een doos waar een Moby Huge in zit.
Er zijn sowieso weinig redenen om naar India te gaan geloof ikquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In India is het dus 52,3 graden
Nog meer redenen om daar niet heen te gaan
(stond sowieso niet op mijn lijst tbh)
Jezus.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat wordt inmiddels door de weerdiensten aldaar betwist.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind het juist echt een mannenhandschrift.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:10 schreef Dven het volgende:
Het is in ieder geval een vrouwenhandschrift. Normaal gesproken zijn er niet zoveel vrouwen die een pakket bezorgen, laat staan dat ze ook nog een vrouwenhandschrift hebben.
Het is best een flink land.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig redenen om naar India te gaan geloof ik
Misschien vergelijk ik het teveel met m'n eigen handschriftquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het juist echt een mannenhandschrift.
ja, maar niet met rennenquote:
Er wonen ook flink wat mensen.quote:
Hoe schrijf jij dan? Dan wil ik het ook kunnen vergelijkenquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien vergelijk ik het teveel met m'n eigen handschrift
Ja, dat was ik al met je eens.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zijn sowieso weinig redenen om naar India te gaan geloof ik
Kregen allemaal buikkramp van het voedsel?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er wonen ook flink wat mensen.
En ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord die er is geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |