Jaquote:
Het zou mij kunnen overkomenquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
Je hoort ook wel eens van dieren die in de hete zon achtergelaten wordenquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoort ook wel eens van dieren die in de hete zon achtergelaten worden
Ja, komt door al dat boren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet m'n koptelefoon ineens raar of ben ik vannacht in een klap nog dover geworden
Ja, soms gaan dingen stuk helaasquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt aan de koptelefoon. Gisteravond geen probleem, nu ineens kaduuk
Geen idee, hij was van m'n vaderquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms gaan dingen stuk helaas
Hoe oud was je koptelefoon?
is het geluid veel zachter?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt aan de koptelefoon. Gisteravond geen probleem, nu ineens kaduuk
Oh danquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij was van m'n vaderZou wel 20 jaar oud kunnen zijn. Heb gelukkig nog een goedkoop reserveding liggen.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij was van m'n vaderZou wel 20 jaar oud kunnen zijn. Heb gelukkig nog een goedkoop reserveding liggen.
quote:
dan was ik weer de ultracreep geweestquote:[..]
Je had aan moeten bieden om haar bed warm te houden voor haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |