quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Koud in bed. Sprei maar weer uit de kast halen.
Ik vond het medium.quote:
Dat je daar notes voor nodig hebt..quote:
Je bent zelf onzin.quote:
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)to-was-vergeten.html
hoe kan dat je gebeuren
Een vrouw met een Turkse achtergrond kreeg te maken met stereotypering. "De diagnose van die fysiotherapeute was onmiddellijk dat het aan mijn moeders cultuur lag dat ze hoofdpijn had, omdat ze zich als vrouw altijd nederig heeft moeten gedragen en onderdrukt is."quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:00 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/discrim(...)leem-in-de-zorg.html
Hebben ze ook onderzocht wat het effect is dat men bij elk klachtje met de hele familie op spreekuur komt, te gillen van de pijn (aandacht).
En dat dat mensen botweg irriteert?
Natuurlijke selectie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je daar notes voor nodig hebt..
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoor
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoor
Nee maar drinken toch niet elke dag/maand dezelfde hoeveelheid koffiequote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die koffie verscheen automatisch in huis?
Zal wel een bediende klaargestaan hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
kun je koffie manifesteren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hele dag waterquote:
Je had aan moeten bieden om haar bed warm te houden voor haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |