Huuuuuuuuuquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Paniek. Ik heb nog steeds geen tijd en locatie gekregen voor m'n volgende toelatingsexamen.
Ik het stappenplan van de hogeschool zelf doorbladeren. Daar staat alleen in dat je examens als pakket ingekocht zijn.
Ergens anders lees ik nu dat je de herkansing niet hoeft in te plannen.
Wat misschien insinueert dat je het eerste examen wel in had moeten plannen? Wat nergens genoemd staat? En m'n eerste Nederlands examen heb ik ook niet hoeven plannen. En er staat op die hele pagina verder niets over het inplannen van de andere examens.
Ik word helemaal gek van deze onduidelijke baggerzooi.
En de software waar je alles in kan zien LIGT ER UIT DEZE WEEK
Het examen zou volgende week maandag of dinsdag moeten zijn. Maar ik weet van geen tijd of locatie.
rustig, tot 10 tellen en morgen bellenquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Paniek. Ik heb nog steeds geen tijd en locatie gekregen voor m'n volgende toelatingsexamen.
Ik het stappenplan van de hogeschool zelf doorbladeren. Daar staat alleen in dat je examens als pakket ingekocht zijn.
Wat misschien insinueert dat je het eerste examen wel in had moeten plannen? Wat nergens genoemd staat? En m'n eerste Nederlands examen heb ik ook niet hoeven plannen. En er staat op die hele pagina verder niets over het inplannen van de andere examens.
Het examen zou volgende week maandag of dinsdag moeten zijn. Maar ik weet van geen tijd of locatie.
Morgen bellenquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt geen telefoonnummer of e-mailadres waar je de info van kan krijgen??quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Kan morgen om 11:00 pas het studenten service centrum bellen. Ik ga waarschijnlijk gewoon niet kunnen slapen vannacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Het specifieke toelatingsexamens emailadres streven ze "binnen drie dagen te beantwoorden". In mijn ervaring duurt het meestal exact drie dagen. Die tijd heb ik dus niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt geen telefoonnummer of e-mailadres waar je de info van kan krijgen??
Dat.Boeit.me.niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:14 schreef RockNijntje het volgende:
RUMAG failliet, goddamn eindelijkIk kon er nooit tegen dat hun hele core business het jatten en vertalen van Engelse gevatte teksten was. En blijkbaar hebben ze ook nog geld van het Rode Kruis "gestolen" (actie opgezet en een deel zelf gehouden).
Morgen niet bellen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Fack dit trouwens, gewoon schijt aan proberen te hebben. Ik had (heb?) hier zelf ook best veel moeite mee en iedere keer dat ik een keer iets vertrouwde en besloot niet panisch overal achteraan te berichten om te controleren of het écht geregeld was ging het misquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik wilde vorige week al mailen om te vragen wanneer ik de tijd te horen krijg, maar ik dacht, ik stel me weer aan, val die mensen niet lastig.
Daar zijn ze voor, om je vragen te beantwoorden. Zeker niet mee zitten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
Als ze nu aankomen met "je examens heb je ingekocht maar je had ze wel moeten boeken en dat staat op een compleet andere pagina die je nooit gezien hebt"
Ik wilde vorige week al mailen om te vragen wanneer ik de tijd te horen krijg, maar ik dacht, ik stel me weer aan, val die mensen niet lastig. En nu ik nog niets gehoord heb kan het haast niet anders dan dat er iets verkeerd is gegaan.
Dat soort dingen hoor/lees je wel vaker.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)to-was-vergeten.html
hoe kan dat je gebeuren
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:02 schreef CherryLips het volgende:
Koud in bed. Sprei maar weer uit de kast halen.
Ik vond het medium.quote:
Dat je daar notes voor nodig hebt..quote:
Je bent zelf onzin.quote:
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:34 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)to-was-vergeten.html
hoe kan dat je gebeuren
Een vrouw met een Turkse achtergrond kreeg te maken met stereotypering. "De diagnose van die fysiotherapeute was onmiddellijk dat het aan mijn moeders cultuur lag dat ze hoofdpijn had, omdat ze zich als vrouw altijd nederig heeft moeten gedragen en onderdrukt is."quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:00 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.nu.nl/discrim(...)leem-in-de-zorg.html
Hebben ze ook onderzocht wat het effect is dat men bij elk klachtje met de hele familie op spreekuur komt, te gillen van de pijn (aandacht).
En dat dat mensen botweg irriteert?
Natuurlijke selectie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je daar notes voor nodig hebt..
Hier gaat iets misquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoor
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja zit niet in mijn standaardroutine hoor
Nee maar drinken toch niet elke dag/maand dezelfde hoeveelheid koffiequote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Die koffie verscheen automatisch in huis?
Zal wel een bediende klaargestaan hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
kun je koffie manifesteren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Hele dag waterquote:
Je had aan moeten bieden om haar bed warm te houden voor haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |