Nee, de mijne.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat het nu alweer over Zwabbers kinks?
Wat zondequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
Wat vinden de kibbeling experts hier van? @:dr_flash @:ama
[ x ]
Sweet summer childquote:
Best wat FOK!sters doen me aan haar denken, ze zou hier zo op het forum passenquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Angela de Jong bij Renze. Naar mens is dat toch.
Ik zou die teriyaki nog wel proberen, maar ergens is de simpele fish and chips onverslaanbaarquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zondeDan zou ik liever gewoon kibbeling en loaded fries er naast hebben
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best wat FOK!sters doen me aan haar denken, ze zou hier zo op het forum passen
Nu ben ik benieuwd wiequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Best wat FOK!sters doen me aan haar denken, ze zou hier zo op het forum passen
Nee gewoon nee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
[ x ]
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef McGrath het volgende:
[ x ]
Huuuuuuuuuquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Paniek. Ik heb nog steeds geen tijd en locatie gekregen voor m'n volgende toelatingsexamen.
Ik het stappenplan van de hogeschool zelf doorbladeren. Daar staat alleen in dat je examens als pakket ingekocht zijn.
Ergens anders lees ik nu dat je de herkansing niet hoeft in te plannen.
Wat misschien insinueert dat je het eerste examen wel in had moeten plannen? Wat nergens genoemd staat? En m'n eerste Nederlands examen heb ik ook niet hoeven plannen. En er staat op die hele pagina verder niets over het inplannen van de andere examens.
Ik word helemaal gek van deze onduidelijke baggerzooi.
En de software waar je alles in kan zien LIGT ER UIT DEZE WEEK
Het examen zou volgende week maandag of dinsdag moeten zijn. Maar ik weet van geen tijd of locatie.
rustig, tot 10 tellen en morgen bellenquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Oké. Paniek. Ik heb nog steeds geen tijd en locatie gekregen voor m'n volgende toelatingsexamen.
Ik het stappenplan van de hogeschool zelf doorbladeren. Daar staat alleen in dat je examens als pakket ingekocht zijn.
Wat misschien insinueert dat je het eerste examen wel in had moeten plannen? Wat nergens genoemd staat? En m'n eerste Nederlands examen heb ik ook niet hoeven plannen. En er staat op die hele pagina verder niets over het inplannen van de andere examens.
Het examen zou volgende week maandag of dinsdag moeten zijn. Maar ik weet van geen tijd of locatie.
Morgen bellenquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
Je hebt geen telefoonnummer of e-mailadres waar je de info van kan krijgen??quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
Kan morgen om 11:00 pas het studenten service centrum bellen. Ik ga waarschijnlijk gewoon niet kunnen slapen vannacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Het specifieke toelatingsexamens emailadres streven ze "binnen drie dagen te beantwoorden". In mijn ervaring duurt het meestal exact drie dagen. Die tijd heb ik dus niet meer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt geen telefoonnummer of e-mailadres waar je de info van kan krijgen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |