SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
EN DE BUS NAAR ROTTERDAMquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Taj Mahal en de Himalayas bezoeken
Stuur even je adres dan stuur ik je aan kaardjequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe schrijf jij dan? Dan wil ik het ook kunnen vergelijken
Ja dat is sowieso standaard, een vakantie in India is niet compleet zonder buikkramp en diarreequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kregen allemaal buikkramp van het voedsel?
Kaartje uit Bulgarijequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur even je adres dan stuur ik je aan kaardje
Ik dan weer wel. Maar het scheelt misschien wanneer je locals hebt die je de weg kunnen wijzenquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er wonen ook flink wat mensen.
En ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord die er is geweest
Delhi bellyquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kregen allemaal buikkramp van het voedsel?
En ook niet met het openen van nieuwe topicsquote:
Collega van me is geweest vorig jaar. Werd ook 2 weken lang overal naartoe gesleept, zou echt overslaan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso standaard, een vakantie in India is niet compleet zonder buikkramp en diarree
Met de vriendelijke groeten uit Прагтиг Маийвелдquote:
En een groepsverkrachting voor de full eat pray love experiencequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is sowieso standaard, een vakantie in India is niet compleet zonder buikkramp en diarree
inclusief uit een rijdende trein gegooid worden. HDP.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een groepsverkrachting voor de full eat pray love experience
Oh was het weer zover?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Delhi belly
[..]
En ook niet met het openen van nieuwe topics
Oké Lennyquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Met de vriendelijke groeten uit Прагтиг Маийвелд
Dankjequote:Op woensdag 29 mei 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jazeker.
Misschien even een bedankje naar @:Dven ?
Braafquote:
Ja, rennen naar bedquote:
Weet niet het grootste, maar ooit was het duurste artikel dat op bol.com stond een echt gouden vibratorquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Wat zou het grootste seksding zijn wat je zo off the shelf via een webshop zou kunnen bestellen eigenlijk.
Geen plannen.
Maar wel nieuwsgierig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |