Jaquote:
Het zou mij kunnen overkomenquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
Je hoort ook wel eens van dieren die in de hete zon achtergelaten wordenquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Keer een docu gezien over ouders in amerika die dit ook hebben gedaan. Kinderen in een te hete auto vergeten. Schijnbaar kan een brein maar zoveel 'taken'.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoort ook wel eens van dieren die in de hete zon achtergelaten worden
Ja, komt door al dat boren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:51 schreef CherryLips het volgende:
Waarom doet m'n koptelefoon ineens raar of ben ik vannacht in een klap nog dover geworden
Ja, soms gaan dingen stuk helaasquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt aan de koptelefoon. Gisteravond geen probleem, nu ineens kaduuk
Geen idee, hij was van m'n vaderquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, soms gaan dingen stuk helaas
Hoe oud was je koptelefoon?
is het geluid veel zachter?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ligt aan de koptelefoon. Gisteravond geen probleem, nu ineens kaduuk
Oh danquote:Op donderdag 30 mei 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij was van m'n vaderZou wel 20 jaar oud kunnen zijn. Heb gelukkig nog een goedkoop reserveding liggen.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij was van m'n vaderZou wel 20 jaar oud kunnen zijn. Heb gelukkig nog een goedkoop reserveding liggen.
quote:
dan was ik weer de ultracreep geweestquote:[..]
Je had aan moeten bieden om haar bed warm te houden voor haar.
Niet gewoon een kabelbreuk?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar je zet hem af, legt hem op het bureau, volgende dag zet je hem op. Koptelefoon: Ja hey gaan we niet doen.
Ik heb geen papyrusplant. Maar het kan ook gewoon zijn dat je de plant hebt verzopen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vinden onze plantenexperts @:essnhills en @:Cherrylips van deze tip?
Ja maar zo ineensquote:
Ja, kan plots gaan hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zo ineensHeb al aan de kabels gefriemeld en in en uit de pc gehaald enzo, maar nope.
En, nog meer van dat soort tekenen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Na het ontbijt liep ik in de badkamer in en stapte ik met mijn sok in een plas water. Ik dacht toen: "Wordt het zo'n dag?"
Narigheidquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Na het ontbijt liep ik in de badkamer in en stapte ik met mijn sok in een plas water. Ik dacht toen: "Wordt het zo'n dag?"
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Het is uiteindelijk nog een heel onderzoek geworden, want we snapten er echt niks van. Maar uiteindelijk was dat wel de conclusie ja.quote:
Je zit dichtbij toch? Kun je heen-weer?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeg, hou jullie pakketjes-tyfus eens bij je.
Tracking van PC. Ik heb betaald voor avondlevering en zit nu op kantoor. Jullie mogen één keer raden wat de tracking zegt.
Da's plan b.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je zit dichtbij toch? Kun je heen-weer?
volgende week komen we misschien even langs?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeg, hou jullie pakketjes-tyfus eens bij je.
Tracking van PC. Ik heb betaald voor avondlevering en zit nu op kantoor. Jullie mogen één keer raden wat de tracking zegt.
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En, nog meer van dat soort tekenen?
Nee, ze komen te vroeg. Huehue.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week komen we misschien even langs?
Hoe kom je aan een plas water in huis?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Hoezo ligt er poep op de vloer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Ik krijg Final Destination vibes bij jouw posts.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.
Met het uit de douche stappen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een plas water in huis?
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik krijg Final Destination vibes bij jouw posts.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.
Niet onder de zonnebankquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.
Het is geen wedstrijd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die was goed naar.quote:
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Dus niet in de achtbaan, niet met het vliegtuig, niet achter een stel boomstammen rijden, niet gaan turnen.
Rest in piecesquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
hoe laat verwacht je ongeveer dat dit gaat gebeuren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien hij al meerdere keren bijna gestruikeld is, denk ik dat hij later vandaag een drempeltje over het hoofd ziet en onthoofd wordt door de snijmachine op de afdeling. Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Misschien zoeken ze nog schrijvers voor deel 6.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk nog een heel onderzoek geworden, want we snapten er echt niks van. Maar uiteindelijk was dat wel de conclusie ja.
De eerste staat op Prime.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan die films niet op Netflix?
Zodat ze geen klachten krijgen over trauma'squote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Waarom staan die films niet op Netflix?
Die dingen stonden allemaal niet op de planning vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rond een uur of 4. Cup-a-soup tijd. Ik voorspel nu dat er stukjes Luctor landen in de Chinese tomatensoepmix van één van de dames van de administratie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:45 schreef bitterbal het volgende:
hoe laat verwacht je ongeveer dat dit gaat gebeuren?
Zou wel uitkijken voor brandtrappenquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom ging ik met de trap.
Ik stap regelmatig in de kattenkotsquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Liever kattenkots dan mensenpoep.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stap regelmatig in de kattenkots
Oh ja, geen ontruimingsoefening doen dus vandaag.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zou wel uitkijken voor brandtrappen
Ja, vies.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel dat je eigenlijk alles wel kan verzinnen in combinatie met Final Destination en dat het dan ook bestaat.
Kan me die niet herinneren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond dat turnen wel intens vervelend in FD.
Prijzen zijn te hoog, dus ik ga niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Niet naar Parijs gaan en niet zomaar de straat op lopen, maar dat spreekt voor zich.
Daar zijn we dus nooit achtergekomenquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo ligt er poep op de vloer.
Klopt.quote:
Yikesquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stap regelmatig in de kattenkots
Klinkt wel als de meest waarschijnlijke optie dat het die vaak dronken huisgenoot is geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zijn we dus nooit achtergekomenHet onderzoek ging heel kort samengevat ongeveer zo: verwarring, meer verwarring, kan het een hond geweest zijn, nee, kan het een kat geweest zijn, nee, niemand heeft ooit dieren meegenomen en er waren geen ramen open dus dieren zijn uitgesloten en het ziet er ook wel echt menselijk uit, zijn er vrienden langs geweest, nee, wie waren er thuis, iedereen was thuis, we hebben vijf rustige huisgenoten en eentje die zichzelf wekelijks meerdere keren naar de tering zuipt, was hij vannacht ook weer dronken, ja. Goed, hij heeft altijd ontkend en zegt er echt niets van te weten, al heeft hij wel een keer gezegd "misschien was ik aan het slaapwandelen en dacht ik in mijn slaap dat ik op de wc zat." Dus we hebben dat toen maar gekozen als verklaring
[..]
Klopt.
[..]
Yikes
Ja goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever kattenkots dan mensenpoep.
Naast alle boeken die je nog wil lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie net een box met de eerste drie films hier gewoon in m'n kast staan
Dat sowieso niet, maar van een kat weet je dat 'ie niet beter had kunnen doen. Mensen wel.quote:
Wel die plank jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast alle boeken die je nog wil lezen?
dat wel, het afgrijzen verandert niet, de teleurstelling welquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar van een kat weet je dat 'ie niet beter had kunnen doen. Mensen wel.
Deel eens wat specs van je PCquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet m'n bureau preppen voor pc. Was ik eigenlijk gisteren van plan, maar toen bleef ik hangen in een "dan moet m'n laptop aan de kant en daar kijk ik op dit moment naar".
En of 'ie lampjes heeftquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deel eens wat specs van je PC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |