Kan me die niet herinneren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond dat turnen wel intens vervelend in FD.
Prijzen zijn te hoog, dus ik ga niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Niet naar Parijs gaan en niet zomaar de straat op lopen, maar dat spreekt voor zich.
Daar zijn we dus nooit achtergekomenquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo ligt er poep op de vloer.
Klopt.quote:
Yikesquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stap regelmatig in de kattenkots
Klinkt wel als de meest waarschijnlijke optie dat het die vaak dronken huisgenoot is geweest.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar zijn we dus nooit achtergekomenHet onderzoek ging heel kort samengevat ongeveer zo: verwarring, meer verwarring, kan het een hond geweest zijn, nee, kan het een kat geweest zijn, nee, niemand heeft ooit dieren meegenomen en er waren geen ramen open dus dieren zijn uitgesloten en het ziet er ook wel echt menselijk uit, zijn er vrienden langs geweest, nee, wie waren er thuis, iedereen was thuis, we hebben vijf rustige huisgenoten en eentje die zichzelf wekelijks meerdere keren naar de tering zuipt, was hij vannacht ook weer dronken, ja. Goed, hij heeft altijd ontkend en zegt er echt niets van te weten, al heeft hij wel een keer gezegd "misschien was ik aan het slaapwandelen en dacht ik in mijn slaap dat ik op de wc zat." Dus we hebben dat toen maar gekozen als verklaring
[..]
Klopt.
[..]
Yikes
Ja goed puntquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever kattenkots dan mensenpoep.
Naast alle boeken die je nog wil lezen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie net een box met de eerste drie films hier gewoon in m'n kast staan
Dat sowieso niet, maar van een kat weet je dat 'ie niet beter had kunnen doen. Mensen wel.quote:
Wel die plank jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naast alle boeken die je nog wil lezen?
dat wel, het afgrijzen verandert niet, de teleurstelling welquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar van een kat weet je dat 'ie niet beter had kunnen doen. Mensen wel.
Deel eens wat specs van je PCquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet m'n bureau preppen voor pc. Was ik eigenlijk gisteren van plan, maar toen bleef ik hangen in een "dan moet m'n laptop aan de kant en daar kijk ik op dit moment naar".
En of 'ie lampjes heeftquote:Op donderdag 30 mei 2024 10:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deel eens wat specs van je PC
Heb je hem al? gaat die automatisch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Kocht een hoogsta bureau, op Amazon ¤140.
En super degelijk, met doorvoeren er al in.
Hoe maken ze het?
Ja gebruik m al met paar geheugen functies.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je hem al? gaat die automatisch?
Nee, gaat naar de spaarrekening, die kan het wel gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Snel uitgeven voordat het op is.
Mag maar 1x per maand.quote:
hmm nou voor die 140 niet slecht toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja gebruik m al met paar geheugen functies.
Enige verschil met de prof bureaus op de zaak is dat ze langzamer bewegen.
heb je een foto van gisteren?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, gaat naar de spaarrekening, die kan het wel gebruiken.
[..]
Mag maar 1x per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |