quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, hij was van m'n vaderZou wel 20 jaar oud kunnen zijn. Heb gelukkig nog een goedkoop reserveding liggen.
quote:
dan was ik weer de ultracreep geweestquote:[..]
Je had aan moeten bieden om haar bed warm te houden voor haar.
Niet gewoon een kabelbreuk?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:59 schreef CherryLips het volgende:
Maar je zet hem af, legt hem op het bureau, volgende dag zet je hem op. Koptelefoon: Ja hey gaan we niet doen.
Ik heb geen papyrusplant. Maar het kan ook gewoon zijn dat je de plant hebt verzopen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat vinden onze plantenexperts @:essnhills en @:Cherrylips van deze tip?
Ja maar zo ineensquote:
Ja, kan plots gaan hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar zo ineensHeb al aan de kabels gefriemeld en in en uit de pc gehaald enzo, maar nope.
En, nog meer van dat soort tekenen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Na het ontbijt liep ik in de badkamer in en stapte ik met mijn sok in een plas water. Ik dacht toen: "Wordt het zo'n dag?"
Narigheidquote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Na het ontbijt liep ik in de badkamer in en stapte ik met mijn sok in een plas water. Ik dacht toen: "Wordt het zo'n dag?"
quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Het is uiteindelijk nog een heel onderzoek geworden, want we snapten er echt niks van. Maar uiteindelijk was dat wel de conclusie ja.quote:
Je zit dichtbij toch? Kun je heen-weer?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeg, hou jullie pakketjes-tyfus eens bij je.
Tracking van PC. Ik heb betaald voor avondlevering en zit nu op kantoor. Jullie mogen één keer raden wat de tracking zegt.
Da's plan b.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Je zit dichtbij toch? Kun je heen-weer?
volgende week komen we misschien even langs?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Zeg, hou jullie pakketjes-tyfus eens bij je.
Tracking van PC. Ik heb betaald voor avondlevering en zit nu op kantoor. Jullie mogen één keer raden wat de tracking zegt.
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En, nog meer van dat soort tekenen?
Nee, ze komen te vroeg. Huehue.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week komen we misschien even langs?
Hoe kom je aan een plas water in huis?quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen op kantoor.
Hoezo ligt er poep op de vloer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NarigheidHet kan wel erger, mijn huisgenoot (toen ik nog in een studentenhuis woonde) had dit met poep
Ik krijg Final Destination vibes bij jouw posts.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net op kantoor bij het naar de vijfde verdieping lopen struikelde ik over een traptrede.
Met het uit de douche stappen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een plas water in huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |